טיפים לבחירת נעלי צעד ראשון לפעוטות

הגיע הזמן לקנות לפעוט נעליים? ברכות! הנה מספר טיפים לבחירת נעלי צעד ראשון ועל מה חשוב להקפיד.
 
רכישת נעליים זה עניין לא פשוט גם לנו המבוגרים. ישנם מגוון מאפיינים חשובים שנלקחים בחשבון בעת הרכישה, ביניהם: נוחות, עמידות לאורך זמן, איכות, המחיר וכמובן היופי.
 
‘כף רגלו של תינוק שרק החל ללכת אינה רגילה עוד לשאת את כל משקל גופו של הפעוט. הוא לומד לאט לאט כיצד עליו ללכת וכיצד להניח את רגלו על הקרקע באופן יציב. על מנת לסייע לו ביציבות, על הנעל הראשונה להיות נוחה, רכה וללא כל קישוטים מסורבלים’. מסבירה דנה אלגזי, מנהלת שיווק של מותג האופנהVANSבישראל. ‘פרט חשוב לא פחות הוא לתת לפעוט ללכת לפחות למשך חודשיים ללא נעליים כלל. כך יקבל את דריסת רגלו האישית בעולם הזה’.מוסיפה אלגזי ומעניקה כמה נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן בעת רכישת נעלי צעד ראשון:
 
1. בחרו נעל שתחזיק היטב את רגלו של הפעוט ללא תזוזה רבה. הפעוט לומד ללכת לאיטו ועם הנסיונות יגיעו גם הנפילות. על כן חשוב שהנעל תחזיק את הרגל וכך נוכל למנוע פציעות מיותרות.
 
2. שיטת סגירת הנעל חשובה ביותר, במיוחד בשלבים הראשונים בהם הפעוט לומד ללכת. סגירה המלווה באבזמים מסורבלים יכולה להקשות בנעילת הנעל והסרתה ועלולה להביא לפציעות מיותרות. המומלצות ביותר הם סגירות הסקוצ’ ומעט שרוכים.
 
3. מומלץ לשים לב כי הסוליה של הנעל עשויה מגומי רך המונע החלקה. נעלי צעד ראשון לרוב מכילות סוליה גמישה וקלה הניתנת לקיפול הנעל לחצי.
 
4. פעוט קטן מוציא המון מרץ. הוא נופל, קם, זוחל ומשחק, על כן מומלץ לרכוש נעליים העשויים מחומרים טבעיים כמו עור או כותנה ולא נעל העשוייה ממוצרים סינטטיים. קנייתה של נעל עשוייה חומרים איכותיים תמנע הזעה בכפות הרגליים ותאפשר לעור להיות מאוורר ויבש.
 
5. נוחות – שימו לב שלפעוט יהיה נוח בנעליים החדשות על מנת שיאהב ללבוש אותן וירצה להישאר בהן זמן רב. ניתן לדעת אם נוח לו כשננסה לנעול לו את הנעליים. אם הילד לא יהיה מרוצה- אנחנו כבר נדע. 
 
נעליים לפעוטות, קניות, שופינג
 
חברתVANSמשיקה קולקציית נעלי ילדים חורף סתיו2013-2014 מצעד ראשון ועד מידה 34 בשלל דוגמאות וצבעים ביניהם: קולקציית הלו קיטי לבנות ופיניאס ופרב מסדרת הטלוויזיה לבנים. 
 
קולקציית הנעליים לילדים מציעה נעליים נוחות, במחירים סבירים בדגמים הקלאסיים והפשוטים שהפכו במהירות לדגמים המוכרים של המותג. 
בסתיו2013-2014 ניתן לראות נעליים עם הדפסים מגוונים במיוחד ושיטות סגירה נוספות שנועדו להקל גם על הפעוטות בהכנסת הרגליים הקטנטנות אל תוך הנעליים. הנעליים של VANSמשפרות את התמיכה והעמידות של הנעליים לאורך זמן.
 
להשיג: בקניון שבעת הכוכבים הרצלייה ובדיזנגוף סנטר תל אביב
 

אין תגובות

השאר תגובה