טיפים לנוסעים לחו"ל בטיסותLOW COST

טיפים לנוסעים לחו"ל – איך לחסוך כסף, כמה דברים לארוז במזוודה ואיך להצליח להכניס את כולם, באיזו מדינה אסור לנעול את המזוודה, איך תזהו את המזוודה שלכם ורעיונות נוספים לטיסה נעימה עם כל המשפחה

 
1. קחו מזוודה קלה -חשוב לחשב את המשקל של המזוודה שעשוי להוסיף מספר קילוגרמים לא מבוטל. מומלץ להתחדש במזוודה קלה שתישאר איתכם לאורך זמן ותקל על המשקל הסופי וההוצאה המיותרת. המזוודות מהדור החדש עשויות מחומרים חזקים מאוד מחד, אך קלים מאוד מאידך. מה שמאפשר לקחת הרבה יותר דברים או לחזור עם יותר מתנות לילדים.
 
2. סימון המזוודה -מרבית המזוודות בעולם הן בצבעים כהים. על מנת לזהות בקלות את המזוודה שלכם על המסוע, ולמנוע ממישהו אחר לקחת מזוודה שהוא חושב שהיא שלו, כדאי לסמן את המזוודה באמצעות סרטי זיהוי בוהקים.
3. משקל מזוודות -אחד הפריטים שיחסוך לכם הכי הרבה כסף הוא משקל דיגיטלי למזוודה. שוקלים את המזוודה ואת תיק היד לפני שנוסעים לשדה ומוודאים שלא חרגנתם ממגבלות המשקל של חברות התעופה. יותר חשוב, אחרי שקניתם מתנות לכולם והוספתם משקל ונפח למזוודה, חשוב לשקול את המזוודה לפני הנסיעה לשדה, על מנת לוודא שלא יחייבו אתכם במשקל עודף, מה שיכול לבטל את כדאיות רכישת המתנות בחו"ל.
 
4. חורף או קיץ -בחרו בגדים בהתאם לעונה אליה אתם טסים ואל תיסחפו. אם נוסעים בעונת החורף – אל תארזו את המעיל במזוודה, חבל על המקום ועל המשקל. מומלץ ללבוש אותו בטיסה כך משקל המזוודה ירד. אם אתם נוסעים בקיץ תסתפקו במספר חולצות מועט וזוג נעליים אחד להליכה יומיומית וזוג חגיגי יותר לערב. בגדים עם נפח גדול ומשקל קל כדאי לארוז בשקיות וואקום מיוחדות אשר ניתנו לשימוש ללא שואב. השימוש בשקיות אלו חוסך מקום ונפח, לאותו משקל.

 
5. דוגמיות ובקבוקונים מוקטנים -רובנו טורחים לסחוב בקבוק שמפו/ מרכך/ סבון גוף / קרם גוף ועוד באריזתם המקורית. מה ששווה משקל רב ומיותר באריזה הסופית. מומלץ להתחיל במלאכת איסוף דוגמיות קצת לפני הטיסה של המוצרים שאתם אוהבים או פשוט לקנות בחנות מתאימה בקבוקונים מוקטנים שבהם תשימו את המוצרים המועדפים עליכם. חשוב לציין כי מגבלות רשויות התעופה הבינלאומיות אוסרות על העלאת נוזלים בנפח של יותר מ-100 מ"ל למטוס. כמו כן, כל הנוזלים צריכים להיות סגורים בשקית אטומה למים.
 
6. חברת התעופה -לפני שמתחילים לארוז ולברור מה לוקחים ומה משאירים, כדאי לוודא מול חברת התעופה בה אתם טסים מה מגבלות המשקל המותרות לכם למזוודה ולתיק היד, כדי שלא תופתעו בטרמינל. כמו כן, ישנן מגבלות גודל ולא רק משקל. שימו לב למגבלות על מנת להימנע מתשלום של מטען עודף.
 
7. רשימה -ארזו מזוודה לפי רשימה ולא לפי מה שנמצא באותו רגע בהישג יד. זה מונע מלהכניס למזוודה דברים בלתי נחוצים שתופסים מקום
ומשקל.

8. מגלגלים ומצמצמים -חולצות, תחתונים ושמלות מגלגלים ולא מקפלים כדי לחסוך במקום וגם להימנע מקימוט.
 
9. חוסכים ומשתפים-טסתם עם משפחה, חבר/ חברה ואתם מתעקשים לארוז הרבה יותר ממה שאתם צריכים כי קשה לכם לוותר על מכנסיים, חולצה וז’קט נוסף? שווה לוודא עם שותפיכם לפני הטיסה האם ניתן לארוז גם אצלם כמה פריטים שלכם במידה ויש להם מקום פנוי. במידה וחברת התעופה איבדה את אחת המזוודות, לכל אחד מכם יהיו פריטים בסיסיים להתחיל איתם את הטיול או לפחות לזמן ההמתנה עד להשבת המזוודה האובדת.
 
10. פתקית ביטחון -כשמוסרים את המזוודה וודאו כי קיבלתם פתקית אישור – הפתקית כוללת את פרטי המזוודה ומשקלה
 
11. ארה"ב-בכניסה לארה"ב חל איסור מוחלט על נעילת כל תיק מכל סוג, הן צד והן מזוודה, מומלץ במידה והכרחי מבחינתכם לנעול,  לקנות מזוודה עם מנעול אוניברסאליTSA,זה ימנע פריצה והריסה של המזוודה.
 
12. השכרת רכב -ההבדלים בגודל או בתצורת הרכב השכור יכולים להשפיע מאוד על סידור הציוד בתא המטען, במיוחד למשפחות עם ילדים שמגיעות עם מטען רב, לכן מומלץ לקחת גם תיק על גלגלים (דאפל) שנכנס בו הרבה ציוד אבל הוא הרבה יותר גמיש ממזוודה.
 
הטיפים באדיבות המומחים של ממסי – מכינים אותך לעולם.
 
 
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה