טיפים לקניית אופני ילדים

תכירו את ציון, האיש והאופניים שמחכה לכם כל שנה כבר כמה שנים טובות בחנות האופניים שלו בקצת המדרחוב של יהוד ועוזר לכם לתקן ולהצטייד באופניים תקינות לקראת יום כיפור.

כבכל שנה גם השנה בשבוע שלפני יום כיפור, חנויות האופניים ותיקון האופניים עובדות שעות נוספות ופתוחות עד22:00 בלילה כדי לענות על הביקוש של הורים וילדים שמגיעים כדי להצטייד באופניים חדשות או לתקן פנצ’ר שמגלים ברגע האחרון (כי ביננו, עם יד על הלב כמה מאתנו עדיין זוכרים איך מתקנים פנצ’ר לבד?…)

וכן, גם אנחנו הגענו אליו בערב יום שני וקיבלנו זימון לבוא לקחת את האופניים של הנסיכה ב21:30 בלילה כי אין לו יותר מקום בחנות לאפסן אופניים…
אז תעשו לעצמכם טובה ואל תחכו לערב יום כיפור עם הבדיקה של האופניים – תוציאו אותם כמה ימים קודם, תראו שיש מספיק אוויר בגלגלים, שהבלמים תקינים, ושאתם מוצאים את הקסדה כדי להקדים את התורים של ערב יום כיפור בחנויות האופניים.

כל מי שברשותו זוג אופניים ממהר להוציא אותם מהבויידם או מהמחסן, ומי שאין ברשותו זוג מתאים, ממהר לרכוש אחד. הכל בשביל כמה שעות של רכיבה מענגת ונטולת מכוניות בשביל הילדים בחג שהפך בשנים האחרונות לחג האופניים הלא רשמי של הילדים.

גם מרשת כפר השעשועים מציעים מספר טיפים לקנייה נכונה של אופנים:

איפה הרגל?
בבואכם לרכוש אופנים לילד הקפידו על כך שהילד מצליח להגיע עם קצות אצבעותיו לרצפה. אל תתפתו לרכוש אופניים גדולות מידי מכיוון שהדבר אינו בטיחותי.

לנסות לא עולה
בקשו מהילד לנסות את האופניים בחנות, אם הדבר אפשרי, והקפידו על כך שבשעת הרכיבה לא תהייה הברך מקופלת בזווית של יותר מ-90 מעלות, דבר העלול להזיק לברכיים.

קסדה בראש טוב
הקפידו לרכוש קסדה מאיכות טובה ובעלת תן תקן, שתתאים בשלמות למידת ראשו של הילד. בזמן השימוש הקפידו להדק את הקסדה לראש הילד בעזרת הרצועות. כמו כן, כדאי להקפיד על אביזרי בטיחות שונים כגון מגיני ברכיים וידיים ואביזרים מחזירי אור.

גלגלי עזר
כשרוכשים אופניים עם גלגלי עזר מומלץ להרימם מעט מהריצפה, דבר שיעזור לילד בסיבובים. כמו כן, לאחר שאתם חשים כי הילד נוסע היטב ובטוח בעצמו ניתן להסיר את גלגלי העזר בהדרגה.

איפה קונים?
הקפידו לבצע את קניית האופנים בחנות בה יש מגוון רחב של אופניים מסוגים, דגמים וגדלים שונים. חנות אליה תוכלו להגיע שנית במידת הצורך ובמקרה של תקלה.

הטיפים באדיבות רשת"כפר השעשועים"היוצאת לקראת החגים במבצע לעידוד הבטיחות: במהלכו מי שירכוש אופני הרים/bmxיוכל לרכוש קסדה ב-9.99 ש"ח. כמו כן, בסניפי הרשת תוכלו למצוא קסדות, קורקינטים ורולרבליידס במחירים אטרקטיביים.

 

אין תגובות

השאר תגובה