אירועי יום העצמאות 2019: חוגגים עם הילדים 71 שנה למדינה

אטרקציות לילדים ביום העצמאות בחינם
עצמאות באתרי מורשת 2019. צילום: מוזיאון ראשון לציון

מהצפון ועד אילת חוגגים את אירועי יום העצמאות 2019 שיתחילו בערב יום העצמאות ה-71 למדינה ויכללו מאות אירועים, הופעות לילדים, בני נוער ומשפחות בין במות הבידור וזיקוקי הדינור ברחבי הארץ ולמחרת עם צאת ישראל אל החניונים והיערות יתקיימו גם מטסי חיל האוויר ומשט חיל הים, ביקורים בבסיסי צה”ל המשטרה ועוד אטרקציות לילדים, אתרי מורשת, מוזיאונים פתוחים וכמעט כל האירועים, בחינם:

מה עושים עם הילדים בבוקר של יום העצמאות?

אחרי שנתאושש מערב של מופעים וזיקוקי דינור, בבוקר יום העצמאות, נוכל לצאת עם כל עם ישראל לחגיגות המנגל בפארקים וביערות, לבקר באתרי המורשת, המוזיאונים והבסיסים שיהיו פתוחים בחינם לכבוד החג, לטייל במסלולי טיולי מיוחדים ליום העצמאות, לראות בדרך את המטס והמשט או לבקר  באטרקציות לילדים שיהיו פתוחות במהלך החג:

בית העצמאות. צילום: יחצבית העצמאות בתל אביב

 

יום העצמאות בחינם באתרי מורשת ברחבי הארץ

לכבוד יום העצמאות 71 אתרי מורשת יפתחו ללא תשלום ויתקיימו בהם סיורים מודרכים לכל המשפחה, תצפיות תצוגות, חידונים ומשחקים, תצוגות נשק ומשוריינים,זחילה בתעלות, סדנאות יצירה, משחקי חפש את הסליק,הרקדות, הפעלות תיאטרליות ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה, והכל בחינם.
איפה? 71 אתרי מורשת ברחבי הארץ
מתי: 9.5 יום העצמאות

לפרטים נוספים ורשימת האתרים המלאה שיפתחו בחינם…

אירועי עצמאות 2019 השומר החדש
אירועי עצמאות 2019 צילום: השומר החדש

 

חוגגים עצמאות בדרום: מפגן הצדעה לתושבי הדרום
הפנינג עצמאות חגיגי לכל המשפחה להזדהות עם תושבי הדרום ביזמת השומר החדש ומועצות אזוריות שדות נגב ומרחבים הופעות, סיורים מודרכים, פעילויות לילדים, מתנפחים, מתחם ג’ימבורי, סדנאות יצירה בטבע, נופש פעיל, תערוכת צה”ל ומשטרה, סדנת חושים, הופעות של דודו אהרון ומיכל הקטנה פינת ליטוף, סיפורו של מקום ועוד מגוון פעילויות חינוכיות חקלאיות, שירה בציבור, דוכני מזון ועוד.
בסמוך לשטח האירוע יהיו מקומות מוסדרים לעריכת מנגלים משפחתיים ופרטיים.

איפה? מתחם מועצה אזורית שדות נגב
מתי? יום חמישי ה-9 במאי בין השעות 10:00-17:30
כניסה: ללא תשלום – בהרשמה מראש דרך אתר השומר החדש

לאחר השנה הקשה שעברה על תושבי הדרום החליטו בארגון השומר החדש, לחבור למועצת שדות נגב ומרחבים ולקיים את אירוע העצמאות המסורתי שעורך הארגון בדרום. האירוע הוא המשך שיתוף פעולה שהחל במבצע שערך השומר החדש בתקופת טרור העפיפונים ובו התגייסו למעלה מ-400 מתנדבים לסייע בתצפיות למניעת השריפות.
הקשר האמיץ עם המועצות נמשך וכעת הוחלט על חגיגות משותפות בשטחי המועצה.

הרשמה לאירוע באתר השומר החדש: www.hashomer.org.il

 

יום העצמאות 2019 במיני ישראל
באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, פארק מיני ישראל מזמין את הציבור לבוא ולהכיר את ישראל מקרוב כמו שאף פעם לא הכרתם – חגיגה ישראלית ונוסטלגית לכל המשפחה. בנוסף תהנו מפעילויות לילדים עם סיורים מודרכים בין המודלים המספרים את סיפורה של המדינה, סדנת יצירה- צביעת והכנת רכב סוסיתא קטן, כתב חידה מאתגר לכל המשפחה ועוד.

איפה: פארק מיני ישראל, לטרון
מתי: 9.5 יום העצמאות בשעה 10:00
הכי ישראל במיני ישראל.צילום: מיני ישראל
אטרקציות לילדים ביום העצמאות במיני ישראל.

 

לא רק מנגל: סיור משפחתי וחידון עצמאות בגני הטבע
מחפשים מה לעשות עם הילדים ביום העצמאות? בואו לגן הבוטני שבגני הטבע לחגיגת עצמאות כחול-לבן. נסייר בגן הבוטני ונכיר מקרוב את צמחי ארץ ישראל בשילוב סיפורים ואגדות, נסיים בחידון עצמאות משפחתי לפעילות משותפת. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

איפה: הגן הבוטני בגני הטבע- הרצל 155 תל-אביב
מתי: 9.5 בשעה 9:30
טלפון: 053-9382946

פעילויות לילדים בתל אביב
סיור בגן הבוטני בגני הטבע. צילום: איתי סליקטר

 

עצמאות בחינם במוזיאון אגם
מוזיאון אגם בראשון לציון מזמין את הקהל לבקר במהלך יום העצמאות ללא תשלום ולהנות מסיורים מודרכים במוזיאון בחינם, בתערוכה בתנועה מתמדת ועוד. בנוסף תתקיים סדנא לילדים- מגן דוד בעיני המתבונן: סדנת התנסות ששמה דגש מעשי על סמלי היהדות והציונות ביצירותיו של יעקב אגם במחיר של 15 ש”ח.

איפה: מוזיאון יעקב אגם, ראשון לציון
מתי: 9.5.19 בין השעות 10:00-19:00
טלפון: 053-9382681
יום העצמאות בחינם במוזיאון אגם…

פעילות לילדים במוזיאון אגם
פעילות לילדים במוזיאון אגם

 

מחליקים על הקרח במחיר מיוחד
היכל הקרח בחולון מזמין אתכם לחגוג את יום העצמאות על מרחבי הקרח באווירה חגיגית במיוחד עם מסיבה ישראלית על הקרח עם פלייליסט ישראלי מגניב והכל במחיר מיוחד: משלמים על 45 דקות החלקה ונהנים משעתיים החלקה! אם אתם מלווים את הילדים לבילוי במתחם, תוכלו לבלות את הזמן בבית הקפה – ללא תשלום כניסה. התשלום הוא לעולים על משטח ההחלקה בלבד.

איפה: היכל הקרח חולון
מתי: 9.5 יום העצמאות בין השעות 16:00-20:00.
טלפון: 053-9382271
לכל הפרטים על יום העצמאות בהיכל הקרח…

אטרקציה לילדים ביום העצמאות 2019
אטרקציה לילדים ביום העצמאות 2019 בהיכל הקרח. צילום: חגי כהן

 

משחזרים את שחרור הקיבוץ ביד מרדכי
קיבוץ יד מרדכי, אחד הסמלים של הגבורה במלחמת השחרור בדרום, מזמין לשחזור חוויתי של הקרב ההיסטורי מול צבא מצרים במלחמת העצמאות, ולביקור במוזאון של הקיבוץ. במסגרת הפעילות יוכלו הילדים להתחפר בתעלות הקשר המקוריות, לטפס על טנקים ושיריוניות, להכיר את כלי הנשק ששימשו את הלוחמים, לשמוע סיפורי גבורה ועוד. בנוסף הנו המבקרים מביקור בבית הדבש והדבורה, טיול בעגלה רתומה לטרקטור, ביקור בבבית הקיבוץ של פעם ועוד. ביום העצמאות אתר שחזור הקרב פתוח חינם במסגרת פעילות משרד התרבות והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.
איפה? קיבוץ יד מרדכי
מתי: 9.5 יום העצמאות
טלפון: 053-7106976
שחזור הקרב ביד מרדכי…

חוגגים עצמאות בפארק קרסו למדע בבאר שבע
פארק קרסו למדע בבאר שבע מזמין אתכם לבלות את החג עם כל המשפחה בתערוכת המייקרים החדשה, תערוכת תעתועי ראיה חדשה והרבה פעילויות מיוחדות ליום העצמאות: סיורים מודרכים בעקבות המצאות ופיתוחים ישראלים, סדנאות יצירה, סדנאות הדפסה ב 3D במעבדת הפאב לאב, סדנאות עיצוב תמונה למזכרת באתייה פלייס ועוד…

איפה: פארק קרסו למדע בבאר שבע
מתי: 9.5 יום העצמאות
טלפון: 053-7106968
חוגגים עצמאות בפארק קרסו למדע…

פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו למדע.

 

ברכה לעצמאות שמח מהמצפה התת ימי באילת שאפשר לשתף בכיף:

 

יום העצמאות בערבה התיכונה- הפעילויות לובשות כחול לבן

ביישובי המועצה האזורית הערבה התיכונה, נערכים ליום העצמאות ה-71 למדינת ישראל במגוון פעילויות יצירה ייחודיות לכל המשפחה המותאמות לחג. 

ציור על חלוקי נחל ואומנות כחול לבן: דליה מטמון היא אמנית היוצרת פסלים תמונות ומוצרים ייחודיים וחדשניים המשלבת ביצירותיה מגוון חומרים: פסיפס, קרמיקה, עץ, ברזל, חוטי ברזל, רשת, קלקר, בטון ועוד. מעבירה סדנאות יצירה לילדים, מתבגרים, מבוגרים ובעלי צרכים מיוחדים. מילדותה יצרה דליה בחומרים רכים ולאורך השנים התפתחה ליצירה בחומרים נוספים, כיום יוצרת שילובים מפתיעים בין חומרים. לקראת יום העצמאות מציעה מטמון פעילות ייחודית- ציור על חלוקי נחל בצבעי כחול לבן ויצירה עם קישוטים של דגלי המדינה.

מטמון בערבה מושב עין יהב. מחיר: 400 ₪ למשפחה (עד 5 נפשות)

 

זיו היצירה – סדנאות יצירה ואומנות שימושית: זיוה עמית ממושב עין יהב הקימה בחצר ביתה סטודיו ייחודי בו היא מעבירה סדנאות משפחתיות העוסקות במגוון תחומים בדגש על פיסול בעיסת נייר ויצירת אומנות שימושית על טהרת המחזור והקיימות. כמו כן, בסטודיו תוכלו להתרשם ממגוון יצירותיה הייחודיות של זיווה המוצעות למכירה. לצד הפעילויות הקבועות, ביום העצמאות מציעה עמית שתי סדנאות ייחודיות:

סדנת שרשרת דגלוני בד –  שרשרת דגלוני בד בצבעי כחול לבן ושילובם עם בדים צבעוניים, באורך 3 מטרים  אשר נשמרת לכל אירוע או תלויה באופן קבוע בחדר. הפעילות מתאימה לגילאי 5 ומעלה.

סדנה  צברית-הכנת קקטוסים מקושטים ממגוון רחב של חומרים :  אבנים צבעוניות או עיסת נייר לבחירה. הפעילות מתאימה לגילאי 6 ומעלה.

מושב עין יהב.מחיר: החל מ- 30 ₪ למשתתף.

 

טלפלא – סדנאות להכנת פיות וגמדים: בסטודיו טלפלא שבכפר האמנים מתקיימות סדנאות להכנת פיות וגמדים מהאגדות במהלך פעילות משפחתית, חווייתית ויצירתית. הילדות מכינות פיות בעוד הילדים גמדים, אותם הם צובעים ומקשטים במיני בדים ולוקחים הביתה למזכרת.כמו כן, ניתן לרכוש ערכה ליצירה בצימר או בבית, ערכת פיות מקסימה, המתאימה לפעילות ומכילה  חומרים לשתי פיות וחוברת הדרכה, מתאימה ליצירה מגיל 7 בעזרת ליווי מבוגר. בשבוע של יום העצמאות, הסטודיו מציע להכין את פיית ארץ ישראל שאוחזת את דגל המדינה ולבושה בשמלה בצבעי כחול לבן.

יישוב צוקים. מחיר: 125 ₪ למשתתף.

אלת הערבה – סדנת סבונים ונר עיסוי: בכפר האמנים שבצוקים תוכלו ליהנות מסדנה להכנת סבונים, חוויה ריחנית בניחוח ייחודי, רקיחת סבונים רב שכבתיים בתוספת קישוטים צמחיים. הסדנה מתאימה לכל המשפחה, מגיל 3 ומעלה. אלת הערבה עוסקת במרקחת סבונים ומוצרי טיפוח מחמאות ושמנים מן הצומח ומינרלים מן הטבע. המוצרים נרקחים ללא תוספות מים, חומרים משמרים ומקציפים או חומרי ריח סינטטיים, כך שהתוצר הסופי הוא 100% טבעי, מרוכז, איכותי, מוקפד ורב גוני, בעל תכונות ריפוי ומרגוע, שופע בבשומת טבעית ובעל חיי מדף ארוכים. ביום העצמאות, ניתן יהיה להכין במיוחד סבונים ונרות בצבעי כחול לבן ולאייר את דגלי המדינה.

יישוב צוקים. מחיר: החל מ- 400 ₪ למשפחה (4 נפשות).

לפעילוית נוספות, מקומות לינה והזמנת מקומות- www.goarava.co.il

פעילויות לכל המשפחה בדרום
סדנת תמונות משפחה מאבנים- סטודיו זיו היצירה. צילום: סטודיו זיו היצירה 

אירועי ערב יום העצמאות 2019:

אירועי יום העצמאות בצפוןאירועי יום העצמאות במרכז אירועי יום העצמאות בירושלים
אירועי יום העצמאות בדרוםטיולי ואירועי יום העצמאות בכל הארץ

אירועי ערב יום העצמאות ייפתחו ב-8 במאי 2019 עם טקס הדלקת המשואות בהר הרצל אותם ידליקו בין השאר מוריס כאהן ויזמי space il והחללית בראשית, הנערה משדרות שהובילה את הצעדה לירושלים, הופעות של להקת שלווה, שירי מימון, שלומי שבת ודיוויד ברוזה ואמנים נוספים. 


אירועי יום העצמאות 2019 בצפון

עצמאות 2019, ארועי יום העצמאות בצפון 2019, יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2019 בצפון

אירועי ערב יום העצמאות 2019 בצפון:

 

עצמאות 2019 בחיפה
את חגיגות יום העצמאות ה-71 של ישראל יחגגו בחיפה עם 6 במות ברחבי העיר, אמנים ישראלים בינהם נטע ברזילי, טיפקס, נצ’י נצ’, אליעד, משה פרץ ועוד, מופעים לילדים בינהם מיכל ינאי וסמי הכבאי,  זיקוקי דינור ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה. ביום העצמאות יתקיים הפנינג למשפחות בגן האם עם הופעה של שירי מימון, מתנפחים, אקרובטים ופעלולנים, הולכי קביים ועוד מגוון הפעלות לילדים. והשנה לראשונה בחיפה- עצמאות בכרמלית: מסיבה מתגלגלת עם די ג’יי בתחנות ובר משקאות בקרון הכרמלית!

איפה: גן האם, דרך העצמאות- עיר תחתית, אח”י אילת- קריית חיים, נווה שאנן- במת הספורטק, רחבת היכל הספורט רוממה, גן הזיכרון, מרכז תרבות דתי נו”ש, קריית שמואל, רחבת הפסנתר- מרכז הכרמל, כרמלית- תחנת כיכר פריז, תחנת סולל בונה, תחנת הנביאים, תחנת מסדה, תחנת גולומב, תחנת גן האם.
מתי: 8.5 ערב יום העצמאות, 9.5 יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בחיפה: נטע ברזילי, טיפקס, נאצ’י נאצ’,  ג’יין בורדו, פול טראנק, דניאל סלומון, אליעד, משה פרץ, ישי ריבו, ירדנה ארזי, אריק סיני, שירי מימון.

אירוע עצמאות 2019 בחיפה…

עצמאות 2019 ברחובות חיפה. צילומים: דוברות עיריית חיפה

 

אירועי עצמאות בחדרה
בחדרה חוגגים את יום העצמאות עם הרבה מופעים ואירועים בעיר גם בערב יום העצמאות וגם ביום העצמאות עצמו. בערב יום העצמאות יתקיימו הופעות חיות- אמיר דדון, מיומנה הרכבים מקומיים ועוד בבמה המרכזית, במת נוער עם מרגי, טונה, האחיות כרקוקלי ועוד, במת ילדים, במת הרקדות ועוד פעילויות בערב יום העצמאות וביום העצמאות- תימונה ביער חדרה, אתרי מורשת בחינם, מופעים באקו פארק ועוד

איפה: חדרה
מתי: 8-9.5 ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בחדרה: אמיר דדון, מיומנה, רותם כהן, מרגי, טונה, האחיות כרקוקלי, רם נעים, אלי בי, סגיב כהן.

אקו פארק חדרה

 

יום העצמאות 2019 בעכו
חגיגות אירועי העצמאות ייפתחו בערב יום העצמאות בשעה 20:00 עם הכרזת החג על ידי ראש העיר עכו שמעון לנקרי ומופע מרהיב של זיקוקי דינור. בין האמנים שיופיעו השנה- הזמרים משה פרץ וקובי פרץ. ביום העצמאות עצמו ייפתח הפארק האתגרי ותושבי העיר ייהנו משימוש במתקני הפארק בחינם. לטובת התושבים יועמדו גם פינות מיוחדות לקיום מנגלים.
איפה: רחבת העירייה
מתי: 8-9.5 ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בעכו: משה פרץ, קובי פרץ.

יום העצמאות 2018 בעכו
מתכוננים לאירועי יום העצמאות 2019 בעכו

 

אירועי יום העצמאות בעפולה

חוגגים את יום העצמאות בעפולה עם מופע זיקוקים, הופעות של אמנים ועוד.
כל הפרטים בקרוב…

איפה: עפולה
מתי: 8.5 ערב יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בעפולה: פרטים מלאים בקרוב…

עצמאות 70 בנהריה

 

עצמאות 71 בנהריה
בעיר הצפונית חוגגים השנה את יום העצמאות עם הופעות של להקות מקומיות, מופע גדול של זיקוקי דינור, מסיבות עצמאות ועוד. פרטים בהמשך

איפה: נהריה
מתי: 8.5 יום העצמאות

 

אירועי יום העצמאות 2019 במרכז

עצמאות במרכז 2018, ארועי יום העצמאות 2018 בתל אביב, יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2018 בתל אביב, רוק עצמאות ראשל"צ

 

יום העצמאות בתל אביב

חוגגים עצמאות בתל אביב עם העצמדודס במשכן לאמנויות הבמה- מופעים של ערוץ בייבי ותותי ניניו, מופעים בכיכר רבין ומפע מיוחד- הללויה לאירוויזיון, מופעים ופעילויות בפארק דוידוף ביפו ובקאנטרי רוזין, עצמצוציק בקרית שלום עם קופיקו לירון איש האווירון ומטוסי העל, והופעות של אמנים ברחבי העיר- הפרויקט של גיל ויין, מאור אדרי, הטרנזיסטור,  איפה הילד,  ג’ימבו ג’י, הדג נחש ועוד.

איפה: קאנטרי ג’ רוזין, פארק דוידוף, כיכר רבין, קרית שלום, רחבת המשכן לאומניות הבמה, פארק הירקון.
מתי: 8 במאי 2019 – יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בתל אביב: הפרויקט של גיל ויין, מאור אדרי, להקת הטרנזיסטור,  איפה הילד,  ג’ימבו ג’י, הדג נחש, ניקי גולדשטיין, חובי סטאר, רפאל דהאן, אסנת זנו, אילן ליבוביץ וליטל ממן.

אירועי עצמאות בתל אביב…

אירועי עצמאות 2016 בתל אביב
אירועי העצמאות 2019 בתל אביב. צילום: כפיר בולוטין

 

 

אירועי יום העצמאות ברמת השרון

חוגגים עצמאות 71 ברמת השרום עם במה מרכזית בכיכר העירייה – משינה, סאבלימינל, חנן בן ארי, מאיה בוסקילה, DJ קוצ’י ועוד, במת ילדים עם הופעות של טררם קידס, מרגי ועוד, במת surf & roll, במת זמר עברי, מתחם הרקדה ועוד הרבה מופעים ופעילויות.

איפה? סביב בניין העירייה, שדרות סוקולוב ורח אוסישקין רמת השרון
מתי? ערב יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות ברמת השרון: משינה, סאבלימינל, חנן בן ארי, מאיה בוסקילה, DJ קוצ’י, ג’ירפות, פול טראנק מארחים את רד בנד, מיכאל סוויסה, DJ מאש, כייף לי עם יעלי, טררם, מרגי.

עצמאות 2019 ברמת השרון…

טררם בקרקס

אירועי עצמאות בהוד השרון

חוגגים עצמאות בהוד השרון עם הבלקן ביט בוקס, שרית חדד, דודו טסה, מופע זיקוקים, חיפזון וזהירון בהשתתפות המטה העירוני לבטיחות בדרכים, שירה בציבור ועוד.

איפה? פארק 4 עונות.
מתי? 18.4 ערב יום העצמאות בשעה 20:15
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בהוד השרון:

פרטים מלאים בקרוב…

עצמאות בהוד השרון…

עצמאות 70 בנהריה

 

אירועי יום העצמאות ברחובות

חוגגים עצמאות ברחובות עם חמש במות בערב יום העצמאות, הופעות של גידי גוב וסקאזי שיופיעו בבמה המרכזית, הפרויקט של רביבו בבימת הזמר הים תיכוני, דני רובס בבימת הזמר העברי, ישי לפידות בבמה החסידית וכוכבת הילדים נתי הגעתי הופעתי בבימת הילדים ועוד הרבה מופעים לכל המשפחה. במוצאי יום העצמאות תיערך בגן המייסדים קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר כמיטב המסורת, עם חנן בן ארי ומסע האופניים רוכבים בעצמאות.

איפה: במה המרכזית בגן המייסדים, במה חסידית- הרצל 152, במה ים תיכונית- הרצל פינת הרשנזון, במת הזמר העברי- רחבת יד לבנים.
מתי: ערב יום העצמאות, יום העצמאות ומוצאי עצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: גידי גוב, הפרוייקט של גיל ויין, סקאזי, חנן בן ארי, דני רובס, הפרויקט של רביבו, ישי לפידות.

לכל אירועי יום העצמאות ברחובות…

יום העצמאות 2018 ברחובות. צילום: החברה העירונית רחובות
יום העצמאות 2019 ברחובות. צילום: החברה העירונית רחובות

 

יום העצמאות בראשון לציון

ראשון לציון תציין את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל בחגיגות בשבעה מוקדים מרכזיים ברחבי העיר עם הופעות של זמרים ולהקות רבים: איתי לוי, הפרויקט של רביבו, עברי לידר, אביהו מדינה, רמי קליינשטיין ועוד, כ-250 זמרים ורקדנים חברי הלהקות העירונית ופרויקט לייב ראשון שמעניק חשיפה ליוצרים ואמנים מקומיים.

איפה? גן המושבה, פארק הזיכרון, פארק שקמה, שיכון המזרח, רמת אליהו, מתחם הרובע ונווה חוף.
מתי? ערב יום העצמאות 8.5

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: 
איתי לוי, הפרויקט של רביבו, עברי לידר, אביהו מדינה, רמי קליינשטיין, אתניקס, טונה, דקלה.

יום העצמאות בראשון לציון…

יום העצמאות ראשון לציון
יום העצמאות ראשון לציון

 

מופעי עצמאות בנס ציונה

לראשונה בנס ציונה- שתי במות מופעים: במה מרכזית עם להקות מחול ושירה מקומיות, מופע של מיכל הקטנה ומוש בן ארי, ובמת נוער בגן החשמל עם להקות מקומיות ומופע של בן זיני וטיילור. בנוסף למופעים מדרחוב עצמאות ברחוב השיריון יתמלא במגוון הפעלות: עמדות יצירה, עמדות צילום, דמויות שטח, פעילויות לכל המשפחה ועוד.

איפה? רחבת אשכול פיס ורחוב השריון
מתי? ערב יום העצמאות החל מהשעה 20:30
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: מיכל הקטנה, מוש בן ארי, בן זיני וטיילור.

364864-FIREWORKS.jpg

 

מופעי יום העצמאות בקרית אונו

בקרית אונו יעלה בערב יום העצמאות מחזמר קהילתי בהשתתפות תושבי העיר וחנה לסלאו ובנוסף מופעים של שרית חדד, אליעד ורמי קלנשטיין וכמובן גם מופע של זיקוקי דינור.

איפה? פארק רייספלד
מתי? 18.4 ערב יום העצמאות החל מהשעה 20:00

עצמאות 2019 בקרית אונו…

עצמאות 2018 בקרית אונו, הופעות פארק רייספלד, מי מופיע בקרית אונו?
עצמאות קרית אונו בפארק רייספלד

פסטיבל הולי מולי בראשון לציון

חדש- פסטיבל הולי מולי: פסטיבל עצמאות לצעירים בגילאי 15-20 עם ענקי המוזיקה האלקטרונית הבינלאומיים והישראליים, אמני קרקס, בובות ענק ומייצגי פירוטכניקה מלהיבים ושלל מתחמים חווייתיים. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל: דודו פארוק, VINI VICI ,SKAZI, פלד, MR.BLACK ,VIVO ,MENUMAS ,TOMER MAIZNER, עידו שוהם ועוד.

איפה: אמפי פארק ראשון לציון
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות החל מהשעה 22:00
האמנים שיופיעו בפסטיבל הולי מולי בעצמאות: דודו פארוק, VINI VICI,  SKAZI, פלד, MR.BLACK, VIVO, ‏MARIANA BO??, JETFIRE??‏, LUTRA, TOMER MAIZNER, ‏IDO SHOAM, MENUMAS, דודי בוזגלו, JUVI, עידן בקשי.

פסטיבל הולי מולי יום העצמאות 2019…

פסטיבל הולי מולי יום העצמאות 2019
סקאזי- פסטיבל הולי מולי יום העצמאות 2019

 

יום העצמאות בנתניה
חוגגים 71 למדינה עם חגיגות לכל המשפחה ב-5 במות רחבי העיר והופעות של אמנים רבים וכוכבי ילדים: מאיה בוסקילה, האולטראס, סטפן, דודו אהרון, לי בירן, איזי, מיקי, כוכבת הילדים מורני האלופה, כוכבי סדרת הטלוויזיה דאנס סטורי ועוד. בנוסף יתקיימו הרקדות ומופעים של להקות מקומיות. ביום העצמאות עצמו מוזאון העיר נתניה יהיה פתוח למבקרים בחינם ויתקיימו סיורים מודרכים, מסע ניווט אינטראקטיבי באמצעות הסמארטפון, משחקים במורס, צילום ושחזור תמונות היסטוריות בצלמנייה העירונית ועוד.

איפה? כיכר העצמאות, גן עובדיה, קניון עיר ימים, פארק אגם החורף, הספורטק.
מתי? 8-9.5 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: מאיה בוסקילה, האולטראס, סטפן, דודו אהרון, לי בירן, איזי, שרון חזיז.

אירועי יום העצמאות בנתניה…

חוגגים עצמאות בנתניה. צילום: רן אליהו.
חוגגים עצמאות בנתניה. צילום: רן אליהו.

יום העצמאות ביהוד 

חגיגות יום העצמאות ה-71 למדינה ביהוד עם הפרויקט של רביבו, צביקה פיק, מאיה בוסקילה, גיל ויין, ומופעים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה.

איפה? מתחם השמחה ביהוד-מונוסון
מתי? 8-9.5 ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: פרטים מלאים בקרוב…

יום העצמאות ביהוד…

 

 

חגיגות עצמאות בפתח תקווה

חוגגים עצמאות 71 שנה למדינה בפתח תקווה עם מופעים לילדים ולכל המשפחה ב6 במות ברחבי העיר: מופעים של סאבלימינל, האולטראס, אתניקס, דקלה, היהודים ועוד, מופעים של כוכבי הילדים תותי גיבורת העל, יניב המגניב, מטוסי העל ועוד, מופעי זיקוקים, במה לדוברי רוסית, מופעי DJ, זיקוקים והרבה פעילויות לכל המשפחה.

איפה? פארק יד לבנים, אנדרטת המסוקים, גן ליפשיץ, שכונת אם המושבות, כיכר המייסדים לקהל הדובר רוסית.
מתי? 8.5 ערב יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: סאבלימינל, הראפר אבי מסיקה, DJ גולן מלכה, האולטראס, DJ עידו שוהם, אלרועי טיירי, אתניקס, יניב שיר, גל חייק, אביהו שבת, חנן בן ארי, יוסי חלפון, רון שובל, דיקלה, לירן דנינו, דניאל יפה, סקאזי, היהודים, רז ישראלי.

יום העצמאות בפתח תקווה…

אירועי יום העצמאות 2019
אירועי יום העצמאות 2019

 

 

חגיגות עצמאות בחולון
העיר חולון חוגגת עצמאות ברחבי העיר עם הרבה מופעים ואירועים לילדים ולכל המשפחה: במת עצמדודס עם מופעים של מני ממטרה, בן זיני וטיילור, כוח פיג’י ועוד, במת נוער עם ליאור נרקיס, סקאזי, מופעי DJ וזיקוקים ועוד הרבה מתחמי פעילות, מופעים, הרקדות וחגיגות לכל המשפחה.

איפה? שדרות קוגל פינת רחוב סוקולוב, שדרות גולדה מאיר מול המדיטק, חצר בית הספר דביר, פארק ימית.
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות

מופעי עצמאות 71 בחולון: ליאור נרקיס, אביהו מדינה, אגם בוחבוט, סקאזי, בן זיני וטיילור.

אירועי עצמאות בחולון…

יום העצמאות 2018
יום העצמאות 2019


חגיגות עצמאות ברמת גן

ברמת גן דואגים שתושבי העיר לא יצטרכו להרחיק מדי מהבית כדי לחגוג ומציינים את יום העצמאות 2019 עם הבמה הגדולה ביותר בגוש-דן שנבנתה לכבוד אירועי יום העצמאות, מופעים של אמנים רבים בינהם נטע ברזילי, איתי לוי, אברהם טל, נתן גושן, בניה ברבי, אליעד נחום ועוד, מופעים של כוכבי ילדים בינהם מופע ה”קלמרים” של אודי ואביעד, מיכל הקטנה ועוד הרבה במות, הופעות ומתחמים ברחבי העיר.

איפה? הפארק הלאומי, כיכר רמב”ם, בורסה- כיכר שניצר, תיאטרון רמת-גן, רמת עמידר.
מתי? 8 במאי 2019 ערב יום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: אביאור מלסה, נטע ברזילי, שרית חדד, אברהם טל, נתן גושן, בניה ברבי, אליעד נחום, מרינה מקסימיליאן בלומין, יוסי חלפון, איתי לוי, משינה, רון נשר, שולי רנד.

חגיגות עצמאות ברמת גן…

אודי ואביעד
אודי ואביעד. צילום: מותק של הפקות בע”מ


יום העצמאות בכפר סבא

חוגגים עצמאות בכפר סבא עם מגוון רחב של במות ברחבי העיר, אתניקס, חנן בן ארי, עברי לידר, עדן חסון ועוד, ומופעים רבים לילדים, מופעי קרקס ומתחם ילדים עם מתנפחים, מופעי רחוב ופעילויות, במת live רוק בשוק, במת נוער ועוד. ביום העצמאות יתקיימו פעילויות ומופעים בפארקים ובשכונות.

איפה? במות לאורך רחוב ויצמן, חצר השוק, בית העיריה, שכונה עליה ושכונות מזרחיות.
מתי? 8-9 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות

מופעי עצמאות 2019 בכפר סבא:אתניקס, חנן בן ארי, עברי לידר, עדן חסון, מייקל הרפז, נופר סלמאן, אילנה אביטל, האחים אסנר.

יום העצמאות בכפר סבא…

 

חגיגות עצמאות בבת ים

חוגגים 71 שנה למדינה בבת ים עם סטפן, ליאור נרקיס ועוד מופעים, מופעים של להקות מקומיות, לאורך הטיילת יעמדו במות עם מגוון רחב של אירועים ומופעים ובהם הרקדה המונית, במת מופעי אש, במת קרקס, במות מיצג, מופע תזמורת הנוער ועוד. כמדי שנה ייערכו שני מטחי זיקוקי דינור בשעות 21:30  ו- 23:20.

איפה?לאורך הטיילת ובאמפי פיס
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: סטפן, ליאור נרקיס, מושיקו מור, אלמוג ועידן לזר ודניאל סעדון.

יום העצמאות בבת ים…

 

יום העצמאות ברעננה

ברעננה חוגגים את יום העצמאות עם מופעים בבמה המרכזית- קופיקו, הראל סקעת, עדן חסון, איזי, מרגי ועוד, פעילויות לכל המשפחה- איפור,הולכי קביים, ביתני משחק, פינות יצירה ,מתחם בועות סבון , ג’אגלינג , שולחנות משחק ייחודיים ועוד, במת המושבה והניגונים עם שירה בציבור ועוד הרבה פעילויות

איפה? במה מרכזית בפארק רעננה, במת המושבה והניגונים – רחבת יד לבנים
מתי? 8 במאי 2019 ערב יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: הראל סקעת, עדן חסון, איזי, מרגי, מאיה בוסקילה, נורית גלרון.

יום העצמאות ברעננה…

 

 

חגיגות יום העצמאות בגבעתיים

בגבעתיים יפתחו חגיגות יום העצמאות עם הקרנת טקס המשואות בהר הרצל ושירה בהשתתפות קאיה ומוטי שוורץ ומופע של שימי תבורי, וימשיכו במופעים בבמה המרכזית עם הופעה של גילי בא לבקר, שירי מימון, מאור אדרי, סאבלימינל, מסיבת רחוב, דוכנים, מופעי זיקוקים ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה ומופעים מקומיים. למחרת ביום העצמאות תתקיים תערוכת השריון של חטיבה 188 בפארק גבעתיים בה יוצגו טנקי מרכבה חדשניים, נגמ”שים, רכבי שטח ועוד, ובערב חוגגים מוצאי עצמאות עם מופע התזמורת סטאגדם ומופע עברי של בועז שרעבי.

איפה? כיכר ווהלין ברחוב משמר הירדן
מתי? 8-9 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: שימי תבורי, שירי מימון, מאור אדרי, סאבלימינל, בועז שרעבי.

אירועי יום העצמאות בגבעתיים…

יום העצמאות 2019 בגבעתיים
תערוכת שריון- יום העצמאות 2019 בגבעתיים.

 

אירועי יום העצמאות בהרצליה

מופעים על הבמה המרכזית ובמת ילדים עם מופעים מיוחדים ופעילויות לכל המשפחה בערב יום העצמאות, וביום העצמאות- משט יום העצמאות המסורתי שיצא מהמרינה, DJ בפארק הרצליה ועוד.

איפה?  במה מרכזית בשער העיר
מתי? 8-9 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות:

פרטים בקרוב…

אירועי יום העצמאות בהרצליה…

פסטיבל תימנה בראש העין - אירועי סוכות 2013
שרית חדד

 

חוגגים עצמאות 71 בשוהם

חגיגות העצמאות בשוהם עם מופעים אמנים ומופע קהילתי של חוגי הילדים והנוער של היישוב, זיקוקי דינור, מתנפחים , דוכני מזון ועוד.
עצמאות 2019 בשוהם…

איפה? גן החבל בשוהם
מתי? 8 במאי החל מהשעה 20:00
האמנים שיופיעו ביום העצמאות:

פרטים בקרוב…

ramle

חוגגים 71 שנות עצמאות ברמלה

ערב יום העצמאות ייפתח ברמלה עם מופעים מיוחדים ולמחרת בפארק עופר יתקיימו הופעות אמנים לכל המשפחה.

איפה? פארק עופר
מתי? 8 במאי 2019 החל מהשעה 20:00 ולמחרת החל מהשעה 11:00 בבוקר
האמנים שיופיעו ביום העצמאות ברמלה:

בקרוב…

עצמאות 2019 ברמלה…

 

אירועי יום העצמאות 2019 בירושלים
עצמאות 2018, ארועי יום העצמאות בירושלים 2018, יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, מופעי יום העצמאות 2018 בירושלים


מופעי יום העצמאות בירושלים
חגיגות עצמאות 2019 בירושלים ייפתחו אחרי סיום הטקס הממלכתי בהר הרצל, עם הופעות בבמות הבידור ובבמה המרכזית בגן העצמאות, מסיבות רחוב לצעירי ירושלים במחנה יהודה, ברחוב יפו ובמדרחוב בן יהודה, שירה בציבור והרקדות, במות עצמאות בשכונות – הופעות, להקות מקומיות ועוד. ביום העצמאות יתקיימו אטרקציות לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע, מוזיאון מגדל דוד, בסינמטק ועוד.
איפה: במה מרכזית- גן העצמאות, ובנוסף ברחבי העיר ירושלים
מתי: 8 במאי ערב יום העצמאות, 9 במאי יום העצמאות 2019
האמנים שיופיעו ביום העצמאות בירושלים: מיכאל גריילסאמר, אור בן עטר, מוטי טקה, התקווה 6, דודו אהרון ושרית חדד.
החזיון האור קולי במגדל דוד
החזיון האור קולי במגדל דוד

 

מופעי יום העצמאות במודיעין

חוגגים את יום העצמאות במודיען עם הבמה המרכזית באמפי פארק עמק החולה- תיסלם, מופע קהילתי דוז פואה, קובי אפללו, נדב גדג’, במת נוער ועוד, במת עצמאות במרכז מכבי עם המופע ישראל עולה על הגל, מתחם אולפנא עם מופע של נתן גושן, ריקודי עם, ערב שרים עצמאות והרבה מופעים ופעילויות לכל המשפחה. ביום העצמאות יוקם מצחם צה”ל עם תערוכת כלי רכב, אמצעי לחימה ומיגון, אמצעי קשר ואיסוף ועוד.

איפה: במה מרכזית- אמפי פארק עמק החולה, מרכז מכבי, מתחם אולפנת אורות מודיעין, רחבת מרכז הירידים, גבעת הברושים. מתחם צה”ל- במתחם הכורכר מול קניון עזריאלי.
מתי: 8 במאי ערב יום העצמאות, 9 במאי יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: תיסלם, קובי אפללו, נדב גדג’, נתן גושן.

יום העצמאות במודיעין…

נתן גושן – Flemming Leitorp S

 

אירועי העצמאות בבית שמש
בבית שמש וברמת בית שמש חוגגים את ערב יום העצמאות עם הופעות אמנים, זיקוקי דינור ומיצג אורות לייזר.
איפה? האיצטדיון העירוני בבית שמש ובמגרש הספורט של רמת בית שמש
מתי? ערב יום ההעצמאות החל מהשעה 20:00

עצמאות 2019 בבית שמש…


אירועי יום העצמאות 2019 בשפלה ובדרום הארץ

עצמאות 2018, ארועי יום העצמאות בדרום 2018, יום העצמאות 2018 בבאר שבע, מופעי יום העצמאות 2018 בנגב

אירועי יום העצמאות בבאר שבע

עיריית באר שבע וכיוונים- החברה לתרבות הפנאי, מזמינות את תושבי העיר והבאים בשעריה לחגיגות עצמאות 71 למדינת ישראל עם מופעים בבמה המרכזית בקריית הספורט- נועה קירל, דודו טסה, עידן עמדי ונוי פדלון, במת ילדים עם מופע של רינת גבאי, אמנים מקומיים ולהקות מחול ושלל מופעי רחוב, מופעי זיקוקים, הרקדות, שירים מסביב למדורה ועוד. ביום העצמאות יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה בחינם בעיר העתיקה, מתחם הקטר, מתחם המוזאונים ועוד ויתקיים מופע אווירובטי של חיל האוויר.
איפה: במה מרכזית בקריית הספורט, היכל הפיס הקונכיה, חצר מוזיאון הנגב לאמנות, פארק נחל באר שבע.
מתי: 8-9 במאי
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: נועה קירל, דודו טסה, עידן עמדי, נוי פדלון, רינת גבאי, אריאל זילבר.
יובל המבולבל
יובל המבולבל
עצמאות באשקלון

יום העצמאות יחגג באשקלון עם במה מרכזית בטיילת בר כוכבא ומופעים של  יובל המבולבל, שלומי שבת, עדן בן זקן ושלישיית מה קשור, מסיבת אירווזיון שתמשך אל תוך הלילה עם דנה אינטרנשיונל, כיתריה ושפיטה, מופע זיקוקי דינור, מתחם חגיגת עצמאות לציבור הדתי עם עידן חביב, ארז לב ארי, הצגת הילדים היהלום שבלב ועוד.

איפה? טיילת בר כוכבא ומתנ”ס וולדנברג.
מתי? 8.5 ערב יום העצמאות החל מ20:00
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: יובל המבולבל, שלומי שבת, עדן בן זקן, שלישיית מה קשור, דנה אינטרנשיונל, כיתריה, שפיטה, עידן חביב, ארז לב ארי.
יום העצמאות 2019 באשקלון
שפיטה. צילום: איילונה גבעון

עצמאות באילת
יום העצמאות ה-71 באילת: מופעים לאורך הטיילת של זמרים- הבמה המרכזית בטיילת הצפונית ובמת להקות מקומיות ברחבת הגשר ליד מתחם הרוכלים, להקות מקומיות וכוכבי ילדים, ריקודי עם תחת כיפת השמיים, מופע זיקוקים ועוד.
איפה: טיילת אילת
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות: עומר חזן, U live band, אביב גפן והתעויוט.
עצמאות באילת. צילום: יחצ
עצמאות באילת. צילום: יחצ

אירועי עצמאות באשדוד

באשדוד חוגגים עצמאות בארבע במות: הבמה המרכזית עם הופעות של עדן בן זקן, נועה קירל וסטפן, זיקוקים, במת ילדים עם הדוד חיים, מופעי קרקס ומסיבת סלסה, במה עם אמנים מקומיים ובמה חסידית.

איפה? מתחם שד’ משה דיין הסמוך לכיכר המפרשים, בין שד’ ירושלים לשד’ בן עמי.
מתי? 8.5 ערב יום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות: עדן בן זקן, נועה קירל וסטפן.

יום העצמאות באשדוד…

חגיגות 71 לישראל ביבנה

חגיגות עצמאות 71 למדינת ישראל: במה בשדרות דואני שבמרכז העיר בה יופיעו שלומי שבת, אליאנה תדהר, לירן דנינו ויניב המגניב, להקות עירוניות למחול, תאטרון נוער, אקרובטיקה ועוד, במת עצמאות עם הזמר אודי דוידי והלהקה של אלירן שדה ברחבת בית הספר האקולוגי, ובבוקר יום העצמאות – מסע אופניים עממי ברחבי העיר וחגיגה בפארק הסנהדרין.

איפה: שדרות דואני, רחבת בית הספר האקולוגי, פארק הסנהדרין.
מתי: 8-9 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות ביבנה: שלומי שבת, אליאנה תדהר, לירן דנינו, יניב המגניב, אודי דוידי, הלהקה של אלירן שדה.

אליאנה תדהר. צילום: זהר שטרית

 

יום העצמאות בגדרה

חגיגות יום העצמאות 2019 בגדרה עם הופעות של אמנים ישראלים ולהקות מקומיות, מופע זיקוקים ועוד, ובנוסף אירוע למגזר הדתי בתיכון רמון.

איפה? רחבת מכבי בגדרה
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות

האמנים שיופיעו ביום העצמאות בגדרה: 

פרטים בקרוב…

אירועי יום העצמאות בגדרה…

 

אירועי יום העצמאות בקרית מלאכי ובאר טוביה

באר טוביה וקרית מלאכי חוגגות יחד את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל עם הופעות לקהל הרחב ומופעים לילדים – החגיגות יתקיימו בפארק העירוני בקרית מלאכי.

איפה? הפארק העירוני קרית מלאכי
מתי? 8 במאי ערב יום העצמאות ויום העצמאות
האמנים שיופיעו ביום העצמאות:

פרטים בקרוב…

יום העצמאות בקרית מלאכי…

 

PAS


טיולי ואירועי יום העצמאות בכל הארץ
עצמאות 2018, טיולי יום העצמאות 2018, טיולים ביום העצמאות, טיולים עם ילדים ביום העצמאות

טיולי משפחות בשמורות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים מזמינה את כל המשפחה לטיולים עם הילדים ברחבי הארץ ביום העצמאות: בואו לשמוע על הקרבות והניצחונות, על שמירת הטבע והמורשת של המדינה במשך 71 שנה, לצפות במטס יום העצמאות מהמקום הכי שווה ולהשתכשך בבריכות בעיינות צוקים…

איפה: אתרי רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ
מתי: יום העצמאות 9 במאי
הבריכה הגדולה בעיינות צוקים. צילום: דורון ניסים
הבריכה הגדולה בעיינות צוקים. צילום: דורון ניסים

 

אירועי יום עצמאות ארציים: בסיסים פתוחים, משט של חיל הים ומטס של חיל האוויר
לרגל יום העצמאות ה-71 וכמיטב המסורת גם השנה יערך מטס חיל האוויר, משט חיל הים ובסיסי צה”ל והמשטרה יהיו פתוחים לקהל הרחב – הזדמנות לראות מקרוב את כלי הטיס בתערוכות בבסיסים, להתמלא גאווה מכישורי הטיס ומכלי הטיס של מדינת ישראל, להתרשם מהמשט של חיל הים באילת ולבקר בבסיסים של כוחות הביטחון ברחבי הארץ.
לפרטים מלאים ולוח זמנים של מטס חיל האוויר לחצו כאן… 

מחפשים מקום בטבע?
מחפשים מקום בטבע?
PAS
איפה כדאי לעשות מנגל?
חניוני קק”ל ברחבי הארץ מציעים אזורים מסודרים המתאימים למנגל, עם מי שתייה, מתקני שעשועים, לינת שטח ועוד…
לרשימת חניונים ליום העצמאות…

 

רשימת האמנים שהופיעו ביום העצמאות האחרון (מעניין את מי נראה השנה ואיפה…)

עברי לידר, אליאנה תדהר, כוח הקצב, משה פרץ, אייל גולן, סטפן, קייט ואור, ליאור נרקיס, קובי אפללו, הפרוייקט של רביבו,  מירי מסיקה, פבלו רוזנברג, נצ’י נצ’, אייל גולן, נועה קירל, רוית בטאשוילי ומיכל הקטנה, טונה ושירי מימון, דורון מזור, אליעד, אגם בוחבוט, שרית חדד, עידן עמדי ואליעד, דורון מזור, אגם בוחבוט, אביב גפן, יוסי אזולאי, לירון עמרם, בלקן ביט בוקס, ליאור נרקיס, עלמה זוהר, ריטה, קפה שחור חזק, דנה לפידות, יובל המבולבל, רינת גבאי, ריטה, ברי סחרוף, סקאזי, דיקלה, ספיר סבן, דודו אהרון, ג’ימבו ג’יי ולהקת ספא, יהודה פוליקר, להקת אקסייט בנד, להקת אופסייד, להקת גרוב רשרש, דודו אהרון, מוטי טקה, נועה קירל, איתי לוי, האולטראס, נצ’י נצ’, ערוץ הכיבוד, עידו B וצוקי, סטטיק ובן אל תבורי, נצ’י נצ’, אליעד, סטפן, סאבלימינל מארח את האולסטרס, סקאזי, טליסמן, בניה ברבי, איזי, אביב קאזוש, שגיא ביטבוקס, נוי אלוש, משה פרץ, נתן גושן, סקאזי, התקווה 6,  שלומי שבת, רוני דלומי, יהודה אליאס, דודו טסה, הפרויקט של רביבו, צביקה פיק, מאיה בוסקילה, גיל ויין, יהונתן מרגי, קופיקו, מאור אדרי, משה פרץ ואברהם טל, אליאנה תדהר, רמי קליינשטיין, החברים של נטאשה , איתי לוי, רגב הוד, מיקי גבריאלוב, חן אהרוני, קופיקו, אגם בוחבוט, צביקה פיק ומאיה בוסקילה, ליאור נרקיס, נסרין קדרי, מוש בן ארי, עידן עמדי, ניב דמירל, רותם כהן, מוניקה סקס, נתן גושן, עילי בוטנר וילדי החוץ, שימי תבורי, גלעד שגב, קרולינה, מאור אדרי, דני סנדרסון, הראל סקעת, דנה אינטרנשיונל, פבלו רוזנברג, ישי ריבו,  אגם בוחבוט, צביקה פיק ומאיה בוסקילה, ליאור נרקיס, נסרין קדרי, מוש בן ארי, עידן עמדי, ניב דמירל, רותם כהן, מוניקה סקס, נתן גושן, עילי בוטנר וילדי החוץ, עידן עמדי, טונה, עילי בוטנר וילדי החוץ, איב אנד ליר, מולי וצומי, שקד קוממי, זהבה בן, רגב הוד, גבי שטרית, אנה זק, פבלו רוזנברג, הבלקן ביט בוקס, שרית חדד, דודו טסה, רגב הוד, לירון עמרם, סגיב כהן, ירדנה ארזי, אבי טולדנו, אתניקס, עילי בוטנר וילדי החוץ, עידן יניב, גליקריה, דקלון וסגיב כהן, קובי אפללו ושמעון בוסקילה, ירדנה ארזי, רגב הוד, בלקן ביט בוקס, איב אנד ליר וטונה, שיר לוי, אבי וואסה, חני נחמיאס וטיפקס

 

אטרקציות לילדים ביום העצמאות…


טיולים ליום העצמאות….


מטס יום העצמאות…

 

 

אירוע יום העצמאות 2019 אתר השיירה ביחיעם. צילום: השומר החדש

תחזרו להתעדכן – הרשימה המלאה של כל מופעי עצמאות 71 תעלה לכאן בקרוב… מוזמנים בנתיים להרשם לאתר ותקבלו לקראת החג את כל הפרטים ועוד המון רעיונות לבילוי עם הילדים ישירות למייל – להרשמה לחצו כאן…

 

חג שמח מקינדרלנד 🙂