יריד ההתיישבות בנגב או בגליל2014

יריד ההתיישבות החדשה בנגב ובגליל, של המשרד לפיתוח הנגב והגליל מציע הטבות שונות לעוברים לנגב או לגליל, בין היתר בליווי פיננסי, משכנתאות ומעבר עם הילדים. והטבה יוצאת דופן: מי שיחליט לעבור לנגב או לגליל יזכה למעבר הדירה על חשבון המשרד

הטבה כזאת לא רואים כל יום: במשרד לפיתוח הנגב והגליל החליטו להעניק הטבה יוצאת דופן לתושבי המרכז אשר יגיעו ליריד ההתיישבות שעורך המשרד בערב נר ראשון של חנוכה (16 בדצמבר, יום שלישי) בגני התערוכה, ולפתור מהעוברים את הכאב ראש המציק ביותר במעבר דירה – העברת תכולת הדירה. 

על פי ההצעה המפתה של המשרד, תושבי המרכז אשר יגיעו ליריד ההתיישבות ויחליטו בעקבות המידע שקיבלו בו לעבור לנגב או לגליל, יזכו להעברת תכולת הבית (כולל הקרטונים…) על חשבון המשרד לפיתוח הנגב והגליל ובכך לפחות יזכו לטרדה אחת פחות.

השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום,  אמר כי דווקא כעת לאחר הקיץ הקשה שעבר על הנגב, ישנה חשיבות מרבית לקיום היריד וכי הוא בטוח שבעקבות היריד יגיעו תושבים רבים לאזורים הללו שייהנו מאיכות חיים גבוהה לצד יוקר מחיה סביר.
 

מנכל"ית המשרד סיגל שאלתיאל הלוי מסרה כי ההטבה הינה חלק משלל הטבות שמציע המשרד למי שיגיע ליריד ההתיישבות כאשר בין היתר יוענק ייעוץ משכנתאות, ייעוץ פיננסי וכן ייעוץ למעבר עם ילדים לאזורים אלו.  
ליריד נרשמו כבר כ-70 רשויות מהנגב ומהגליל שיציגו את האפשרויות הטמונות ביישוביהם וכן יוצגו בו פרויקטים חדשים ומרכזיים בנגב ובגליל בתחומים שונים ומשונים. בנוסף לאורך כל שעות היום יתקיימו הרצאות וסדנאות שונות למשפחות המתעניינות. בין ההרצאות – סקירת האפשרויות ליזמות עסקית ברחבי הגליל והנגב, הכנה למעבר עם הילדים – הרצאה מפי מיכל דליות, סלי ההטבות המוצעים למשפחות, התחבורה והתשתיות המתפתחות, פרויקטים הנבנים בגליל ובנגב, הכרויות עם קהילות צעירות מיוחדות הפועלות בגליל ובנגב ועוד שלל תכנים נוספים.
 
היריד יתקיים ביום ג’,16.12 בין השעות 11:00-22:00 בביתן 10, במרכז הירידים בתל אביב.

אין תגובות

השאר תגובה