כי מי אמר שאירוע ברית מוכרח להתקיים באולם?

קייטרינג לברית, ארוע ברית

בן בית חדש הצטרף אל חיק המשפחה, והתרגשות בעיצומה. אחד מן האתגרים הגדולים עבור ההורים הטריים, ניכר בצורך למצוא עוד משאב אנרגיה אחד קטנטן, וזאת כדי לתכנן את אירוע הברית מעכשיו לעכשיו.

עבור כל הורה אשר חווה וחוותה את הימים שלאחר הלידה, הקושי הרב הכרוך בחיפוש אחר אולם במהירות הבזק הוא מובן וידוע. אך מה בנוגע להורים שאינם חפצים באירוע עם עשרות רבות אם לא מאות של מוזמנים? ומה באשר להורים המבקשים להסתפק באירוע ביתי עם בני המשפחה והחברים הקרובים?

לקייטרינג תמרים הפתרון האידיאלי המאפשר לתכנן אירוע ביתי, עשיר וטעים. היכן טמון הסוד לאירוע המוצלח? מעבר לקולינריה הגבוהה, הרי ששירות אישי היה ותמיד יהיה התבלין הנסתר.

אוכל ישמח לבב אנוש

‘אני מאמין בלב שלם שכאשר ישנה חגיגה נהדרת בפה, היא באה לידי ביטוי גם ברוח הקלילה והחיובית של האירוע כולו’ מספר ראובן גד, הבעלים של קייטרינג תמרים. ובאמת, שמכניסה חטופה אל המטבח של הקייטרינג, השוכן בראשון לציון, ניתן מיד להיכנס למעין שיכרון משפע הניחוחות המרחפים באוויר.

תמרים מספקים מגוון רחב של שירותי קייטרינג, תוך שהם מתמחים בדיוק באותם אירועים ביתיים ופרטיים. אחד משירותי הדגל שלהם טמון במגשי האירוח המביאים עמם את כל הקולינריה בדרך הגשה פשוטה אך מעוצבת בקפידה.
בכל הנוגע לקייטרינג לברית או בריתה, הרי שמדובר בפתרון נהדר המביא מגוון של פתרונות ומאכלים לכל מוזמן ומוזמנת. ‘כדי לדמות ככל הניתן את התחושה של אולם ובו האוכל יוצא הישר מהמטבח אל הצלחת, אנחנו מכינים את כל המאכלים למגשי האירוח, סמוך ככל הניתן לאירוע. מה שנקרא מהתנור הישר אל השליח. אוכל שצריך להיות מוגש חם, מגיע חם. קינוחים שצריכים לשמור על הקור שלהם מגיעים בדיוק בטמפרטורה הנדרשת’.

עוד מציין ראובן, כי כל הזמנה מובאת באופן מיוחד עם שליח. ‘אין אצלנו שליחים שמבצעים מספר תחנות במקביל. אירוע הברית של כל לקוח ולקוחה, מקבל אצלנו את הפוקוס המלא’.

מנצחים בגאון על הקולינריה החלבית והטבעונית

במיוחד כאשר מדובר באירועים קלילים דוגמת ברית, הרי שניתן לבחור בין מנעד רחב של טעמים הפוסחים לעתים על אלו הבשריים. בחיפושכם אחר קולינריה ייחודית המשלבת בתוכה מגוון עשיר של חומרי גלם, הרי שתוכלו למצוא את כל מבוקשכם בתפריט המופיע באתר.

לצד קייטרינג בשרי קלאסי, תמרים מתמחים במתן שירותי קייטרינג חלביים, צמחוניים וטבעוניים: ‘המטרה שלנו היא להבטיח שכולם אבל כולם יהיו שבעים ומרוצים. כדי להגשים את המטרה הזאת, שכרנו את שירותיה של השפית המקסימה והמומחית הדס מילר. היא ערכה לנו סדנה מפורטת שבזכותה בנינו כישורים ותפריט מדהים בבישול הטבעוני’.

הרכבת תפריט אישי לאירוע

את מגשי האירוח של קייטרינג תמרים ניתן להזמין בממשק קל ופשוט המאפשר לסנן את המאכלים על-פי נושאים שונים דוגמת טבעוני, איטלקי, מאפים, סלטים, קישים, מתוקים ועוד.
אך מאחורי האתר ניצב לו צוות מסביר פנים אשר ישמח לסייע לכם לבנות את המנות שינעימו את זמנם של המוזמנים והמוזמנות אשר באים לשמוח בשמחתכם.
‘בכל שאלה, אנחנו כאן למען הלקוחות שלנו. השירות הוא אישי מתחילתו ועד לסופו. זאת זכות גדולה שנפלה בחלקי, לקחת חלק באירועים המרגשים של לקוחותיי. ואני מברך על כך מדי יום’.

אין תגובות

השאר תגובה