כסא תינוק לרכב?הכירו את מושבי הבטיחות של מאמא קונגורה מאיטליה

מאמא קנגורה, מותג עולמי מצליח מאיטליה למושבי בטיחות לתינוקות ופעוטות, הגיע לישראל. מושבי הבטיחות מצטיינים במיוחד בקלות החיבור והפירוק ברכב, חיבור חזק ובטיחותי למושב ונוחות מקסימלית לתינוק. הכיסאות מעוצבים על ידי מעצבים איטלקיים המביאים לכיסאות לוק אופנתי ומרהיב כמו שרק האיטלקים יודעים לעשות. חברת היי סטנדרט בע"מ, יבואנית מותג העגלות בייבי ג’וגר, היא היבואנית הרשמית של מותג זה לישראל. 
 
המושב מדגם לאונרדו – מותאם לתינוקות מגיל לידה, ממשקל0-18 ק"ג. השימוש במושב לתינוקות מגיל לידה עד גיל שנה ניעשה עם הגב לכיוון הנסיעה, כאשר הכיסא מתכוונן לזווית הזהה לזווית של הסלקל ובכך מאפשר לתינוק נסיעה נעימה ובטוחה. מגיל שנה -9 ק"ג ניתן להפוך את המחושב עם כיוון הנסיעה ולכוון א זווית הכיסא חזרה ל90 מעלות כמו בכול כיסא בטיחות סטנדרטי.
 
המושב מצויד במנגנון הגנה חדיש בשםEasy-Fixהמקבע ומחזק את המושב לרכב בעזרת חגורת הבטיחות בצורה השומרת על בטיחות התינוק באופן מוחלט. למנגנון שלושה מאפיינים בולטים:2 ספירלות בצדי המושב דרכם עוברת החגורה ובכך נצמדת למושב ומהדקת את חלקו העליון לגוף רכב, מתפסים לנעילת חגורת הבטיחות המהדקים את חלקו התחתון של המושב למושב הרכב ושלושה מוטות פלדה בשלדת המושב המחזקים משמעותית את מבנה הכיסא ומונעים שבר וקריסה בעת תאונה. בנוסף, דפנות הכיסא רחבות וגבוהות המגיעות עם מערכת הגנת ראש SIP – Side Impact Protectionאשר מגינה על הילד מפגיעות צד הנפוצות מאד בעת תאונות דרכים. 
 
המושב עבר את דרישות מכון התקנים הישראלי והתקן האירופאיECE.R 44/04המחמיר ביותר. כיסא הבטיחות מצויד ברפידות כתפיים חדשניות בעלות טכנולוגיתCPP Chest Protection Pads.טכנולוגיה חדשנית של רפידות כתפיים וחזה רחבות ומשופרות עם ריפודAnti-Slip,שתפקידן למנוע החלקת הרפידות וספיגת האנרגיה המופעלת על בית החזה והכתפיים, ועל ידי כך הפחתה משמעותית של הנזק שעלול להיגרם לגוף התינוק בתאונה או עצירות פתאומיות. 
 
כיסוי המושב עשוי מבד נושם, נשלף ורחיץ על מנת לשמור על היגיינה. לכיסא6 מצבים: ממצב שכיבה, דרך מצב ישיבה ועד מצב סלקל לתינוק שרק נולד. בתחתית הכיסא מתקן משנה זווית להשענת הכיסא לאחור באופן מקסימאלי לשימוש ונוחות התינוק מגיל לידה, כרית מגן נשלפת לתמיכה בתינוקות מגיל לידה, לחצן נוח לכיוון רצועות הכתפיים ובובה חייכנית המחוברת לרצועות הכתף ומשמשת משחק חביב לפעוט. 
 
בחברת מאמא קנגורה מקפידים לפתח ולעצב מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מחלקת המחקר והפיתוח בחברה כוללת מומחים ומהנדסים, השוקדים על תכנון ועיצוב חדשניים ובטיחותיים. שימת הדגש בייצור מושבי הבטיחות היא על בטיחות התינוק וביצועי הכיסא בעת תאונת דרכים. במפעלי מאמא קנגורה באיטליה פועלות מעבדת ריסוק מהמתקדמות בעולם לבדיקה ובחינה של כל דגם ודגם בתדירות גבוהה במהלך פיתוח הדגם וכן בוחנות את עמידותו מעת לעת. 
 
מחיר:650 ₪.
ניתן לרכוש ישירות מהיבואן חברת היי סטנדרט בע"מ, יבואנית מותג העגלות בייבי ג’וגר
טלפון:09-7443130
 

אין תגובות

השאר תגובה