כרטיסים לפסטיגל 2020 – המכירה החלה

נועה קירל מיי פסטיגל יוטיוב
נועה קירל מיי פסטיגל גם ביוטיוב

מחפשים כרטיסים לפסטיגל 2020? המכירה לפסטיגל שיתקיים השנה בפורמט וירטואלי בלבד החלה. אחרי שמפיקי הפסטיגל הבינו ונערכו מהר מאוד והכינו גרסא הכוללת את הפסטיגל המקורי, רק במקום מאה הופעות שירוצו ברחבי הארץ מחיפה ועד ירושלים, בפורמט דיגיטלי ואינטראקטיבי, עם שואו גדול שמותאם לימים טרופים אלה. כי אם אנחנו לא נוכל להגיע לפסטיגל, הפסטיגל יגיע אלינו הביתה.

לטובת המשימה גייסו השנה בפסטיגל מוחות יצירתיים, הושקעו משאבים רבים ועשרות ימי צילום כדי להפוך את החוויה לפעילה ומלאת עניין.

הממשק עוצב בשיתוף חברת EKO המציעה עולם שלם של פעילויות תוכן בהן מחזיק המפתח לא רק צופה אלא גם משתתף פעיל: הצופה יכול לבחור את המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות ועוד.

עיצוב והפיתוח הטכנולוגי של הממשק של אתר פסטיגל 2020 יצרה חברת מאנקיטק המתמחה ביצירה של מוצרים טכנולוגיים חדשניים, אפליקציות ואתרים, שמשלבים חוויית משתמש יצירתית, וטכנולוגיה מתקדמת.

 

כרטיסים לפסטיגל

הכרטיסים לפסטיגל הם קודים שבעזרתם תוכלו להיכנס לממשק החדש של הפסטיגל, להשתתף בפעילויות ולצפות בתכנים  מכל מקום,

מה כולל הכרטיס לפסטיגל?

הכרטיסים לפסטיגל כוללים השנה כניסה לארבעים יום לאתר הפעילוית וכרטיס למופע המרכזי של הפסטיגל שיתקיים במהלך דצמבר 2010 בנר שמיני של חנוכה.

שימו לב כי רכישת הקוד לאתר מאפשרת צפיה והשתתפות בפעילויות במכשיר אחד בלבד למשך 40 יום וצפייה במופע המרכזי. לא ברור אם תהיה הקלטה…

כרטיסים לפסיגל: מחירים

אולי אחד היתרונות של הקורונה שחסכו לנו השנה את הפקקים המוכרים בגני התערוכה בחנוכה, את חוויית ההצטופפות בתורים לפופקורן, ללחמניה עם נקנקיה ולמרצ’נדייג…  ובהתאם גם המחירים ירדו משמעותית.

מחירי הכרטיסים ינועו השנה בין 69 ש”ח למחיר מלא ועד להנחות שעשויות להגיע ל-5 ש”ח בלבד לחברי המועדכונים השונים.

מחיר כרטיס במחיר מלא לפסטיגל – 69 ש”ח

לרכישת כרטיסים לפסטיגל לחצו כאן...

 

כוכבי MY פסטיגל:

הפסטיגל ברשתות החברתיות:

את כל הפרטים על הפסטיגל תוכלו להתעדכן על הפסטיגל לקראת המופע גם ברשתות החברתיות, החל מיוטיוב ופסייבוק, אינסטגרם או טיקטוק:


הפסטיבל בטיק טוק: http://@thefestigal

מיי פסטיגל 2020 - עמוד האינסטגרם
מיי פסטיגל 2020 – עמוד האינסטגרם

הפסטיגל באינסטגרם: www.instagram.com/myfestigal

נועה קירל מיי פסטיגל יוטיוב
נועה קירל מיי פסטיגל גם ביוטיוב

הפסטיגל ביוטיוב: www.youtube.com/user/myfestigal

פייסבוק פסטיגל, פייסבוק מיי פסטיגל
פייסבוק-מיי-פסטיגל

הפסטיגל בפייסבוק: www.facebook.com/Festigal.il

 

המסר של הפסטיגל – כָּל אַחַת מְשַׁנָּה:

השנה, בחרו בפסטיגל מתוך כל האג’דנות לקדם את השיח החיובי והעצמת נשים, נערות וילדות מתוך אמונה שכוכבי וכוכבות הפסטיגל יוכלו להיות השגרירים הטובים ביותר של המסר בתודעה של הצעירים.

על במת הפסטיגל, יעלו כוכבות הפסטיגל לדורותיהם עם שיר מקורי שיהיה מרכז הקמפיין, אותו כתבו יחד שרית חדד, תמר יהלומי, יונתן קלימי ודורון מדלי ושיבוצע ע”י משתתפות הפסטיגל מכל השנים..

חולצות MY פסטיגל – MISMAS@

גם השנה יימשך שיתוף הפעולה של הפסטיגל עם המותג MISMAS@ #משפטאחדביום – שמאחוריו עומד איש הקריאייטיב והדיגיטל עידו גרינברג, ויחד איתו יוציאו קולקציית חולצות עם כיתובים חדשים ומקוריים תחת הכותרת: ״כָּל אַחַת מְשַׁנָּה״ עם מסרים משלימים ועוטפים לקמפיין המסר השנתי.

פניה אדרי: משימה בלתי אפשרית

פנינה אדרי, בעלי הפסטיגל מציינת כי “בימים הללו לקבל החלטות עתידיות זו משימה כמעט בלתי אפשרית. ישבנו עם מספר אלטרנטיבות ואני יכולה להגיד בביטחון מלא שהצלחנו להפיק שואו פסטיגלי ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש.

אני יכולה גם לומר שמבחינת השקעה כלכלית זה לא רחוק משנים עברו שכן האלמנט של הפיתוח הטכנולוגי, האומנים שגוייסו וכמות התוכן הדיגיטלי הצריכו משאבים מאוד גדולים. אני גאה בתוצאה ובעיקר גאה שגם בחג בחנוכה הזה, ובארבעים הימים הקודמים לו תימשך המסורת הפסטיגלית ותמשיך לספק לקהל חוויה בידורית, ערכית והשנה גם בלתי נשכחת, בכל זאת פעם בארבעים שנה…”

חגיגת יום הולדת בתנאים חדשים

חנוך רוזן, במאי הפסטיגל מוסיף כי: “בזמנים שהמציאות דוחקת לפינה, שם מתחילה היצירה האמיתית. מהאין, יצרנו יש. אני מרגיש שפיתחנו פורמט מדהים, שונה ויצירתי שרואה את הקהל במציאות החדשה ונותן תמורה מלאה וארוכת טווח לרוכשי הכרטיסים. זו אכן חגיגת יום הולדת בתנאים חדשים, אבל היא זו שגרמה לנו ליצור חיבורים שבעיני יהיו בלתי נשכחים בין דורות שלמים של כוכבים מכל הזמנים. העבודה עם למעלה מארבעים אמנים הייתה מאתגרת ומלאת אדרנלין, אך בסופו של יום זה היה מפגש מחזור מרגש של המקצוענים ביותר בישראל ולכן האפשרויות היו אינסופיות. נתראה בשנה הבאה, כמיטב המסורת על במת הפסטיגל מחוסנים, יצירתיים וחזקים יותר”.

 

40 ימים של פעילות דיגיטלית

רועי עפר, מנכ”ל הפסטיגל מציין כי “הפסטיגל כמו שהכרנו אותו עד היום, אותגר ע”י נגיף הקורונה שטרף את הקלפים לעולם כולו. היה ברור לנו שלצד האחריות הבריאותית, הבטיחותית והערכית המוטלת עלינו – היה עלינו ליצור פורמט חדש שמותאם למציאות של 2020. כבר 40 שנה שהפסטיגל מתפקד כאירוע מלא רגש צחוק וכקרקע לחלומות ילדות של דורות שלמים, השנה על אחת כמה וכמה חשנו שהאחריות המורלית המוטלת עלינו חשובה לא פחות מזו הבריאותית.

לשם כך נפרשה תוכנית הפעולה של הפסטיגל על פני 40 ימים של פעילות דיגיטלית – ובשיאם המופע הגדול באירוע בימתי חד פעמי עם למעלה מ40 כוכבים מכל השנים וכל זה תחת ההנחיות. בנימה אישית, אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקנו להיות מקור פרנסה למיטב אנשי הבמה והטלוויזיה בשעה שהתחום כולו דומם כבר כמה חודשים. רק בריאות לכולנו.

 

להשפיע על תכני הפסטיגל בזמן אמת

יוני בלוך, מייסד ומנכ”ל eko: eko היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן מונחה בחירה. הטכנולוגיה החדשנית והייחודית שלנו מאפשרת ליוצרים ומותגים מובילים ליצור חוויות וידאו אינטראקטיביות. בין היוצרים והמותגים נמנים האחים רוסו (The Avengers), וולמארט, קוקה קולה, LEGO ועוד. אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם יוצרי הפסטיגל ולעזור להם להביא אותו ישירות אל הקהל הביתה. באמצעות eko, צופי הפסטיגל יוכלו להשפיע על תכני הפסטיגל בזמן אמת בהתאם לבחירות האישיות שלהם.

הטכנולוגיה של eko מאפשרת ליוצרי תוכן, כמו הפסטיגל, מצד אחד להסתגל בקלות למדיום החדש ולהפיק תוך שבועות ספורים אירוע דיגיטלי רחב היקף שכולל בתוכו אין סוף אפשרויות של תוכן אינטראקטיבי, ומהצד השני לתת לצופים חווית צפייה חלקה בכל סוגי המסכים ובתנאי אינטרנט שונים.

לרכישת כרטיסים לפסטיגל לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה