לאן נוסעים עם הילדים בחגים?טיולי משפחות לחו"ל

חגי תשרי זהו זמן נהדר בו תוכלו לטוס עם הילדים לחו"ל וליהנות מחופשה במגוון יעדים כמו פארק שעשועים בגרמניה, רצועת חוף בספרד והצעות נוספות לחופשות משפחתיות בחגים

 
חופשה משפחתית לראש השנה

היער השחור בגרמניה
אזור היער השחור, שופע פארקים מוזיאונים, ושלל פעילויות לילדים, כגון: מסלולי הליכה, רכבלים, אומגות, מזחלות, מוזיאון התחבורה, ואת פארק אירופה – פארק השעשועים הגדול ביותר והוותיק ביותר באירופה. הוא ממוקם בדרום מערב גרמניה, ומכיל מעל ל-100 אטרקציות שונות. כל אזור בפארק מתאפיין במדינה אירופית אחרת כמו צרפת, ספרד, איסלנד, פורטוגל, גרמניה איטליה ומדינות נוספות, כאשר כול אזור מעוצב כמו המדינה שלו וניתן למצוא בוא מסעדות שמגישות את האוכל שנאכל באותה מדינה.
לינה: מלוןIBIS STYLE MANGOLD
תאריכים:21-29 בספטמבר
מחיר:653 אירו לאדם בחדר משפחתי
מחיר כולל: טיסות+6 לילות במלון 3* על בסיס לינה וארוחת בוקר+ רכב משפחתי לימי השהיה+ העברות
שם החברה: איילה נסיעות
 
קוסטה דורדה, ספרד
קוסטה דורדה הממוקמת על חופה המזרחי של ספרד, שופעת מוזאונים, פארקים, אמפיתאטרון מפורסם מהמאה ה-1 לפנה"ס ומונומנטים היסטוריים חשובים, וכן שוכנת על רצועת חוף, במרחק נסיעה מברצלונה, ומציעה מטבח ים תיכוני עשיר. סמוך למלון שוכן פארק אוונטורה – פארק השעשועים הגדול ביותר בספרד עם שלל מתקנים ואטרקציות לכל הגילאים, ביניהם רכבת השדים הארוכה ביותר בעולם. הפארק רחב הידיים, מציג תרבויות בעולמנו כשהוא מחולק לכמה אזורים ובכל אחד מהם מתקני שעשועים ייחודיים: יש אזור של המערב הפרוע ויש אזור מקסיקני וגם אזור ים תיכוני. הפארק הוא הגדול ביותר בספרד ובדרום אירופה. הפארק מחולק לפארק השעשועים, פארק המיםAquatic Parkואזור בתי המלון. 
לינה: ESTIVAL PARK
תאריכים:23-30 בספטמבר
מחיר:661 אירו לאדם בדירה משפחתית
המחיר כולל:  טיסות+7 לילות במלון 4* על בסיס חצי פנסיון+ העברות
שם החברה: קווי חופשה
 
 
חופשה עם הילדים בסוכות
 
תעלת מידי, דרום צרפת
חוויה משפחתית של שייט בנהיגה עצמית בסירה, לאורך תעלת מידי שבדרום צרפת. המסלול עובר בין כפרים ועיירות מתקופת ימי הביניים, כגון אזור קאמארג, הידוע בטבע, תרבות וקולינריה. כמו כן, זהו אזור הקינון היחיד בצרפת של ציפורי הפלמנגו. המסלול עובר דרך תעלת מידי,  אשר נחפרה במאה ה-17 ומהווה הישג הנדסי בהיותה התעלה שמקשרת את האוקיינוס האטלנטי עם הים התיכון. התעלה הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, והיא מובילה את המשייט בה למסע בלב האזור הכפרי של Languedoc,חבל היין הפורה ביותר בצרפת. את הסירות ניתן להשיט לבד, הן קלות לתפעול ולתמרון ואין צורך בניסיון קודם או ברישיון. המהירות המרבית של הסירות היא6 קילומטרים לשעה והן יציבות מאוד. הסירות מאובזרות בשירותים, מקלחת, מטבח, סלון ואזור שינה. לאורך המסלול יש אפשרויות עגינה רבות ומגוונות- מעגינה במרינות ומעגנים מסודרים ועד לקשירת הסירה לעץ על הגדה. העגינה אינה כרוכה בתשלום, וניתן לעשות הפסקות, לצאת לרכב במרחבים או לטייל לכפרים הסמוכים, בהם ניתן להצטייד במזון, לבשל בסירה ולערוך פיקניק באחד מן המרבדים הסמוכים. לפני היציאה מומלץ לשכור אופניים.
לינה: חדרי שינה בסירה 
תאריכים:3-10 באוקטובר
מחיר:750 אירו לאדם בסירה ל-4 אנשים (עם 2 חדרי שינה)
מחיר כולל: טיסות וסירה לשבוע
שם החברה: גורדון טורס
 
טיולי משפחות בחגים, לאן טסים עם הילדים בראש השנה, טיסות לחו"ל עם הילדים
שייט נהרות בצרפת.


טיצ’ינו, שווייץ

מדובר בקנטון הגובל עם איטליה, בין אגם לוגאנו לאגם מג’ורה. במקום3 עיירות היושבות על 2 אגמים מרכזיים ובניהם שפע של פעילויות לכל המשפחה: מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים, פארק מים, טיולים לפסגות הרים, מזחלות וקרחונים, עיירות שווייצריות, ועוד. אזור טיצ’ינו הוא שילוב אידיאלי של חופשה בין אגמים ועיירות קטנות בנוף איטלקי מקסים ופסגות הרים וטבע שוויצרי עוצר נשימה. כ- 10 ק"מ משם נמצא פארק ההרפתקאות בהר טאמראו( Monte Tamaro),אשר היה בעבר אתר סקי פופולארי, ולאחרונה נפתח במקומו פארק הרפתקאות לכל המשפחה, שממוקם בתחנה האמצעית של הרכבל העולה אל הפסגה (שגובהה1,530 מ’). בפארק 45 פלטפורמות של גשרי חבלים ב-5 דרגות קושי, למשפחות וגם לחובבי פעילות אתגרית. בפסגת ההר יש אתר מגלשות הרים (טובוגן), מסעדה ונקודת תצפית מרהיבה.
לינה: דירת נופש משפחתית הכוללת חדרי שינה, שירותים, מקלחת, מטבח מאובזר, מרפסת, פינת גריל, ועוד.
תאריכים:11-18 באוקטובר, ותאריכים נוספים
מחיר: החל מ-830 אירו לאדם בחדר משפחתי ל-5
מחיר כולל: טיסות אלעל למילאנו+6 לילות בדירת הנופש ברמת תיירות טובה+ רכב מיניוואן משפחתי+ מיסים והיטלים
שם החברה: Swiss1 
 
אגם גארדה, איטליה
אגם גארדה הוא האגם הגדול ביותר באיטליה, ושוכן בצפונה של המדינה, למרגלות הרי האלפים. האגם מוקף בעיירות נופש, אגמים, והוא מהווה בסיס מצוין ליציאה לטיולים בעיירות בסביבה, בהרי הדולמיטים, בעיירה ורונה, השכונת כחצי שעת נסיעה, או למילאנו השוכנת כשעה וחצי נסיעה. בעיירות הסמוכות ניתן לערוך סיורים בשווקים, בבתי הקפה, גלריות, ושלל הפארקים. חובבי הספורט ייהנו מטיולים רגליים, טיולי אופניים, טיולי פסגות, מצנחי רחיפה, גולף, וספורט ימי מגוון. דרום – מזרחית לאגם, בכפר קולה, נמצא פארק"תרמי גראדה".בליבו של הפארק5,000 מ"ר של מפלים עם הידרו מסאג’, זרמי סילון, ומגוון רחב של טיפולי גוף. 
המלון שוכן בצידו המזרחי של חצי אי, על גדות האגם. המלון שוכן כ-5 דקות הליכה ממרכז ההיסטורי של העיר סרמיונה, וכ- 700 מטר מטירת סקאליגרו. למלון גן פרטי וחוף ים פרטי, בריכה, מסעדה, שירות השכרת אופניים ללא תשלום, ועוד. 
לינה: מלוןSmeraldo
תאריכים:3-11 באוקטובר
מחיר:640 אירו לאדם בחדר משפחתי
מחיר כולל: טיסות +6 לילות במלון 3* על בסיס לינה וארוחת בוקר+ העברות
שם החברה: קווי חופשה
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה