לוליפ: אתר חדש של סיפורים ופודקאסטים לילדים

לוליפ פודקאסט לילדים

לוליפ הוא אתר תוכן חדש לילדים בו מחכה להם עולם שלם של ספרים, סרטונים ופודקאסטים מקוריים בשפה מותאמת לילדים.

23.7.2024 מערכת קינדרלנד

סיפור לפני השינה, פעילויות לילדים, ברכות וסיפורים מקוריים שאפשר לצפות בהם כסרטונים, להקשיב להם כפודקאסטים מוקלטים, עם מסרים להורים וילדים, בשילוב חכמה וקריצה של הומור.

לוליפ, הוא חבר דמיוני המתווך בין עולם הילדים לעולם המבוגרים באמצעות מגוון סיפורי ילדים מקוריים, פרי עטו של רוני שטיינברג, תושב יסוד המעלה.

בעידן הדיגיטלי של היום, בו ילדים נחשפים להרבה מאוד מידע וגירויים ספרי הילדים של פעם מרגישים קצת פחות רלוונטיים. בדידות, פחד, אהבה, געגועים, צחצוח שיניים, מטרידים את כולנו לרבות ילדינו.

למרות זאת חשוב למצוא את הדרך לזמן האיכות שבאירוע הקראת סיפור, להשתמש בטכנולוגיה ולמצא את הדרך למשוך את הילדים. את כל זה מנסה לעשות רוני שטיינברג בסדרת הספרים שהוא כתב ועלתה לאחרונה לאתר לוליפ.

רוני הוא עורך דין במקצועו החל לכתוב סיפורי ילדים מאז שהפך לאב. מצבים שונים בחיי היום יום עם ילדיו הזכירו לו את עצמו כילד, את הרגשות והמחשבות שעברו עליו וחידדו אצלו את הצורך להראות את הצד של הילדים.

הסיפורים מופיעים באתר שבמרכזו החבר הדמיוני – לוליפ, אותם ניתן לקרא, לשמוע בקובץ אודיו, ואף לראות בסרטון. הסיפורים עוסקים בערכים כמו: סבלנות, הקשבה ומסייעים לפתח מקום של שיח בנושאים העומדים בפני ילדים ובפני כל משפחה כל יום.

ספר לילדים

הסיפור והשיח שבא בעקבות זאת מאפשרים זמן איכות עם הילדים, בכיף ובחיוך.

אתר האינטרנט נבנה כאתר ידידותי שניתן להנות לסיפורים שבו בכל פלטפורמה: טלפון, טאבלט או מחשב בכל זמן נתון.

רוני שטיינברג, הסופר והיוצר של לוליפ, מסביר: “רבים סבורים שבין ילדים ומבוגרים קיים שוני מהותי ומשמעותי. אני מאמין שגם אנחנו ילדים! ילדים קצת גדולים, אבל ילדים.

אם נסתכל פנימה לנפש, נראה שהבדלים בין ילדים למבוגרים קיימים למראית עין. בתוכנו פנימה, הרבה יותר דומים ממה שנדמה. לעיתים הסתכלות של ילד, היא נכונה ומדויקת יותר.

הם פתוחים להתנסות – מה שמאפשר להם להפתח לחוויות חדשות ולתגובה אחרת לאותן חוויות. בסיפורים הקצרים, אני מסתכל מנקודת מבט של ילד, ומשאיר לכל מאזין לקחת את הפרשנות למקום שלו״

עוד הוסיף כי ״אנחנו המבוגרים יכולים לכוון ולייעץ, להציע נקודת מבט ולשמוע את שלהם, כך נפתח שיח אמיתי ומכיל וקירוב בין הדורות.”

הקריאה וההקראה תורמות כידוע להתפתחות השפה, מעשירה את הדמיון ומחזקת את הקשר המשפחתי.

זמן איכות סביב הספר מאפשר לילדים להכיר עולמות חדשים ולפתח יכולות ריכוז והקשבה בצורה מהנה ומשמעותית. האיורים בספרים מעשירים את התוכן ומעניקים פרשנות משלהם למילה הכתובה.

האתר מכיל עשרות ספרים שכל אחד מהם מעניק הצצה ומתמקד בסיטואציות קטנות בחיי היומיום, עם מסרים הן לילדים והן להורים.

הסיפורים מתאימים לילדים בין גילאי שנתיים עד 10 תלוי בסיפור או הנושא כמובן.

האתר מציע כל קיט סיפור (ספר דיגיטלי, סרטון ופודקאסט) במחיר של 19 ש״ח בלבד ויש גם מבצע קיץ מיוחד: כל הרוכש שני ספרים זוכה לשניים נוספים במתנה.

להורדת והאזנה לסיפורים: www.lollip.co.il

אין תגובות

השאר תגובה