מבצעי חודש המשפחה בצומת ספרים

12.2.2012עושים שוק

בצומת ספרים מקיימים בחודש פברואר את מבצע חודש המשפחה בו מציעה הרשת מגוון מתנות לכל המשפחה, סיפרות מבוגרים, נוער וילדים, ספרי יצירה ופעילות לכל המשפחה, משחקים וצעצועים לפעילות חווייתית בהנחות של 50%על מגון ספרים -25% ועל מגוון משחקים לכל המשפחה.
 


ספרים במבצע לדוגמא:

זמן יחד
יערה ונווה כהן
"ביום שבת ירד גשם והיו המון ברקים ורעמים, אביתר שכב במיטה וניסה לתקן את הרובוט הקטן… אמא ציירה על בד גדול, אבא הכין את מרק הירקות המיוחד שלו, רק אני לא ידעתי מה לעשות… אין לי מה לעשות ואין לי עם מי להיות, חבל שיורד גשם וחבל שיום שבת…"
הספר זמן יחד, מציע סיפורים והפעלות לכל המשפחה.ישנן הפעלות המתאימות לקיץ ואחרות המתאימות לחורף, כמה מהן מיועדות לכל בני המשפחה וכמה מהן מיועדות לילדים ונדרשת בהן השגחת מבוגר, חלקן בבית וחלקן בחוץ אבל כולן אינן דורשות ידע מקדים או ציוד יקר. פנו לכם זמן, בחרו יחד סיפור והפעלה וצאו להרפתקה משפחתית מגבשת ומשחררת, הרפתקה היוצרת חיבור חזק יותר וגילוי מחודש בין בני המשפחה.
מחיר לפני הנחה  94 ₪

תוצרת בית
עידו ויעל דולב
כולנו מעסיקים את הילדים פחות או יותר באותן דרכים. אנחנו מושיבים אותם מול הטלוויזיה, הווידאו או המחשב, קונים להם צעצועים או משחקים איתם בגינה הציבורית. כל זה טוב ויפה, וגם מאוד נוח, אבל מה עם דרכים אחרות, יותר יצירתיות?משפחות המחפשות רעיונות לפעילות יצירתית משותפת ישמחו למצוא את הספר הזה שמספק המון רעיונות לפעילויות יצירה,מאוד פשוטות ויומיומיות, כאלה שילדים וגם הורים שיש להם"שתי ידיים שמאליות",או מעט זמן, יכולים להכין בעזרת חומרים שיש בכל בית.
מחיר לפני הנחה 128 ₪
 

נוצה סגולה
חנוך פיבן מחיר קטלוגי59 ₪
"היה לילה קצת חם וג’ייקוב לא נרדם.משהו דקר אותו בפדחת.אולי זה היה קוץ אולי מחט?
ג’ייקוב קצת חושש,גישש ומישש,אך מתוך הכרית הרכהלא יצא קוץ ולא קוצהאלא יצאה…"

מגרש ביתי, משחקי חברה לכל המשפחה, משחקי קופסא לחורף, פעילויות ליום המשפחה

משחקים לדוגמא:

מגרש משפחתי – טריוויה משפחתית
לכל משפחה הסיפורים, הזיכרונות וההומור שלה, וגם–הדברים המעצבנים והמצחיקים (שחלקם דווקא משותפים גם למשפחות אחרות).
טריוויה משפחתית הוא משחק קלפים שבו השאלות מאירות את ההווי המשפחתי הייחודי, ומזכירות לנו שמשפחה כמו שלנו יש רק אחת. באמצעות השאלות והאיורים המשעשעים מכירים בני המשפחה זה את עולמו של זה ועורכים מפגש מזוויות לא שגרתיות; הסיפורים, הזיכרונות והשיתוף האישי יוצרים מעין משחק-שורשים מחויך, שעוסק בהווה ובעבר גם יחד.
למי מתאים המשחק? המשחק מתאים למשחק עם בני המשפחה המצומצמת והמורחבת וגם עם חברים, וכמובן–לנסיעות. המשחק מומלץ מגיל6 ומעלה, אך ילדים צעירים יותר ימצאו עניין באיורים המשעשעים ויכולים לשחק בו כמשחק הזכרון או כתמונות מספרות.
מחיר לפני הנחה:89.90 ₪

אפייה באותיות- קופסת פח
אותיות הא"ב להכנת עוגיות או למשחק בפלסטלינה, עוזר לילדים ללמוד את האותיות, ליצור מילים וברכות בפעילות זמן איכות משותפת כיפיית וטעימה.
מחיר לפני הנחה:49.90 ₪

המשפחה שלי, פעילות ליום המשפחה, פעילויות ליום המשפחה, משחקים ליום המשפחה

משחקי זיכרון – קלאסיקות
משחקי זיכרון מקסימים המבוססים על האיורים מהספרים האהובים העוזרים בפיתוח הזיכרון.
תירס חם, הלו הלו אבא, האריה שאהב תות, סבא אליעזר, הבית של יעל ומעשה בחמישה בלונים
מחיר קטלוגי:29.99 ₪
 

המשפחה שלי- משחק מחשבה
משחק ללימוד שמות האימהות, האבות וילדיהם. תורם לפיתוח הלמידה והחשיבה.
מחיר לפני הנחה:24.90 ₪

 

אין תגובות

השאר תגובה