מבצע סימילאק קומפורט מתנה

חברת אבוט, יצרנית סימילאק קומפורט עם הרכב לעיכול קל, במבצע מיוחד: הביאו פחית פורמולה לתינוקות וקבלו במתנה סימילאק קומפורט- על מנת לאפשר להורים להתנסות בעצמם ביתרונות פורמולה מתקדמת זו, אבוט משיקה מבצע ראשון מסוגו בישראל: למעבר לסימילאק קומפורט. 

המבצע מאפשר להחזיר כל פחית של פורמולה לתינוקות (מכל סוג ומותג, לא כולל שלב3 וסימילאק קומפורט) ובתמורה, לקבל במתנה סימילאק קומפורט 360 גרם.  יש להירשם באתר סימילאק.  במסגרת הליך ההרשמה, הלקוח יקבל קוד אימות, בסיום ההליך ישלח ללקוח קופון דיגיטלי למימוש המבצע, באחת מנקודות המכירה אשר תפורסם בנושא. קבלת פחית המתנה של סימילאקComfortתעשה כנגד החזרת פחית קיימת ריקה וסריקת קופון המתנה בקופה. בגין כל פחית שתוחזר תינתן במתנה פחית אחת בלבד של סימלאק קומפורט360 גרם. כל לקוח יכול להחליף פחית אחת בלבד. 

סימילאק קומפורט הינו בחירה טובה במקרים בהם הילד שלך סובל מבעיות עיכול. סימילאק קומפורט מבוסס על היתרונות של סימילאקAdvance Plus,היחיד עם הרכב מתקדם לעיכול קל, הכולל: חלבון עדין מפורק חלקית, דל לקטוז, פרהביוטיקה והרכב שמנים ייחודי שאינו מכיל שמן דקל.

 
המבצע יערך בין התאריכים:  5-19/6/2013,בנקודות המכירה של רשת סופר-פארם ומגה בול (קו אופ). כמות הפחיות הינה מוגבלת.  
נקודות המכירה יפורסמו בדף הרשמת המבצע, שניתן להגיע אליו דרך אתר סימילאק.
 

סימילאק קומפורט פותח על ידי אבוט על סמך מחקרים וניסיון, ומספק פתרון תזונתי מלא הכולל הרכב ייחודי לעיכול קל. סקר שבוצע בישראל הראה כי84% מהתינוקות בארץ סובלים מבעיות עיכול בשנת חייהם הראשונה. סימילאק קומפורט הינה הפורמולה האופטימאלית להחליף אליה במקרים בהם תינוקות סובלים מבעיות עיכול.

 

אין תגובות

השאר תגובה