מגוון רחב של גרילי גז ליום העצמאות

17.4.2012
 

חברת אמגזית מציעה מגוון גריל גז ורשת דומו מציעה אביזרים ייחודים למנגל

לקראת יום העצמאות- חב’ אמגזית מציעה מגוון גרילי גז.
גריל גז הנחשב לידידותי לסביבה (אינו פולט חומרים מסוכנים) קל לתפעול ובעל שטח צלייה גדול.
חב’ אמגזית משווקת מגוון רחב של גרילי גז ביתיים.

החידוש לקראת יום העצמאות2012 הינו דגם גריל שגיב- גריל גז מעוצב בצבע שמנת.

גרילרי גז לדוגמא:

גריל גז שגיב
גריל בעיצוב חדשני כולל ארון אחסנה היקפי לאחסון מיכל הגז ואביזרי הגריל השונים, דלתות הארון מצופות אמייל, בעל4 מבערים ו-2 מדפי צד מנירוסטה. משווק בצבע שמנת ובצבע שחור. המחיר: 2,999 ₪.

מטבח גן שגיב
מטבח גן בעיצוב חדשני הכולל גריל, ברז וכיור. כאשר הכיור סגור ניתן להשתמש בחלק העליון כמשטח עבודה. למטבח כירת גז אינטגרלית הכוללת הצתה אלקטרונית,2 ארונות הכוללים דלתות מצופות אמייל ומדף אמצעי. משווק בצבע שמנת ובצבע שחור. המחיר: 6,999 ₪.

גרילי גז עוז
סדרת גרילי גז איכותית ובעלת מחיר משתלם. כוללת כפתורי הפעלה הכוללים הצתה אינטגרלית, מבערים יצוקים, מפזרי להבה, מדחום ו-2 מדפי צד מתקפלים. גריל 2 מבערים- 1599 ₪. גריל 3 מבערים- 1999 ₪.

גרילי גז דן גריל
סדרת גרילי גז מעוצבים המשלבים עץ ומכסה עשוי נירוסטה,2 מדפי צד מתקפלים, פתיחת המכסה מתאפשרת גם כשהגריל צמוד לקיר, מחולק ל-2 רשתות בישול יצוקות, רשת חימום עליונה, 2 מבערים יצוקים, מכסה מסיבי כולל מדחום ועוד. גריל 2 מבערים- 2599₪ / 3 מבערים- 2899 ₪ / 4 מבערים -3499 ₪.

גרילי גז הדר
גרילי גז מעוצבים הכוללים4 בוערי צינור עשויים נירוסטה, 4 כפתורי הפעלה הכוללים מצת אינטגרלי, ארון אחסנה היקפי לאחסון אביזרי צלייה שונים, מכסה מהודר, מדחום, ו-2 מדפי צד. גריל הדר שחור-2599 ₪. גריל הדר נירוסטה עם כירת צד- 2999₪.

גריל גז פאר
גריל גז משולב במטבח גן נייד איכותי ומפאר. כולל5 מבערי צינור, מפזרי להבה ורשתות צלייה עבות במיוחד בציפוי כרום, 2 ארונות ו-2 מגירות בגימור מודרני, כירת צד, כיור וברז. כל חלקי המטבח עשויים נירוסטה איכותית. הצתה אלקטרונית למבערי הגז. המחיר: 8,999 ש"ח.

חברת אמגזית משווקת אביזרים משלימים בתחום הגרילרים: מיכלי גז, כלים לצלייה, סט כלים, סלי צלייה, מברשות ניקוי ועוד.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות, פרטיםבאתר
צילום: מורג ביטן

רשתDOMOמציעה לקראת חג העצמאות אביזרים ייחודיים למנגל:
בין הפריטים המוצעים ניתן למצוא:

ווק העשוי מנחושת, להכנת מוקפצים על המנגל
גריל ווק קוטר28 ס"מ, אביזר גריל מקצועי וייחודי. הגריל ווק עטוף בציפוי נון סטיק איכותי על בסיס סיליקוניPTFE & PFOA-free.גוף הגריל ווק מוליך חום בצורה מושלמת, ומבעד לנקבי החורים חודרים טעמי עישון לתוך מרכיבי המזון המוקפצים בו. אידיאלי להכנת מוקפצים עם בשר, ירקות, נודלס וכיו"ב. מצויד בזוג ידיות אחיזה קצרות לניוד קל ואחיזה בטוחה. מתנקה בקלות
מחיר :194.90 ₪

מדחום , להנחה על המנגל
מדחום להנחה על פני רשת הצליה המספק קריאה מדויקת של חום המנגל/ גריל לעומת המדחום במכסה שמנוטרל כשהוא פתוח, ונותן אינדיקציה כללית. זהו מדחום אנלוגי, קל לשימוש, שטח פנים רחב ,לקריאה ברורה של הספרות גם במבט חטוף, ואינו זקוק לסוללות.
מחיר :69.90 ₪

מלהיט פחמים עם אפקט הארובה
מאיץ הדלקת פחמים למנגל עם אפקט הארובה- לחשיפה מירבית של הפחמים בארובת ההלהטה. מונע כמעט לחלוטין את הצורך בנוזלי בערה מסוכנים. ידית אחיזה קבועה ומוגנת מהתחממות. גוף עשוי מבנה מתכת מגולוונת, בנפח היכול להכיל עד2 ק"ג של פחמים
מחיר:129.90 ₪ 
 
מברשת משולשת
מברשת חדשנית לניקוי רשת המנגל/גריל, בעלת ראש ניקוי משולש רחב. מחוברת לידית ארוכה במיוחד, המסייעת להגיע לכל נקודה במשטח הצלייה שלכם, ואף בין צלעות הרשת, מבלי לשרוט אף ציפויי אמאייל. המברשת עם ידית אחיזה ארגונומיות מעץ רוזווד משובח. אורך המברשת כ-46 ס"מ.
מחיר:79.90 ₪

ערכת כלי מנגל/גריל
ערכת כלי מנגל/גריל איכותית . הערכה כוללת מרית, מלקחיים ומזלג,מפלדת אלחלד איכותית, שיעזרו לעשות את כל פעולות הטיפול בחומרים הנצלים על הגריל, עם ידיות אחיזה ארגונומיות מעץ רוזווד משובח , כלי הגריל בערכה הנם במידות נוחות לטיפול מדויק ובטוח בהיפוך, ניוד, שיפוד והגשה של המבורגרים, נתחי בשר וירקות. מתאימים לאחסון בתליה על או ליד הגריל, לגישה נוחה ומהירה. אורך המרית והמזלג
כ-55 ס"מ, מלקחיים כ-46 ס"מ
מחיר:  329.90 ₪

מתקן לעוף ובירה מתקפל
מתקן מיוחד לצליית עוף שלם בגריל או בתנור אפיה, רוכן על פחית בירה ,אשר נותן לעוף טעם בירה.
מושיבים את עכוז העוף מחלקו המרכזי העליון של המתקן, ומורד עד למגע מלא עם פתח פחית הבירה, ומכניסים לגריל.התוצאה היא מופלאה- עוף פריך מבחוץ, בטעמי עישון, ורך מבפנים, מאחר והוא מוזן מתסיסת הבירה עם עליית החום בגריל. ניתן למלא את הפחית גם ביין. על קצוות רגלי המתקן ניתן לנעוץ תפוחי אדמה. אם צולים בתנור, יש להניח על גבי תבנית. המתקן מתקפל לאחסון נוח
מחיר:99.90 ₪ 
 
ניתן להשיג בכל סניפי רשתDOMOו- dmברשת טיב טעם

אין תגובות

השאר תגובה