מדריך אירועי סוכות תשע”ז 2016

תערוכת סוכות מוקטנות בבית אבי חי
תערוכת סוכות מוקטנות בבית אבי חי

מדריך אירועי סוכות תשע”ז 2016  – המדריך המלא: פסטיבלים בסוכות, מופעי סוכות, פעילויות סוכות בחינם, טיולים לכל המשפחה, הצגות ילדים והמון פעילויות לילדים בחול המועד סוכות ברחבי הארץ.

מדריך אירועי סוכות תשע”ז 2016 :

חוגגים את החג בדג בכפר במושבה יקנעם
בחג סוכות יתקיימו פעילויות וסדנאות ברוח החג בדג בכפר – סדנה להכנת קישוטי סוכה, פעילות יצירה ,סדנת הכנת בובות כף יד, סדנת חיו מחומרים ממוחזרים, בועות סבון, אקווריום ובכל יום פעילות שונה וכמובן סוכה כשרה במקום. בנוסף לפעילות החג יתקיימו הפעילויות הרגילות באתר: דייג לילדים והורים, קרפיונים ומושטים, מתנפחים, ליטוף דגים, חץ וקשת כדורים מרחפים, ברכת שכשוך ,טרומפולינה, בימבות , ברכת כדורים, אגם גדול לדייג, השכרת חכות, מרחבי פיקניק עם מנגלים, מזנון וחנות. טלפון: 053-7106940
לפרטים נוספים על אירועי חגי תשרי בדג בכפר…

יוצרים דגים בדג בכפר. צילום: דג בכפר
יוצרים דגים בדג בכפר. צילום: דג בכפר

פעילויות לילדים וטיולים מיוחדים לסוכות בהר הנגב
בסוכות הזה יוצאים מהסוכה ונהנים ממגוון אטרקציות ופעילויות מיוחדות לחג שיש להר הנגב להציע. מוזמנים להגיע ילדים, הורים וכל המשפחה לבחור את הפעילות או הטיול העדיפים עליכם- רוכבים על גמלים, אופניים או סגווי, טסים בכדור פורח, גולשים על החול, עושים סנפלינג, טיול ג’יפים, חולבים עזים, מבקרים במפעל סבונים אורגניים, משתתפים בסדנאות חול צבעוני או הכנת נייר מצמחי המדבר, קטיף עצמי ועוד המון פעילויות לילדים, טיולים והופעות.
לפרטים מלאים על סוכות בהר הנגב…

משחקים בחץ וקשת - צילום יעקוב אוורט
משחקים בחץ וקשת – צילום יעקוב אוורט

סוכות במרכז המבקרים של מיכל נגרין
מרכז המבקרים הצבעוני של מיכל נגרין מזמין אתכם עם הילדים להגיע לחוויה בלתי נשכחת מלאה בקסם וצבע. במהלך חופשת הסוכות תתקיים פעילות מיוחדת הכוללת סיור בין המיניאטורות, התכשיטים, חפצי הנוי והקריסטלים, סרט המציג את דרכה של מיכל נגרין וסדנה להכנת קישוטים מרהיבים לסוכה.
לפרטים נוספים על פעילות סוכות במרכז המבקרים של מיכל נגרין…

פעילויות לילדים במרכז המבקרים של מיכל נגרין.
פעילויות לילדים במרכז המבקרים של מיכל נגרין.

המירוץ אל המליון למשפחות בטכנודע
הטכנודע יקיים בחג הסוכות פעילות משפחתית כייפית ומיוחדת- רצים אל המליון עם כל המשפחה. הפעילות הינה מסע מדעי סובב עולם וחוצה זמן על גבי יבשות ואיים עד לקו הסיום. בשלב הראשון יכנסו המבקרים למתחם פעילות ייחודי בו יעברו בין ארצות, יבצעו משימות מדעיות מאתגרות בדרך להשלמת מפת המסלול – מאיטליה של תקופת הרנסנס דרך חופי הוואי, מערבות הקרח של איסלנד ועד מגדל אייפל בפריז. כל משימה היא עוד צעד לקראת קו הסיום. בשלב השני, לאחר השלמת משימות המסע, יתמודדו המשתתפים על הפרס והתואר “הזוכה הגדול ” בחידון אינטראקטיבי בהשתתפות הקהל הכולל ניסויים והדגמות מדעיות אשר יחשוף את העקרונות המדעיים מאחורי המשימות שביצעתם.
למידע נוסף על סוכות בטכנודע…

 

סוכות בטכנודע חדרה.
סוכות בטכנודע חדרה.

עושים את החג בחווה של חווה
בחווה של חווה מזמינים אתכם להנות משלוות החג עם כל פעילויות החווה הרגילות : רכיבה על חמורים , חצר ליטוף , רכבת לרפת וגם הפרחת יונת דואר , מתנפחים , חליבת עזים , אפיית פיתות , ג’ימבורי ובנוסף – מתחם בועות סבון ומתחם יצירה והכל כלול במחיר ללא הגבלה. ימים ושעות הפעילות  במהלך חג הסוכות : 18/10-20/10 – 9:30-18:00, 21/10 , 23/10 – 9:00-14:00, 25/10 – 9:30-16:00.
למידע נוסף על החווה של חווה…

צילום: החווה של חווה
צילום: החווה של חווה

חוויה חקלאית לכל המשפחה בקטופותי
קטופותי שוכן במושבה טמפלרית אטרקציה קולינרית המתאימה לילדים ולהורים כאחד ומציעה מגוון פעילויות חקלאיות כייפיות לכל בני המשפחה ובסוף היום תחזרו הביתה עם סלים גדושים בכל טוב. המבקרים במהלך החג מוזמנים ליהנות מחוויית קטיף עצמי של מגוון פירות וירקות העונה, האכלת עיזים, שאיבת מים במשאבה עתיקה והשקיית הערוגות (ללא תשלום), פינת יצירה, אפיית פיתות בטבוובמיוחד לכבוד החג -הכנת פופקורן מקומי מהתירס שבשדה.
למידע נוסף על פעילויות חקלאיות למשפחה בקטופותי…

פעילויות לילדים בקטופותי. צילום: קטופותי
פעילויות לילדים בקטופותי. צילום: קטופותי

סוכות ברוח שתות
ברוח שתות מזמינים אתכם להעביר את החג עם פעילויות מיוחדות לילדים וכל המשפחה. מסיירים בין הצמחים ומכירים אותם, קוטפים צמחי תבלין, רואים דבורים דרך כוורת שקופה, משתתפים בחידונים ושעשועונים, יוצרים בסדנת היצירה של שקיות ריח או סבון ריחני שתוכלו לקחת ולהניח בין הבגדים בארון, הדגמות זיקוק שמנים אתריים, הכנת פיתה בטאבון, תה צמחים מהגינה ועוד. במחיר של 35 ש”ח.
למידע נוסף על רוח שתות…

צילום: רוח שתות
צילום: רוח שתות

חגיגת סוכות ביקב יפתחאל
בחג סוכות הזה מחכים לכם ביקב יפתחאל לפעילות בציר בכרם שליד היקב. בפעילות תוכלו להכין תירוש לילדים בבקבוק אישי עם תווית ובה כתוב השם ובהדרכת המפעילים ביקב. בנוסף תוכלו לסייר ביקב ולצפות בסרט הסבר על תהליך הכנת היין, טעימות יין למבוגרים ופינת משחקי עץ לילדים.
טלפון: 053-9382913
פעילות סוכות לילדים ביקב יפתחאל…

בוצרים ונהנים ביקב. צילום: יקב יפתחאל.
בוצרים ונהנים ביקב. צילום: יקב יפתחאל.

סוכות פלנט טבע
חוות הפרפרים פלאנט טבע מזמינה אתכם להגיע עם כל המשפחה בחג ולהנות מאווירה חגיגית ושלווה. בתכנית כל הפעילויות הרגילות באתר- לעוף עם פרפרים, לדבר עם תוכים, לחלוב עיזים, להאכיל גדיים, לשחק בפינה האקולוגית ולהפגין את האהבה האמיתית שלכם לטבע. בנוסף תתקיים פעילות מיוחדת בפינת היצירה- הכנת קישוטים לסוכה.
לפרטים נוספים על פלנט טבע…

פרפרים בפלאנט טבע. צילום: חוות הפרפרים פלנט טבע
פרפרים בפלאנט טבע. צילום: חוות הפרפרים פלנט טבע

סוכות בהיכל הקרח בחולון
היכל הקרח בחולון מזמין את כולם לפתוח את השנה החדשה על מרחבי הקרח של Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל. לצד הפעילויות לכל המשפחה בחגי תשרי תתקיים פעילות מיוחדת בחול המועד סוכות:
מסיבת ריקודים עם המתקלט יניב דגן (שתקלט בעבר באומן 17) הופעות ססגוניות של החלקה על הקרח וקולנוע תלת ממד שיוצב ברחבה ליד ההיכל – לקוחות היכל הקרח יוכלו לרכוש כרטיס לצפייה ב15 ₪.
למידע נוסף על סוכות בהיכל הקרח בחולון…

היכל הקרח בחולון. צילום : שולמית בושינסקי
היכל הקרח בחולון. צילום : שולמית בושינסקי

חגיגת סוכות בגינת אוכל משק הלברכט
גינת אוכל מציעים פעילויות מיוחדות לכבוד חג הסוכות לכל המשפחה – מוזמנים להגיע לפרדס ההדרים ולגינה האורגנית עם מתחם סדנאות כייפי, פינת חי, פינוקיי שייקים בריאים, ארוחות פיקניק, סיורים בגינה, יצירה מחומרים ממוחזרים, קישוטי סוכה, אפייה בטאבון, סיור לכוורת הדבורים, פעילות מים עם מתנפחים, סדנאות בישול לילדים ולמבוגרים ועוד.
למידע נוסף על סוכות בגינת אוכל…

פינת החי בגינת אוכל.
פינת החי בגינת אוכל.

פסטיבל צלילי ילדות בחולון
פסטיבל צלילי ילדות שיתקיים במהלך חג הסוכות בחולוןיציג במהלך החג  מופעים מוזיקליים לכל המשפחה. הפסטיבל מתקיים זה 16 שנים והשנה יתקיים בין התאריכים 18-20.10.2016. בין הצגות הילדים המשתתפות בפסטיבל -נגן לי סיפור – הפקת הדגל של הפסטיבל, נעל זכוכית של תיאטרון גושן, הקסם של מוצארט ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל צלילי ילדות…

נגן לי סיפור. צילום: יוסי צבקר
נגן לי סיפור. צילום: יוסי צבקר

פסטיבל ירון להצגות ילדים – תיאטרון אורנה פורת
תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער יקיים בחג הסוכות את פסטיבל ירון בפעם ה-13 במוזיאון תל אביב לאמנות. הפסטיבל יתקיים במשך 3 ימים בין התאריכים 19-21.10.2016, יוצגו 18 הצגות שונות לילדים, חדשות, וותיקות, המתאימות לגדולים או לקטנים. בין ההצגות תעלה ההצגה מחסן השטוזים של דתיה, למה רק כבשים?, זהבה ושלושת הדוביםשרלוק הולמס – הפקה גדולה וחדשה לצד ההצגה המצליחה אי המטמון, והצגות נוספות.
למידע נוסף על פסטיבל ירון…

זהבה ושלושת הדובים בפסטיבל ירון. צילום: כפיר בולוטין
זהבה ושלושת הדובים בפסטיבל ירון. צילום: כפיר בולוטין
פסטיבל פיסול בחול בחוף בית ינאי ובחוף פלמחים
בחג סוכות פסטיבל הפיסול בחול של רשות הטבע והגנים בחוף פלמחים ובחוף בית ינאי חוזר  – ארוע סוכות לכל המשפחה שמוזמנת להגיע, ליצור, לפסל להנות ולדמיין בחול בנושא בריאת העולם ואולי גם לזכות בפרסים ממש שווים. תחרות הפיסול בחול למשפחות תתקיים לקראת סוף אירועי סוכות 2016 וחול המועד בחופי בית ינאי ובחוף פלמחים בנוסף יתקיימו בפסטיבל גם סדנאות עפיפונים, הדרכות חוף, פעילות נופש פעיל ומוסיקה שתלווה את התחרות. הכרזת הזוכים וחלוקת פרסים בשעה 14:00. חוף הרחצה מוסדר ושירותי ההצלה מוכנים לרוחצים. ההגעה לחוף מונגשת.
למידע נוסף על פסטיבל הפיסול בחוף בית ינאי…

תחרות פיסול בחול. אייל מטרני
תחרות פיסול בחול. אייל מטרני

המדריך לגלקסיה – פסטיבל החלל במוזיאון המדע
פסטיבל החלל יציע מוצגים מהחלל ושלל פעילויות מיוחדות ברחבי המדעטק: מסע וירטואלי בחלל, הדגמות מומחזות בנושאי חלל, תצפיות אל החלל בעזרת טלסקופ, הדפסה תלת ממדית של דגמים מעולם החלל, סרטי חלל בסינמטריקס, מצטלמים בחליפות חלל אמיתיות, נכנסים לקפסולה של תא הפיקוד הרוסי ועוד. בנוסף, יתקיימו בחופש הגדול במדעטק שפע פעילויות להורים וילדים: פעילויות מדע כיפיות לילדים, מופעי קוסמים, לוליינים, זמרים, להטוטנים ושחקנים, מוצגי נטריקס (מציאות מדומה עם אמנות דיגיטלית), מופעים של מיכל ינאי וגילי בא לבקר, סדנאות צפרות, אטרקציות מדעיות במרכז לגיל הרך.
המדריך לגלקסיה – פסטיבל החלל במדעטק חיפה…

קיץ בחיפה המדריך לגלקסיה במדעטק
מבלים בחגים בחיפה המדריך לגלקסיה במדעטק

פסטיבל אבוריג’ינים בגן גורו
פסטיבל צבעוני לכל המשפחה עם פעילויות, סדנאות יצירה וקצב, פינת איפור, מבוך צמחייה, אפיית לחם אבוריג’יני, תיאטרון אינטראקטיבי עם אביזרי אבוריג’ינים עם פעילות שבטית מיוחדת, הגרלת כרטיס טיסה זוגי לאוסטרליה ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל האבוריג’ינים בגן גורו…

פסטיבל אבוריג'ינים גן גורו אילן לורנצי
פסטיבל אבוריג’ינים גן גורו אילן לורנצי

חגיגת דבש בקיבוץ יד מרדכי
מכוורת יד מרדכי מזמנה אתכם עם כל המשפחה להנות מפעילויות חג מיוחדות בקיבות- סיור בהדרכתם של דבוראים מנוסים ברוח הקיבוץ, על עגלה רתומה לטרקטור לכל המשפחה ופעילויות יצירה לילדים. בסיורים יוכלו המבקרים לראות ולהכיר את הדבורים וחייהן והמבנה המשפחתי המיוחד בכוורת, תהליכי ההאבקה וחשיבות דבש הדבורים לגוף האדם. בחלקו השני של הסיור המבקרים יעברו ברפת ויצפו בתהליך הפקת החלב מרגע החליבה ועד הקרטון במקרר. בסיום הפעילות יגיעו המשפחות לבית קיבוצי בו יוצגו מכשירים ישנים וייערכו פעילויות נוסטלגיות.
טלפון: 053-7106976
לפרטים נוספים על אירועי סוכות ביד מרדכי…

צילום: יד מרדכי
צילום: יד מרדכי

הארלם גלובטרוטרס- מופע לכל המשפחה 
המופע האגדי של “הארלם גלובטרוטרס” משלב בין ענף ספורט הכדורסל לווירטואוזיות ובידור, על פניו הוא נראה ככל משחק כדורסל רגיל. שתי קבוצות המתחרות זו בזו, שני שופטים, מזכירות, שחקני ספסל ומאמנים. אך מהר מאוד הופך המשחק ה”רגיל” למפגן של ווירטואוזיות ומקצועונות, המשלב הומור ולהטוטים אתלטיים מרהיבים. המופע יתקיים בין התאריכים 18-22.10.2016 ברחבי הארץ: ירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע.
לפרטים נוספים על הארלם גלובטרוטרס בישראל…

הדג נחש בפסטיבל הקצב תמנע לייב 2016.
הדג נחש בפסטיבל הקצב תמנע לייב 2016.

פסטיבל הקצב תמנע 2016 לייב בערבה
פסטיבל הקצב תמנע 2016 לייב בערבה יתקיים בפעם השלישית השנה בין התאריכים 21-22.10.2016. בין המופעים שיעלו בפסטיבל תופיע עינת שרוף, להקת הדג נחש, קופיקו אהוב הילדים ועוד להיטי פסטיגל מכל הזמנים.
מלבד המופעים, הילדים וההורים יהנו מאטרקציות נוספות,פעילויות לילדים וקמפינג מדברי. 
לפרטים נוספים על פסטיבל תמנע לייב..

בבית הבד. צילום : יחצ
בבית הבד. צילום : יחצ

מטיילים עם הילדים בסוכות
ברשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לבוא ולהנות ממגוון הטיולים, הפסטיבלים והפעילויות המיוחדות לכבוד החג- מופעים, פעילויות, תחרויות וטיולים לילדים בסוכות בשמורות הטבע והגנים מצפון ועד דרום, מבוקר ועד ערב- מפריחים עפיפונים בגריזים, סוכת שלום בציפורי, פסטיבל פיסול בחול בחוף בית ינאי ובחוף פלמחים, לילות קסומים בבית שאן, השוק הנבטי בממשית מתעורר לחיים, פסטיבל העת העתיקה בקיסריה, מסע תיאטרלי בהרודיון, הצגה בנחל תנינים ועוד.
למידע נוסף על פעילויות וטיולים עם הילדים בשמורות הטבע והגנים…

שוק הנבטי בממשית- נעמה טוכפלד
שוק הנבטי בממשית- נעמה טוכפלד

פסטיבל המעיינות בעמק המעיינות
פסטיבל המעיינות יתקיים השנה בפעם השישית ברציפות והשנה בחדרי האוכל מקיבוצים ובמושבים ויתקיימו מופעי מוסיקה, סיורים, סדנאות לילדים ועוד. בין הפעילויות ארוחת טעימות מארוחת ארבע, פעילות לכל המשפחה, מופע של יהונתן גפן, ארכדי דוכין ומיכה שטרית, עינת שרוף, תזמורת סימפונט רעננה, התקווה 6 ועוד.
לפרטים נוספים על פסטיבל המעיינות…

גן השלושה.
גן השלושה.

פסטיבל לגו לנד הגדול בצפון
במהלך חול המועד סוכות יארח קניון שער הצפון את פסטיבל לגו לנד הגדול בצפון – בואו לגלות את אמן הלגו החבוי בכם, להנות מחמישה מתחמי בניה בנושאים שונים, להתחרות בקבוצה עם סמלים ואבירים, ליצור שוטר ענק מלגו, להכין תיק מלגו, להתאפר בפינת האיפור, להנות ממתחם הלגו לקטנטנים, לקבל מתנה מדליקה ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל לגו לנד הגדול בצפון…

פסטיבל לגולנד הגדול בצפון- תמונה- יחצ.
פסטיבל לגולנד הגדול בצפון- תמונה- יחצ.

פסטיבל יפו להצגות ילדים
בחג סוכות הזה תיאטרון יפומקיים את הפסטיבל העשירי להצגות לילדים ולכל המשפחה. הפסטיבל מארח הצגות ומופעים: בעברית, בערבית, הצגות דו לשוניות, הצגות ללא מלים, ומופעי חוצות בחינם. כל ההצגות נשענות על אלמנטים מוזיקליים וויזואליים המובנים לדוברי כל שפה, ומיועדות לילדים ולכל המשפחה. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 22-24 לאוקטובר משעה 10:00 ועד 16:00 בתיאטרון העברי ערבי ביפו.
לפרטים נוספים על פסטיבל הצגות ילדים ביפו…

אלף לילה ולילה בסוכות בתיאטרון יפו.
אלף לילה ולילה בסוכות בתיאטרון יפו.

 

פסטיבל מסיק הזיתים של ארגון השומר בעין כמונים- חינם
ארגון “השומר החדש” פותח את שעריו שנה שלישית ברציפות לפסטיבל מסיק זיתים חווייתי בחג הסוכות. הפסטיבל יתקיים בחוות עין כמונים הצמודה לצומת קדרים בגליל התחתון. חלק מפעילות הספטיבל: סיור מודרך במטע הזיתים וללמוד על גידולם, להסיק זיתים, הכנת זיתים כבושים בצנצנות, התנדבות בעבודה חקלאית, פינות ליטוף והאכלת עיזים, עמדת הכנת פיתות בטאבון, פינות יצירה לילדים בהם יכינו קישוטים לסוכה, ציורים וזרים לראש, עמדת צילום עם תחפושות של שומר, עם תפאורה חקלאית ישראלית יחד עם עמדה בה יינתן מידע נוסף על הארגון, יוקרנו סרטים ויחולקו עלוני מידע בנושא ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל מסיק הזיתים של ארגון השומר…

פסטיבל מסיק הזיתים של ארגון השומר החדש . צילום : השומר החדש
פסטיבל מסיק הזיתים של ארגון השומר החדש . צילום : השומר החדש

פסטיבל משחקים ללא קופסא בפארק אריאל שרון
פארק המיחזור חירייה ופארק אריאל שרון משתפים פעולה בפסטיבל חוויתי ובו שני מתחמים מרכזיים הכוללים: הלונה ג’אנק – מתחם משחקים ענק המצית את הדמיון, סיורי טבע בהר הפסולת המשוקם ותצפיות אל עבר נופי גוש דן, חירייה ג’אמפ, מייצג מולטימדיה מרהיב, מפגשי צפרות, סדנאות יצירה מחומרים בשימוש חוזר וסיור בעקבות משאית הזבל.
למידע נוסף על פסטיבל משחקים ללא קופסא…

פארק אריאל שרון. צילום: ניב מוסמן
פארק אריאל שרון. צילום: ניב מוסמן

פסטיבל ארץ לעולם לא באושילנד כפר סבא
מתחם אושילנד בכפר סבא מזמין את הילדים ואת כל המשפחה להגיע לארץ לעולם לא שתתקיים בסוכותבמתחם עם הדמויות האהובות, מתחמים מיוחדים – מתחם פיות בו תוכלו ללמוד איך להיות פיה, בכפר האינדיאני תוכלו לנסות ירי בחץ וקשת, במחנה הילדים האבודים משחקים מיוחדים, ספינת הפיראטים תאתגר אתכם עם משחקים אתגריים, סדנאות יצירה במתחם בתולות הים והצגות אינטראקטיביות בכל יום בהשתתפות הילדים.
לפרטים נוספים על פסטיבל לעולם לא באושילנד…

בית ספר לפיות. צילום: יחצ
בית ספר לפיות. צילום: יחצ

פסטיבל האתרוג באזור מנשה
מועצב אזורית רמות מנשה מזמינה אתכם להצטרף בסוכות ולהנות ממבחר אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה. פסטיבל האתרוג באזור מנשה יתקיים בסוכות בין התאריכים 19-21.10.216 ויציע מסיק זיתים והכנת שמן זית, סדנת להכרת צמחים טורפים, סיפורו של איש הפסיפלורה, סדנת סמבוסק משפחתית, מופעי מוסיקה ללא תשלום, סיורים, טיולים ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל האתרוג…

פסטיבל מסחג בכפר תבור.
פסטיבל מסחג בכפר תבור.

פסטיבל עפולה לציורי מדרכות בתלת מימד
בחול המועד סוכות עפולה הופכת לגלריית אומנות אחת גדולה ברחוב עם עשרות ציורי רחוב בתלת ממד שיצוירו שבוע קודם לכן בידיי ציירים מכל רחבי העולם וציירים ישראלים, לצד מייצגי רחוב אינטראקטיביים, מופעי רחוב מיוחדים ושילובים של מוסיקה, מחול, תיאטרון ואומנות. הפסטיבל יתקיים בימים ד’-ה’ 19-20.10.2016 בין השעות 18:00-22:00 והכניסה חופשית.
עוד בתכנית: פסלים חיים, אומני ותיאטרוני רחוב, לצד הציירים, התערוכות והמיצגים האומנותיים. פסטיבל עפולה הוא חוויה יוצאת דופן של אומנות עממית, המונית, נגישה, מרהיבה ביופייה ועוצרת נשימה. התוצרים המרשימים והייחודיים של הפסטיבל מייצרים מיזוג מושלם בין עולם האון ליין (רשתות חברתיות, אתרים ובלוגים) לבין האוף ליין, שכן באי הפסטיבל מצלמים עצמם בציורים המרהיבים ומשתפים ברשתות החברתיות. זהו פסטיבל שמתקיים כל הזמן גם בחלל הפיזי והמרחב הציבורי של העיר עפולה ובו זמנית גם בחללים הווירטואליים.
לפרטים נוספים על הפסטיבל…

 

פסטיבל עפולה הבינלאומי לציורי תלת מימד. יונתן גל
פסטיבל עפולה הבינלאומי לציורי תלת מימד. יונתן גל

פסטיבל מסחג בכפר תבור
בין התאריכים 18-19.10.2016  יתקיים לראשונה פסטיבל מסחג בכפר תבור, חגיגת רחוב ענקית, מופעים,  שרים יחד עם עינת שרוף, סיורים, משחקים נושאי פרסים, תיאטרון מחול וקרקס, דוכנים, סדנאות יצירה, חגיגת רחוב, סוכה כשרה ועוד.
לפרטים נוספים ותכנית הפסטיבל המלאה…

פסטיבל חגיגת האסיף בעין יעל
פסטיבל חגיגת האסיף במוזיאון עין יכל בירושלים מחזיר את המבקרים 2,000 שנה לאחור, לתקופת בית שני- מפגש ברחוב הרומי הקסום עם בעלי מלאכה, שחקני רחוב ונגנים; סדנאות מלאכה ויצירה באתר המרהיב לכל המשפחה; טורניר משחקי שולחן עתיקים; תחרות חץ וקשת; ביקור בפינת החי וסיור באתר הארכיאולוגי; סדנת פסיפס, קרמיקה, אריגה וקישוט סוכה; הצגת ילדים מבית תאטרון אהל ועוד.
לפרטים נוספים על חגיגת האסיף במוזיאון עין יעל…

חגיגת האסיף במוזיאון עין יעל
חגיגת האסיף במוזיאון עין יעל

פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית
הפסטיבל יפתח בהפקת מקור חגיגית לציון 40 שנות קריירה לזמר אריק סיני בהשתתפותו, אליו יצטרפו: דני רובס, יצחק קלפטר, מאור כהן, ג’יין בורדו, גבע אלון ורז שמואלי, יום למחרת שולי רנד יבצע משיריו של מאיר אריאל במופע “ת’מבינת’י”, ולאחר מכן ביקב תשבי דורי בן זאב במסע תרבותי בטקסטים ובשירים של חברו מאיר אריאל, וביום השלישי של הפסטיבל – איפה הילד? שמלאו להם השנה 30 שנות פעילות, בהופעה חגיגית בה יארחו את דנה ב.רגר בנוסף, גאה הפסטיבל באמנים מקומיים אשר מוכרים בבתיהם הכפריים יצירות אמנות מקוריות פרי ידיהם. בפסטיבל יתקיימו הופעות חיות, סרטים דוקומנטריים, סדנאות, “חצרות היוצרים” ושלל אטרקציות נוספות לכל המשפחה בפסטיבל המוקדש כולו ליצירה ישראלית.
למידע נוסף על פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית…

איור הלקת איפה הילד קרדיט מורן ברק
איור הלקת איפה הילד קרדיט מורן ברק

פסטיבל טעם בגליל 2016
עיריית מעלות תרשיחא ומשרד התרבות והספורט מזמינים אתכם לעלות אל הצפון בחול המועד סוכות ולהשתתף בפסטיבל טעים וססגוני במיוחד! התכנית הפסטיבל המון אוכל טעים ואותנטי מאוצרות הגליל, יינות, בירות, פינות ליטוף לילדים, סירות פדאלים באגם, הופעות מיוחדות והרכבים מכל הארץ שיופיעו על הבמה, בכל יום הצגות שונות לילדים ועוד.
לפרטים נוספים על פסטיבל טעם הגליל 2016…

פסטיבל טעם בגליל. צילום: שלמה שרביט ועמותת פסטיבל בשקל
פסטיבל טעם בגליל. צילום: שלמה שרביט ועמותת פסטיבל בשקל

פסטיבל המוסיקה בראשון לציון
למעלה מ- 100 אמנים , הרכבים ומוזיקאים ייקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה של ראשון לציון – פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל , החוגג את שנתו ה- 29 .הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 17-22.10.2016 ויתפרש השנה על שישה מתחמי מופעים חלקם פתוחים לקהל הרחב וחלקם בתשלום ויציג מגוון מופעים ייחודיים שהופקו במיוחד לפסטיבל.
למידע נוסף על תכנית הפסטיבל…

הלהקה האדומה בפסטיבל עכו לתיאטרון אחר. צלם אביעד ויצמן.
הלהקה האדומה בפסטיבל עכו לתיאטרון אחר. צלם אביעד ויצמן.

פסטיבל אף אדום בקרית מוצקין
עיריית קריית מוצקין מזמינה את תושביה לפסטיבל אף אדום שיתקיים במשך יומיים במהלך חול המועד סוכות בשלושה פארקים ברחבי קרית מוצקין. בתכנית, המון ליצנים, ג’אגלינג, קרקס, מופע מוזיקה ומחול ועוד הפתעות מיוחדות. ההשתתפות בפסטיבל הינה חופשית.
לפרטים נוספים על פסטיבל אף אדום…

פסטיבל אף אדום בקריית מוצקין
פסטיבל אף אדום בקריית מוצקין

פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי אחר 2016
פסטיבל עכו חוגג השנה 37  ויתקיים בחול המועד סוכות 17-20/10/16 . הפסטיבל מתאים למשפחות עם ילדים ויכלול אירועים מגוונים מכל הסוגים: הצגות תיאטרון בבכורה, תיאטרון רחוב, תהלוכות, תיאטרון אינטראקטיבי, מחול, מיצגים, וידאו-ארט, מופעי מוסיקה, יריד אמנויות ופאנלים חברתיים-תרבותיים פרויקטים קהילתיים ועוד.
למידע נוסף על פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי אחר 2016…

סדנאות יצירה בסוכה. צילום:  המוזיאון הפתוח תפן
סדנאות יצירה בסוכה. צילום: המוזיאון הפתוח תפן

סוכות במוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן
מוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן מזמין בחג הסוכות משפחות וילדים לחוות, לראות ולהתרגש בתערוכה “חפצים מגלים”, כולל הפנינג לכל המשפחה, סדנאות יצירה בסוכה, משחקייה, תערוכות ועוד, 17-22 באוקטובר, בין השעות 10:00-15:00.
ביום שלישי, 18 באוקטובר, תתקיים פתיחת התערוכה “חפצים מגלים” והפנינג לכל המשפחה, בין השעות 10:00:14:00, סיורים בתערוכות “חפצים מגלים” ו”עפרה צימבליסטה – המופע הגדול”, מופעי חוצות, סדנאות יצירה ועוד.
החפצים המוצגים בתערוכה, שהובאו מבתיהם של היקים, שימשו את המשפחות בחיי היום-יום. המשותף לכל החפצים הוא היותם יקרים ללבם של בעליהם, שמצאו עצמם נסים ממולדתם הישנה. מאחורי החפצים כולם, מסתתרים סיפורים, בעזרתם ניתנת לנו הזדמנות להתוודע לפרק היסטורי ותרבותי, שחלף מהעולם וניתן לראותו כיום רק במוזיאונים. בזכות חפצים אלו אנו זוכים לראות ולחוות מאותם זיכרונות, שליוו את הדור הראשון של העלייה הייקית לארץ. תערוכה זו היא פרי שיתוף פעולה בין “ארגון יוצאי מרכז אירופה” ו”המוזיאון ליהדות דוברת גרמנית – מרכז מורשת הייקים”.
עוד במוזיאון- אוסף מכוניות קלאסיות- שכולן נסעו על כבישי הארץ, תערוכת הגלגל- תערוכה אינטראקטיבית ושלל מכשירים העשויים מגלגלים להפעלה, מוזיאון ליהדות דוברת גרמנית מורשת הייקים, תערוכה “המופע הגדול”- עבודותיה של עפרה צימבליסטה ז”ל, בה מוצגים 101 פסלים של דמויות בגודל טבעי, עבודות פיסול של צימבליסטה לאורך השנים באזור הגלריה ובגן הפסלים של המוזיאון, משחקיה וקפטריה עם ארוחות שילדים אוהבים.
מחירי כניסה בחוה”מ סוכות- 35 ₪ מגיל 3 ומעלה. מחירי כניסה ביום שלישי 18.10- לחברי ארגון יוצאי מרכז אירופה- 30 ₪, ילדים עד גיל 18, ללא תשלום, לקהל הרחב- 20 ₪ ליליד, 50 ₪ למבוגר.

פסטיבל מוזות בשוהם 2016
גם השנה, פסטיבל מוזות בשוהם חוזר בסוכות, עם ההופעות הכי טובות, והמחיר הכי משתלם – חינם!
הנושא השנה הוא “הכל נשאר במשפחה”, ובהתאם, על הבמות יעלו כמה ממשפחות הזמר המוכרות והמצליחות ביותר בתולדות ישראל. משפחות בנאי, גפן, כהן, כספי והיימן כולן יעלו להופיע באחד מימי הפסטיבל, חלקם במופעים מוכרים, חלקם עם מופעים ייחודיים לפסטיבל וכולם עם שירים שהפכו כבר לחלק בלתי נפרד מהפנתיאון הישראלי.
בין המופעים השנה:גברי בנאי ושני בניו, אורי ובועז, במופע ייחודי לפסטיבל, מתי כספי יארח את בתו, סויאן, בהופעה משיריו הקלאסיים, אביב גפן מארח את אביו – יהונתן גפן. האחים יזהר, ורדינה וחופני כהן יופיעו יחד, ויארחו גם את דור ההמשך – קשת בן זאב, סי היימן תארח את בנה, תומר עפרון, במופע מיוחד עם שיריו של אביה שנפטר לאחרונה – נחצ’ה היימן. על הבמה המרכזית: אריאל זילבר עם שירים שכתבה אמו, לצד השירים הקלאסיים ומרסדס בנד עם כל הלהיטים הגדולים ובנוסף: הופה היי, אמנים מקומיים, מופעים והפעלות לילדים ועוד.
למידע נוסף על מוזות בשוהם 2016…

פסטיבל מוזות צילום אילן בשור/
פסטיבל מוזות צילום אילן בשור.

פסטיבל בלאגם במעלה אדומים
בלאגם באגם במעלה אדומים יתקיים במהלך חול המועד סוכות. פסטיבל מרהיב של הופעות חיות והפנינג לכל המשפחה במשך שלושת ימי חול המועד סוכות בימים שלישי, רביעי, חמישי החל משעות הבוקר ועד הלילה. השנה הפסטיבל כולו בסימן רוק ישראלי. הפסטיבל יכלול אירועי בוקר וצהריים לילדים ואירועי אחר הצהריים וערב למבוגרים ולכל המשפחה בינהם מופעים של אתניקס, מוקי, נועה קירל ורינת גבאי שיגיעו להופיע ולשמח את הקהל.
לפרטים נוספים על בלאגם…

אתניקס באים לאגם.
אתניקס באים לאגם.

פסטיבל בציר חדש ביבנה
פסטיבל ‘בציר חדש’ השישי לאמנויות הבמה, יתקיים כמידי שנה בעיר יבנה ויעניק במה לאמנים ויצירות שיובילו את החידושים בתחומי האמנויות והבמה. אירועי הפסטיבל יתקיימו ברחבת היכל התרבות ובאמפיתיאטרון בעיר. הפסטיבל, אשר יתקיים בין התאריכים 18-20.10.2016, יארח את יהודה פוליקר להופעה חגיגית, ויציג את הסאטירות “אנגינה פקטוריס” ו”רואים ת’סוף”- מופע מיוחד במלאת שנה למותו של מוטי קירשנבאום (יש צורך ברכישת כרטיסים).
בנוסף, הפסטיבל יציג מגוון פעילויות חינם לכל המשפחה – מופעי בידור מתחומי אמנויות הבמה השונים, הצגות תיאטרון ותיאטרון רחוב, שעשועונים, תהלוכות מוזיקאליות, חגיגת מערב פרוע וחגיגה צוענית, ביתני משחק, פינות איפור וצילום ומשחקי יריד, הולכי קביים, דמויות שטח והפתעות נוספות – אירועים אלו ללא תשלום.
בערב הפתיחה של הפסטיבל, 18 לאוקטובר, יופיע יהודה פוליקר, מגדולי האמנים בישראל, במופע להיטים המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יווניים-ים תיכוניים ולהיטי רוק.
לפרטים נוספים על פסטיבל בציר חדש ביבנה…

פסטיבל בציר חדש ביבנה. צילום: עמרם כהן
פסטיבל בציר חדש ביבנה. צילום: עמרם כהן

למידע נוסף על המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן…
סוכות במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון
המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון מזמין את כל המשפחה לחגיגה מצוירת בחול המועד סוכות: סיורים חווייתיים ומודרכים לכל המשפחה בתערוכות החדשות: קישטה! דמותו של החתול בקומיקס הישראלי כפות הקטיפה נמצאות בכל פינה בעולם הקומיקס הבינלאומי ובזירה הישראלית/ בתערוכה יוצגו דמויותיהם השונות של החתולים בעבודותיהם של יוצרים ישראלים ותיקים וצעירים. שלמה כהן מסביר פנים: 50 דיוקנים סאטיריים- במסגרת התערוכה יוצגו דיוקנים סאטיריים של מנהיגים מכל קצוות הקשת הפוליטית בלי הבדל, דת גזע ומין, אותן יצר כהן לאורך שנות עבודתו. הדיוקנים יוצגו על פני שני צירי זמן מקבילים: ההיסטוריה של הממשל במדינת ישראל מחד והתפתחות ציור הפורטרטים של כהן מאידך. תערוכה נוספת הינה יואל בוכוולד- במסדרונות הכנסת.  שלישי – חמישי/ 18-20.10 / לכל המשפחה / הסיור כלול בדמי הכניסה למוזיאון.
סדנת איור וקריקטורה לסוכות- בהנחיית המאייר דודי שמאי- כיצד הופכים אתרוג לאפרוח ובננה למכשפה מרשעת? בסדנה חווייתית בהנחיית היוצר דודי שמאי, נלמד ליצור ולאפיין דמויות שונות המבוססות על ארבעת המינים של החג.
יום שלישי / 18.10 / 10:30 / לגילאי 9-12 / 40 ₪ למשתתף בהרשמה מראש.
זבנג סוכות – בהנחיית אורי פינק- מה קורה כשדמויות זבנג המפורסמות מגיעות לחגוג את חג הסוכות? והאם כולם יצליחו להיכנס לאותה סוכה? היוצר אורי פינק יחשוף בפנינו כיצד הוא מצייר את דמויותיו, ולאחר מכן ניצור דמויות ייחודיות אשר יתאימו להתארח אצלנו בסוכה. יום רביעי / 19.10 / 10:30/ לגילאי 9-12 / 40 ₪ למשתתף בהרשמה מראש.

זבנג סוכות בהנחיית אורי פינק

שעת סיפור מאוירת בעקבות הספר “מעשה בחתוליים”- חתול שחור? חתול לבן? ומה קורה כשהם מתחלפים ביניהם?
בשעת הסיפור שלנו, נקשיב ונאייר בעקבות הספר “מעשה בחתוליים” מאת ע’ הילל, המלווה באיוריה המקסימים של שמרית אלקנתי בהנחיית צוות המוזיאון. יום שבת / 22.10 / 10:30/ לגילאי 4-7 / בעלות כניסה למוזיאון.

שעות פתיחה מיוחדות בחגים: ראש השנה:  2-3/10 | המוזיאון סגור, 4/10| 17:00- 20:00
יום כיפור: 11-12/10 | המוזיאון סגור
סוכות: 16/10 | המוזיאון סגור , 17/10 | 10:00- 15:00 , 18/10| 10:00 – 15:00 , 17:00- 20:00.
19/10 | 10:00 – 15:00 , 20/10 | 10:00 – 15:00, 17:00- 20:00.
21/10| המוזיאון סגור , 22/10 | 10:00 – 18:00.
מחיר כניסה ליחיד: 15 ₪, סטודנטים, חיילים: 10 ₪ , אזרחים ותיקים: 7 ₪ , ילדים עד גיל 5: חינם.
טלפון לפרטים נוספים :  03-6521849

משחקי שחמט ענקי ממדים. סוכות במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים.
משחקי שחמט ענקי ממדים. סוכות במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים.

פעילות לילדים בירושלים – אירועי סוכות ושעשועי חצר במוזיאון לאמנות האסלאם
בחג סוכות משתעשעים במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים, כל המוזיאון יהפוך לחצר אחת גדולה עם מגוון של פעילויות בהם יגלו המבקרים מקרוב את תרבות הפנאי והשעשועים השונים בארצות האסלאם, משחקי רצפה ענקי ממדים, סיור חווייתי בגלריות המוזיאון : מוזיקה, משחקים ותיאטרון, מופע לכל המשפחה – משחקי נייר, טורניר שחמט משפחתי וכמובן סדנאות היצירה המוכרות והאהובות של המוזיאון והפעם בהשראת שעשועים.
למידע נוסף על אירוע סוכות במוזיאון האסלאם…

קרקס פנטסטיק - סוכות 2016.
קרקס פנטסטיק – סוכות 2016.

קרקס פנטסטיק – Fantastic Circus
קרקס פנטסטיק – Fantastic Circus v לילדים ולכל המשפחה יעלה בסוכות ברחבי הארץ ויציג את קבוצת האמנים מאתיופיה עם המנחה יוליה מאירופה שביחד יפגינו יכולות מרשימות בקטעי קרקס נדירים וותיקים כמו אנטיפוד – הג’אגלינג הההפוך וגם יציגו תרגילים חדשים כמו גלגל סיריו, ההולה הופ, חד אופן, שיווי משקל ועוד.
לפרטים ורכישת כרטיסים…

 

אין תגובות

השאר תגובה