מה עושים עם הילדים בחופש הגדול?

החופשים לאורך השנה מרובים ובסופם מגיע חופש אחד גדול וארוך במיוחד, וכדאי לתכנן את החופשים שלנו, להקצות להם תקציב במהלך השנה ובמיוחד לתכנן פעילויות עם הילדים. תמיד מעסיקה אותנו השאלה מה לעשות עם הילדים בחופשות הקצרות ובחופש הגדול מלבד שילדינו יבלו את זמנם מול המחשב ומול מסך הטלוויזיה. קיימות פעילויות על בסיס יומי ולא חייב לצאת מהבית לחודש שלם לשם ההפעלות, בכל מקרה הרוב תלוי בתכנון שלנו, בעידוד ילדינו ליציאה מהבית ובתקווה שיצא אל הפועל.

אילו אטרקציות יגרמו לילדים שלנו לצאת ממסך המחשב?

לאחר השהות הנעימה והקצרה של מספר ימינופש באילתכמובן שאנו רוצים לחזור וזו אפשרות התלויה בנו ובתקציב שלנו. אך לא לפני שנבדוק אטרקציות נוספות שניתן לספק ולעניין בהן את הילדים שלנו.

פינות נוי רבות מסתתרות להן ברחבי הארץ, בתשלום ושלא בתשלום, תלויות עונה או תלויות מצב רוח.. מקומות כמו גנים בוטאניים, גני חיות, פארקי מים, פארקים שונים ופארקי שעשועים, תמיד יעניינו את הילדים ויגרמו להם ולנו להנאה גדולה.

פעילויות לילדים ספורטיביות כמו רכיבה על סוסים, טיולי שטח, ואטרקציות ספורטיביות שונות כגון קירות טיפוס, אתגרי טבע וכדומה יספקו לכולנו הרגשות מגוונות ויגרמו לנו לצאת מהשגרה ומשיווי המשקל..

ילדים אוהבים מאוד וזקוקים ללמידה חדשה כל פעם בכדי להתפתח, לכן, ביקורים במוזיאונים השונים, במוזיאוני מדע, בפעילויות המאתגרות ומגרות לילדים את המוח יתרמו רבות לילדים ולא רק במובן של ההנאה אלא גם של הלמידה בכיף.

ישנם מקומות לביקור אשר נחשבים תלויי עונה ומתפרסמים בהתאם לזמן בשנה, כך פעילויות שונות באזורים בדרום יפורסמו בזמן פריחת הכלניות..

פסטיבלים שונים נערכים לאורך כל השנה ורבים מהם הם פסטיבלים למשפחות, בסגנונות שונים ומגוונים, בפסטיבלים השונים יש הפעלות לכל הגילאים, סדנאות שונות וכדומה,רק הכיף במפגש עם עוד אנשים שאוהבים ועושים ביחד את אותו הדבר או דברים שונים באותו מקום, יספק הנאה גדולה לילדים וגם לנו המבוגרים.

כדאי להתעדכן מפעם לפעם באטרקציות לילדים המוצגות כאן באתר בכדי לגוון לילדים כדי לעודד את ילדינו להשתתף בפעילויות מחוץ לבית, לילדים היום נטייה לשבת מול המסכים בבית ולכך השלכות רבות על המשך חייהם ובריאותם.

אין תגובות

השאר תגובה