מוג’ו רשת אופטיקה לילדים – MOJO KIDS EYEWEAR
מוג’ו רשת אופטיקה חדשה לילדים ובני נוער נפתחת בימים אלה עם סניף ראשון בתל אביב ומציעה מגוון רחב של משקפי ראייה, שמש ועדשות מגע לילדים של מותגים מובילים, עם דגש על עיצוב החנות ושירות המותאם לחוויית הילד, בליווי אופטומטריסטים מוסמכים.
קונספט חדש וייחודי בענף האופטיקה בישראל: MOJO KIDS EYEWEAR – רשת חנויות אופטיקה מעוצבות ומותאמות לחוויית קנייה לפעוטות, ילדים ובני נוער. מוג’ו תחנוך את הסניף הראשון שלה בתל אביב.
הייחודיות של מוג’ו (MOJO KIDS EYEWEAR), היא בעיצוב המותאם במיוחד לילדים המודדים את המשקפיים. בחנות הותאמו עבור הילדים גובה המראות, הכיסאות והמדפים של המוצרים לגובהם הממוצע של הילדים ולפי טווח גילאים. כמו כן התצוגה של הדגמים פתוחה ונגישה עם אפשרות למדידה חופשית (ולא במגירות).
הרשת עוצבה בצבעוניות ואווירה קלילה ונעימה, המשרה נינוחות על הילדים לעומת חנויות האופטיקה הרגילות המאופיינות לרוב באווירה רפואית יותר. כמו כן, לרשת צוות מיומן של אופטומטריסטים בעלי ניסיון של שנים בטיפול בפעוטות, ילדים ונוער, המכיר את צורכיהם וחששותיהם במעמד הרכישה וההתאמה של המשקפיים. בנוסף, צוות החנות כולו עובר הדרכה מיוחדת לגישה לילדים ונוער ומבין בדיוק מה הילדים מחפשים.
בדיקת ראיה לילדים:
• עפ”י ארגון האופטומטריסטים האמריקאי, אחד מכל ארבעה ילדים עשוי לפתח בעיות ראייה. אבחון מוקדם שכזה בגיל צעיר יכול להפחית בעיות הקשורות לקשיי למידה וריכוז בבית הספר אצל ילדים.
• איגוד רופאי עיניים בישראל ממליץ על בדיקת ראייה החל מגיל ללידה ועד גיל חצי שנה, בדיקה נוספת בגיל 3 שנים, לפני העלייה לכיתה א’ ובדיקה נוספת עד גיל 18.
טלי דורסמן, מייסדת מוג’ו: “הקמת מוג’ו באה מתוך מטרה להפוך את חווית רכישת המשקפיים, שברוב המקרים זאת הפעם הראשונה לילד, לחוויה מעצימה וחיובית. המטרה היא להפוך את המשקפיים עבור הילדים לאביזר אופנה שהם נושאים בגאווה ובסטייל ולא לצורך ‘רפואי’ בלבד. אין לי ספק כי הורים רבים ימצאו ברשת פתרון עבור ילדיהם אותו חיפשו זמן רב”.
קולקציות המשקפיים של מוג’ו מעודכנת בעולם האופנה של הצעירים. כך למשל ניתן יהיה למצוא ברשת את מגוון המסגרות של מותגים לילדים ונוער כמו VOGUE RAYBAN, D&G, POLO RALPH LUREN, ETHNIA BARCELONA ,SEE CONCEPT ועוד.
מחירים: גם בגזרת המחיר הרשת מציעה בשורה, כאשר טווח המחירים יחל מ- 185 ₪ עבור מסגרת, זאת מתוך הבנה כי ילדים נוטים לשבור, לאבד ולעדכן את המספר העדשה כמה פעמים בשנה. ובכך מאפשרת מוג’ו אלטרנטיבה זולה ואופנתית.
רונית קופל וטלי דורסמן, מייסדות מוג’ו: “הגיע הזמן להפוך את מעמד רכישת המשקפיים לילדים לחוויה מעצימה ולא למלחיצה ומלאת חששות”
רונית קופל, מנכ”לית ומייסדת מוג’ו: “הרעיון של הקמת MOJO נרקם כשגיליתי שבתי בת ה- 6 צריכה להרכיב משקפיים. בתהליך הרכישה נתקלנו לא פעם באווירה ‘רפואית’ ומנוכרת, אז הבנתי שצריך לעשות שינוי מחשבתי ואופנתי בתחום”.
לרגל הפתיחה, תוצע בדיקת ראיה ע”י אופטומטריסט מוסמך ללא עלות (בתאום מראש).
מוג’ו – סניפים:
הסניף הראשון של מוגו ממוקם ברחוב לילי מנחם 12, תל אביב.
שעות פתיחה של מוגו: ימים א-ה: 10:00-20:00, יום ו’ וערבי חג בין השעות 10:00-15:00.
פרטים נוספים בטלפון: 03-6207711
או באתר: www.mojoeyewear.co.il