מוזיאון הילדים בחולון-אטרקציה חדשה לילדים

28.5.2010מערכת קינדרלנד

אטרקציה חדשה לילדים בחולון – מוזיאון הילדים הישראלי בחולון פותח מסלול חדש לילדים בגילאי8 עד 12 שהוא הרפתקאה בה הילדים פוגשים חייזרים ולומדים להכירם תוך כדי שימוש בטכנולוגיות מפותחות וחדשניות.

לאחר חודשים של תכנון והקמה, יחנוך בחודש יוני הקרוב, מוזיאון הילדים הישראלי בחולון את מסלול החייזרים, עתיר הטכנולוגיות שבדומה למסלולי הילדים האחרים במוזיאון ובינהם דיאלוג בחשיכה והזמנה לשקט, גם המסלול החדש בעקבות החייזרים, יעסוק בדרך של הנאה ובילוי בשבירת מחסומים וסטריאוטיפים של האחר והשונה.

מסע בעקבות החייזרים
הילדים נכנסים לתוך סיפור הלוקח אותם לסיור בעיר אותה הם נקראים לעזוב בבהילות בשל גוף שמימי מוזר שנראה בשמיה. כוחות הביטחון מפנים אותם אל תחנת הרכבת שם הם עולים על קרון, שממריא פתאום אל החלל ומתרחק מכדור הארץ, אל עולם זר המונע באמצעות כוח מחשבות.

מחוסר היכרותם את העולם החדש אליו הגיעו, הם מפרים את כלליו והם מגלים שרק יכולתם ליצור דו שיח עם הזר והלא מוכר, תחזיר אותם הביתה.

במהלך ההרפתקה לומדים הילדים להכיר את השוני בינם לבין תושבי העולם השונה ואת השוני שבינם לבין עצמם. הם אוספים חוויות, תופעות, התנסויות באמצעותם ילמדו על האחר וימצאו את הגשר להגיע אליו ואל השיבה הביתה.

החייזרים המתגלים לעיתים באמצעות הולוגרמות, שונים מן הילדים, בצורתם, בשפתם וביכולותיהם הטלפטיות. הם אמנם חלשים פיזית אבל כוחם מגע מאנרגיה מחשבתית.

במהלך המפגש, הילדים לומדים להכיר את החייזרים באמצעות מגוון חוויות שמספק המסלול, באמצעות סיפור העלילה והפעילות הקבוצתית. הילדים אוספים מידע על היצורים שפגשו, מידע ששובר בהדרגה את הזרות והסטריאוטיפים, החשדנות, הפחד והניכור עד שבסופו של דבר נותר קשר רגשי חם הנובע מהיכרות והבנה ההדדית.

בין החוויות והפעילויות לילדים במסלול החייזרים:
משחקי חשיבה, משחקי חישה חווייתיים, משחק ביופידבק המאפשר תרגול של ניהול רגשות ומחשבות, צפייה בסרטונים והולוגרמות, חוויית טיסה וירטואלית בחלל
 
אטרקציה לילדים בחולון - מסלול החייזרים, מוזיאון הילדים הישראלי
אטרקציה חדשה לילדים בחולון – מסלול החייזרים.
צילומים: טל קירשנבאום

מסלול החייזרים
משך הפעילות כשעתיים
מחיר כרטיס:62 ש"ח
בתיאום מראש בלבד
בטלפון:585858- 1599
ליד מוזיאון הילדים הישראלי, רח’ מפרץ שלמה1 , פארק פרס, חולון.

 

אין תגובות

השאר תגובה