מועדון הילדים והאפליקציה של הפסטיגל

מועדון ילדים דיגיטלי ראשוני מסוגו בארץ – מועדון פסטיגלVIP.

חברת סולן הפקות, מפיקת הפסטיגל משיקה בימים אלו, לראשונה בישראל, מועדון דיגיטלי ייחודי וחדשני בארץ – מועדון פסטיגלVIP.זהו מועדון דיגיטלי ראשון מסוגו המבוסס על התוכן הנחשק של הפסטיגל, שיפעל למשך כל השנה ויהווה את זירת הפעילות המרכזית של הפסטיגל. המועדון מציג פלטפורמת תוכן אינטראקטיבית לקהל היעד, ילדים ונוער בגילאי4-14.

בשלב הראשון, הושקעו כ-1,500,000 ₪ בהקמת המועדון המבוסס על מותג הילדים המוביל בישראל. על פיתוח המועדון היה אחראי משרד הפרסום הדיגיטאלי אקליפטוס.

 
הפסטיגל הינו מותג הילדים החזק ביותר בישראל ומהווה את המופע המרכזי בחנוכה לכל המשפחה מזה33 שנה, עם 105 הופעות במשך חודש, כ- 370,000 צופים ומיליוני צפיות בתכני הפסטיגל ב-  VODשל הוט.

כבכל שנה, גם השנה יככבו בפסטיגל מיטב האמנים בארץ, כולם מובילים בתחומם, כמובן עם דגש על כוכבי הילדים הגדולים – שלומי שבת, מריאנו אידלמן, יובל סמו, עוז זהבי מרינה מקסימיליאן, אליאנה תדהר, תובל שפיר, אור גרוסמן, דניאל מורשת ועוד. 

 
מועדון פסטיגלVIP  מהווה מקום מפגש נוסף עם קהל היעד בו יוכל ליהנות מחוויות ומתנות לאורך כל השנה. המועדון מציע לילדים שלל פעילויות אינטראקטיביות כגון משימות, משחקים, תחרויות והפעלות, כאשר כל פעולה שמבצע המשתמש מתגמלת אותו במטבעות וירטואליים הנקראים ‘פסטיקאש’ ובנקודות הממחישות את רמת המעורבות שלו. באמצעות הפסטיקאש יכול המשתמש לרכוש בחנות המתנות הווירטואלית מוצרי פסטיגל והטבות נוספות.

הפרס הנחשק ביותר הינו5 חבילות ביקור VIP  בפסטיגל ומאחורי הקלעים. בנוסף, משלב המועדון תוכן בלעדי של הפסטיגל הכולל סדרת סרטונים מיוחדים מאחורי הקלעים של הפסטיגל, ראיונות בלעדיים עם כוכבי הפסטיגל ועוד.

 
מועדון ה- VIPנטמע בתוך עמוד הפייסבוק של הפסטיגל העומד נכון להיום על מעל115,000 אוהדים ובפורטל וואלה. 
להצטרפות למועדוןלחצו כאן…
 

אין תגובות

השאר תגובה