מופעי עצמאות 2024: לאן הולכים בערב החג עם הילדים ברחבי הארץ

עצמאות 2024

מופעי עצמאות 2024 יהיו שונים. השנה אין באמת חגיגות, אין זיקוקי דינור ופטישים, אין נפצים וספריי קצף ואין במות של שמחה לבני הנוער. יש בעיקר הרבה זכרון ותקווה שהמלחמה תסתיים ושהחטופים יחזרו בשלום.

הורים שרוצים לתת לילדים הקטנים קצת אווירה של שגרה יכולים למצוא במרבית הערים והיישובים יתקיימו מופעים מיוחדים של אמני ילדים. אספנו לכם חלק מהמופעים שיתקיימו ברחבי הארץ.

מופעי עצמאות 2024 לילדים ברחבי הארץ

בתל אביב יתקיימו הופעות סימליות  לילדים בשכונות העיר ללא במות גדולות, מופעים וחגיגות רחוב, בירושלים יציינו את החג עם דמויות שטח והרבה מורשת קרב והצדעה לצהל ולכוחות הבטחון, בראשון לציון יתקיימו מופעים של כוכבי ילדים עם יהורם גאון, בחיפה הפעלות למשפחות בערב החג ולמחרת ברחבי העיר:

עצמאות 2024 בתל אביב, ענן על מקל
ענן על מקל – עצמאות לילדים בתל אביב | צילום: יוסי צבקר

עצמאות 2024 בתל אביב

ענן על מקל, אינדי ילד ועוד מופעים לילדים שיתקיימו בגינות הציבוריות ובמרכזים הקהילתיים של תל אביב ולמבוגרים הרקדה בחוף גורדון. בתל אביב אירועי החג יתקיימו במתכונת מצומצמת וללא זיקוקין.

עצמאות בתל אביב…

לקראת מצעד הדגלים בירושלים
עצמאות בירושלים

עצמאות בירושלים

עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה לציין את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל בטקסים ברחבי עיר הבירה, שירה בציבור ואירועים בכלל שכונות העיר ובהיכלות התרבות.

בירושלים יציינו את יום העצמאות בסדרת אירועים בערב יום העצמאות ולמחרת. בין האירועים בערב יום העצמאות – שרים עצמאות בכיכר ספרא עם עינת שרוף, מיקי גבריאלוב במופע זוכרים את אריק איינשטיין, אירוע עצמאותה למרגלות חומות העיר העתיקה, פעילויות למשפחות וירידי יום העצמאות בפארקים השכונתיים, מארק אליהו במופע עצמאות, מופע ארץ ישראלי של הגבעתרון, שיארחו את גלי עטרי ואריק סיני ועוד.

למחרת יתקיים בירושלים מוזיאון חי בכיכר ספרא וברחובות הסמוכים שיציג גיבורים ירושלמיים ולאומיים ואירועי עצמאים בשטח למשפחות – סדנאות יצירה דגל מן הטבע, עששיות, הצגות של תאטרון הקרון, מוזיקה חיה ופינות לפיקניקים בעמק הצבאים, בגן הבוטני, בעיינות תלם ופארקים נוספים.

איפה? רחבי ירושלים
מתי? ערב יום העצמאות – 13 במאי 2024

 

עצמאות 2024 בראשון לציון
עצמאות 2024 בראשון לציון | צילומים:

 

מופעי עצמאות בראשון לציון

השנה יתקיימו בראשון לציון ביום העצמאות, רק מופעים לילדים של מיקי ורוי בוי, הדוד חיים והילה כל יכולה, קוגומולו, לירוני, הדוד חיים, מירי תשירי, דור הגיבור ופו הדב.

אחרי המופע של מיקי יעלה יהורם גאון באירוע הזדהות עם המשפחות השכולות ומשפחות החטופים, שיתקיים על הבמה המרכזית מול בניין העירייה בפארק גן המושבה.

לפרטים: מופעי עצמאות 2024 בראשלצ…

 

עצמאות 2024 במודיעין

עצמאות 2024 במודיעין: הופעות מקומיות ובלי זיקוקי דינור

בערב יום העצמאות יתקיימו במודיעין טקסי מעבר בין יום הזכרון ליום העצמאות בארבע במות ברחבי העיר החל מהשעה 20:00 בערב. השנה לא יהיו זיקוקי דינור או מופעים של אמנים

באמפי החולה יוקרן טקס הדלקת המשואות מהר הרצל, הופעות של להקות מקומיות ושידור טקס הדלקת המשואות מהר הרצל ובשעה 20:30 טקס מעבר בין יום הזיכרון לאירועי העצמאות. הפקה מקומית של המופע בגלל הרוח בהשתתפות ילדי העיר להקות וחבורת זמר והרכבי נוער ממועדון הג’ק

בפארק ענבה אחרי שידור טקס הדלקת המשואות יתקיים מופע קהילתי בהנחיית טל מוסרי ובהשתתפות ילדי העיר להקות וחבורת זמר העירונית ובאולפנה בנחל צלמון הופעת להקת בנות האולפנה אורות מודיעין ולהקות נוספות ובמרכז לב רעות. ערב שירה בציבור עם יוסי לב וחברים בשירי ארץ ישראל. כל המופעים מונגשים והכניסה חופשית.

איפה? ברחבי מודיעין

מתי? ערב יום העצמאות בין השכעות 20:00 ל-22:00

 

עצמאות 2024 בחיפה, תצפית טיילת לואי חיפה

 

עצמאות 2024 בחיפה: הפעלות למשפחות ומסיבה לבני נוער

בחיפה יציינו את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל במופעים והפעלות לכל המשפחה שיתחילו בערב יום העצמאות ויתקיימו גם למחרת במהלך החג עצמו שיתקיימו בעשרות מוקדים ברחבי העיר. המשפחות יוכלו יהנו מהפעלות לכל המשפחה, מופעים לילדים, מתנפחים, דוכנים ואביזרי יום העצמאות. בחניון הקונגרסים תתקיים מסיבה לבני נוער עם עידוB וכפיר צפריר. המבוגרים יותר יהנו מהופעה של תזמורת הביט בנד העירונית ברחבת הפסנתר שבמרכז הכרמל. לחובבי הז’אנר יתקיימו בערב החג הרקדות ברחבת המחוללים בחוף דדו ובחוף נאות בקריית חיים,
הכניסה למרבית האירועים בחינם.

איפה? רחבי חיפה – בגינות הציבוריות, בתי ספר ובמרכזים קהילתיים ברחבי העיר
מתי? ערב יום העצמאות יום שני ה-13 הבמאי בין השעות 20:00-22:30

מופעי עצמאות 2018 בשוהם, גן החבל בשוהם
מופעי עצמאות 2024 בשוהם יתקיימו בגן החבל ביישוב

עצמאות בשוהם עם רביד פלוטניק

מיום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ועד ליום העצמאות, בשוהם מציינים השנה את האירועים ברגישות, בכבוד ובהצדעה לגבורתם של לוחמי ישראל. בערב יום העצמאות יתקיים בשוהם מופעים של להקות מקומיות, הרקדה ורביד פלוטניק.

איפה? גן החבל שוהם

מתי? ערב יום העצמאות החל מהשעה 20:00

עצמאות באשקלון

בצל המלחמה ברזל והאתרעות בעקבות המצב ברצועה מתוך התחשבות במשפחת השכול שהולכת וגדלה מידי יום ובחטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס, הוחלט בעיריית אשקלון שלא לקיים השנה את חגיגות העצמאות למעט טקס הזכרון. כמו כן, גם באשקלון לא יתקיימו השנה מופעי זיקוקים.

 

אין תגובות

השאר תגובה