מיטת תינוק צמודה להורים-חדש בתותי במושב

מיטחברת – עריסה לתינוק הנצמדת למיטת ההורים

 
בין אם אתם דוגלים בשיטת הרצף ובין אם אתם מאמינים שהתינוקות הקטנטנים צריכים בשלב מסוים לעבור ללון במיטתם, בחדרם, בנפרד מן ההורים, וודאי תכירו בצורך הבסיסי של לינת התינוק בחדר ההורים בחודשי חייו הראשונים. 
 
הקירבה הפיזית מאפשרת גישה מהירה לתינוק, משרה ביטחון עליו ועל ההורים הטריים ומיותר לציין כי כל התועלות החשובות הללו מתגמדות כשפוקחים חצי עין באמצע הלילה, רק בשביל להציץ, ומתמוגגים מהבייבי שממלמל לצדכם. 
 
תשכחו מכל העריסות הנמוכות להשכרה ששוברות את הגב, או מהמיטות הענקיות שצריך לפרק ולהרכיב מחדש בחדר ההורים כי הן לא עוברות בדלת – אתם מוזמנים להכיר את המיטה הנוחה והפרטקית ביותר בסביבה: מיטחברת.
 
מדובר בעריסה המיועדת לתינוק, שמאפשרת להורה ולתינוק להיות קרובים ביותר ויחד עם זאת לשמור על בטיחות מירבית, הודות לאפשרות שלה להצמד אל מיטת ההורים באמצעות רצועת הידוק ייחודית שמונעת מהעריסה להתרחק מהמיטה. 
 
את המיטחברת ניתן בקלות להפוך לעריסה רגילה באמצעות חיבור הצלע הרביעית שלה ביתר קלות, ובכך הופך המוצר לפריט פונקציונאלי שממשיך עם התינוק תקופה ארוכה, ומהווה לא רק שקט נפשי אלא גם חסכון בכיס ההורים. 
 
מידות:96*50 ס"מ, גובה המעקה30 ס"מ, מרווח בין הסורגים:6 ס"מ.
המידות תואמות את התקן הישראלי.
 
שימו לב, בעת ההזמנה יש להוסיף בהערות את מידת הגובה של המיטה – מן הרצפה ועד החלק העליון של המזרן ובמידה וקיימת מיטה עם מסגרת – ניתן להזמין כרית מקשרת הנכנסת בטווח זה. יש למסור את מידת רוחבה של המסגרת וגובהה לעומת מזרן ההורים. ניתן לרכוש גם מזרן תואם למידות(עריסה סטנדרטית- מידות המזרן:4*86*48 ס"מ),מצעים ומגן ראש.
 
גם את המיטחברת ניתן לשכור לתקופה בת שלושה חודשים ובעלות של340 ש"ח.
עלותו של כל חודש נוסף או חלקו :120 ש"ח.
 
מיטחברת
להזמנות, תותי במושב: 09-9514590
 
צילום: גון סל

תגובה אחת

  1. איפה אתם נמצאים??
    ואיך אפשר לקנות את המיטה המתחברת
    נא לחזור אלי 0525824036

השאר תגובה