מלון אגמא: בקרוב מלון חדש של רשת מטיילים מול הכנרת

    מלון אגמא כנרת תל קציר
    בקרוב: מלון אגמא כנרת בתל קציר

    תכירו את מלון אגמא – מלון חדש שמוקם בימים אלה מעל הכנרת בשיתוף של רשת מלונות מטיילים וקיבוץ תל קציר, מלון מטיילים המונה 120 חדרים כקילומטר מעל הכינרת בהשקעה של 65 מיליון ש”ח.

    רשת מלונות מטיילים וקיבוץ תל קציר יקימו כקילומטר מעל הכנרת כפר מטיילים בן 120 חדרים. כפר המטיילים יקרא אגמא ובניתו היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות החדשה של רשת מטיילים הבונה מלונאות מבוססת תוכן לקהל המטייל.

    מלון אגמא מול הכנרת בתל קציר

    המלון, או בעצם הכפר ייבנה על שטח של 22 דונם, בו יבנו 120 מבנים מדורגים בני שתי קומות אחת הכוללים שני חדרים – חדר הורים וסלון בו ילונו הילדים. המלון מתוכנן על ידי האדריכל גיא ארבל, אורן אדריכלים ומפוקח על ידי חברת קידן.

    האסטרטגיה, שנקבעה ממש לפני משבר הקורונה קבעה שהרשת תתרחב מהצפון עד הדרום ותשרת את הקהל המטייל בכל הארץ.

    בתי כפר המטיילים בתל קציר יתוכננו כך שיתאימו למשפחות צעירות, לקבוצות מטיילים וגם לנוודים דיגטלים. בכפר תהיה בריכת שחייה הצופה לכינרת ומרכז הדרכה גדול למטיילים.

    הסיבה להחלטה על הקמת אגמא בצמוד לכינרת באה לאור הבנייה המסיבית וההתעוררות של התיירות באזור לאחר ההקמה של סטאי, מלון פרא והכניסה של ישרוטל לאזור ומלונות נוספים ששודרגו לאחרונה בטבריה ובסובב כינרת. מלון אגמא מוקם בשותפות בין הרשת לבין הקיבוץ בהשקעה של כ-65 מיליון ש”ח.

     

    קמפינג בכנרת, מלון אגמא
    לא רק קמפינג בכנרת – בקרוב מלון אגמא

    הרשת זיהתה צורך במלון שמצד אחד יהיה חדיש ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות ומצד שני יהיה במחירים עממיים יותר המתאימים לכיס המשפחה המטיילת.   “הכינרת היא האגם הגדול והמשמעותי בישראל ומסביבו יש איזורי טיול יוצאי דופן, מעינות מים חמים ונופי דרום רמת הגולן.בשנים האחרונות מגמת הבנייה סביב האגם היא של מלונות יוקרה ועמה עולים גם מחירי הלינה”, אומרת בת חן ישועה, מנכ”לית ומייסדת רשת מלונות מטיילים. “כפר מטיילים אגמא צפוי להיות שינוי משמעותי במציאות זו, מחד מלון איכותי, יפיפה ומאידך, כזה שיהיה אטרקטיבי מבחינה תמחירית, ויספק את כל מה שרשת מטיילים, יודעת לתת -חיבור לטבע, לאטרקציות תיירות ועוד.

    אטרקציות בצפון, שייט קייקים בצפון הכנרת עם אבוקיאק
    אטרקציות בכנרת – שייט קייקים בלגונות של צפון הכנרת

    בכל מלון – מידע וטיפים על אטרקציות וטיולים בצפון

    רשת מלונות מטיילים רשת מלונות מטיילים היא חברה בבעלות משפחתית המפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים וחופש.  מחלקת התוכן והדיגיטל של הרשת מרחיבה את חווית האירוח ומספקת מידע שוטף ועדכני לקהילת מטיילים גדולה. הרשת מונה עד כה כשישה בתי מלון ואתר קמפינג בקיבוץ דפנה.

    מלונות רשת מטיילים – מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים ארץ דפנה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה, הויליג’ – מלון מטיילים על הירדן, מלון מטיילים אילון וקמפינג מטיילים דפנה. כולם ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופי הגליל.

    חווית האירוח כוללת אירוח בחדרים המותאמים למשפחה המטיילת וארוחת בוקר ישראלית עשירה. חיבור האורחים לסביבה הוא ערך מרכזי ברשת ויש בה מערך טיולים, ניהול ארועים בטבע ותוכן במלונות ובסביבתם. מידע מעודכן על אירועים מיוחדים, טיולים בצפון, אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים ואתרים מיוחדים נימצא בכל מלון לטובת האורחים והמטיילים.

    לפרטים נוספים והזמנת לינה ברשת מטיילים www.travelhotels.co.il

    אין תגובות

    השאר תגובה