מלון בסוכת המציל של חוף פרישמן – קמפיין חדש לתיירות בתל אביב

takeme2telaviv

זקני חוף פרישמן לא זוכרים דבר כזה… בחודש הבא סוכת המציל הוותיקה של חוף פרישמן תהפוך למשך חודש למלון בוטיק בו יזכו ללון תיירים מאושרים מכל העולם שיזכו לטוס לישראל וללון במלון הבוטיק הראשון מסוגו בעולם שנפתח בסוכת מציל במסגרת קמפיין בינלאומי לעידוד התיירות לישראל ולתל אביב.

עיריית תל אביב-יפו, משרד התיירות ומלונות בראון השיקו היום פרויקט מיוחד וכנראה הראשון מסוגו בעולם. במסגרת הגימיק המיוחד תוסב ייפתח מלון בסוכת המציל של חוף פרישמן, ממש מלון יוקרתי על המים, שאליו יוטסו אורחים מרחבי העולם, אשר יזכו בתחרות בינלאומית המתקיימת בשיתוף ענקית התיירות WWW.HOTELS.COM

מלון סוכת המציל חוף פרישמן, אטרקציות בתל אביב
סוכת המציל – רגע לפני השיפוץ

האירוח הייחודי לזוכים שיוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, יתקיים בחודש מרס, במשך קרוב לשבועיים (15-25.3.2017). הזוכים (זוג מכל מדינה) ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל אשר תוסב לחדר מלון מפואר ברמה של חמישה כוכבים – ובשני הלילות הנותרים ילונו האורחים באחד ממלונות רשת בראון. האורחים יזכו מעבר לבילוי בין האטרקציות בתל אביב גם לאירוח בסוכת המציל המעוצבת בהקפדה יכלול מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי. שחקני המטקות בחוף מתבקשים לא לשחק בין 2 ל-4…

אטרקציות בתל אביב
סוכת המציל תהפוך למלון בוטיק (הדמיה)

היוזמה בהובלה משותפת של משרד התיירות, עיריית תל-אביב-יפו ועמותת עיר עולם נועדה לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל בעונות החורף והמעבר. קמפיין השיווק הבינלאומי יבוצע על ידי משרד התיירות כחלק מקמפיין Two Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים במדינות שהוגדרו כיעדים פוטנציאלים לעידוד התיירות לארץ.

TAKEME2TELAVIV2017
סוכת המציל – קומה תחתונה… לפני

כיצד משתתפים בתחרות כדי להגיע למלון בחוף פרישמן? הקמפיין הבינלאומי ברשת בשיתוף ענקית התיירות Hotels.com יקרא לגולשים מרחבי העולם להעלות תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי (בגדי ים, חלוקים, כפכפי אצבע וכו׳). על המשתתפים יהיה להירשם באתר התחרות www.citiesbreak.com ולהחזיק שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV – התמונות המקוריות והויראליות ביותר תבחרנה על ידי ועדת הפרויקט ויזכו את שולחיהם בחופשה שאת חלקה הם יבלו באטרקציה של המלון בסוכת המציל של חוף פרישמן.

takeme2telaviv
סוכת המציל שהפכה למלון – קומה תחתונה… ככה זה ייראה אחרי (הדמיה)

שר התיירות, יריב לוין: “משרד התיירות עבר בשנתיים האחרונות מהפך בתפיסה השיווקית, וכיום אנחנו פורצים לנישות חדשות ומשתמשים באמצעים יצירתיים במיוחד ברשתות החברתיות. הפרויקט הוא חלק מקמפייןTwo Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים. לכל עיר מאפיינים ייחודים לה, כאשר בתל אביב שמנו דגש על חיי לילה, קולינריה ובמיוחד חוף הים. אנו נמצאים בעיצומה של מגמת עלייה בכניסות תיירים, כאשר שנת 2016 הסתיימה עם עלייה של 4%”.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי ציין בהשקה כי מאז הסרט מציצים, רבים חלמו לישון בסוכת מציל מול הים. בחודש הבא עיריית תל אביב-יפו תגשים את החלום לעשרה מאושרים מרחבי העולם שיזכו לישון בסוכת מציל, שתהפוך למלון בוטיק מפואר. כמו בתחומים אחרים, גם בתיירות, העיר תל אביב-יפו הייתה ותהיה יצירתית ופורצת דרך. אנו עושים רבות כדי למצב את תל אביב-יפו כיעד תיירותי מוביל. חוף הים שלנו שכבר זכה להכרה בינלאומית מקבל היום, בזכות חשיבה יצירתית, תפקיד נוסף בקידום התיירות הבינלאומית.

עיצוב המלון בסוכת המציל:
פנים וחוץ: אלין לנגליב
אמן הגרפיטי: אדגר רפאל

אין תגובות

השאר תגובה