מלון רות רימונים צפת-מלון עם סיפור

רשת מלונות רימונים משיקה מחדש את מלון רות רימונים צפת: מלון עם סיפור המתכתב עם עברה הרוחני והקסום של העיר צפת 
 
מלון הבוטיק רות רימונים צפת, אחד מארבעת מלונות הכתר של רשת מלונות רימונים, משיק בימים אלו קונספט חדשני, כמותו טרם נראה בארץ–מלון עם סיפור.
 
כחלק מהקונספט ייחשפו האורחים במלון לחוויית אירוח חדשה וייחודית, אשר מציגה את סיפורו המיוחד של המלון, השזור באווירה הרוחנית וההיסטורית של העיר צפת.
 
במסגרת מיצובו המחודש של מלון רות רימונים צפת, הוקם בוסתן תבלינים חדש במטע עצי הזית העתיקים שבשטח המלון. הקמת הבוסתן התבססה על סיפורי עבר שהזכירו את גן התבלינים אשר שכן בעבר במקום. אולם הסעודות שובה העין של מלון הבוטיק, אשר נמצא במרכזו של החאן העתיק, אשר שימש לפני למעלה מ-700 שנה את סוחרי הבדים והבשמים במסעותיהם, שודרג אף הוא לנוחיות אורחי המלון. בית הדואר העתיק, השוכן למרגלות הר מירון עבר שדרוג והתאמה אף הוא וכיום מהווה חלק מסיור מיוחד. בלובי המלון נמצא מרתף יין עתיק, בו ניתן להירגע בשעות הערב על כוס יין וליהנות ממוסיקה ואווירה מיוחדת של בר יין עשיר.
 
מלון רות רימונים החדש בצפת, מלונות בצפון, מלונות לכל המשפחה, מלון עם ילדים
 
לצד שחזור ההיסטוריה ואווירת העבר, לא נשכחו ההווה והמודרניזציה. במלון ישנו ספא מפנק הכולל מגוון חבילות בריאות ורוגע. הספא ממוקם באגף המודרני במלון.  
 
המלון מציע לאורחיו סיור מודרך בסמטאות העיר צפת, במהלכו מסופר סיפורו של מלון רות רימונים צפת וכך יכולים אורחי המלון להעניק נופך נוסף לחופשתם הקסומה במלון הבוטיק המיוחד – מלון עם סיפור–רות רימונים צפת.
 
מחיר לזוג לאמצע שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-530 ₪.
מחיר לזוג לסופשבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-950 ₪.  
 
 
 
צילומים רוני בלחסן
 
 

אין תגובות

השאר תגובה