מסלולי טיול בירושלים: סדרת הספרים לכל אחד ירושלים

כיכר הציונות, מתוך הספר לכל אחד ירושלים

בסימן יום ירושלים, מסלולים > להתאהב בארץ מחדש מציגה: לכל אחד ירושלים – 50 מסלולי טיול בירושלים.

עֲשָׁ‏רָ‏ה קַ‏בִּין יוֹ‏פִי יָ‏רְדוּ‏ לְעוֹ‏לָ‏ם, תִּשְׁעָ‏ה נָ‏טְלָ‏ה יְרוּ‏שָׁ‏לַ‏יִם, וְאֶ‏חָ‏ד כֹּ‏ל הָ‏עוֹ‏לָ‏ם כֻּלוֹ, נכתב בתלמוד הבבלי. בימים בהם נכתבה האימרה המרגשת הזו, הייתה ירושלים עיר קטנה, שהשתרעה על פני כמה גבעות סביב הר המוריה. יותר מ-1,500 שנים חלפו מאז, ירושלים התפתחה וצמחה, אך גם היום, ממשיכה ירושלים לרגש אותנו ביופייה.

סדרת הספרים “לכל אחד ירושלים” מציעה 50 מסלולי טיול בירושלים וסיורים מגוונים בעיר, שעוברים בין כ-1,000 אתרים ומקומות: שווקים צבעוניים, סמטאות קסומות, בתי עסק מעניינים, מבנים היסטוריים, תצפיות על העיר, רחובות הומי אדם, גנים מוריקים ופורחים, גלריות ואמנים מתחומים שונים, בתי קפה ומסעדות, ואנשים מעניינים ומיוחדים במינם. מסלולי הסיור כתובים בשפה פשוטה, ברורה ומדויקת, ומלווים במפות מפורטות. כמו כן, הסיורים מלווים בסיפורים לא שגרתיים, באנקדוטות מעניינות וביותר מ-150 הדרכות וידאו, בהן ניתן לצפות באמצעות ברקודים.

חשבתם פעם איך נראית ירושלים מגובה של בניין בן 20 קומות? סקרנים לדעת באיזו גינה קסומה גדלים הוורדים הריחניים ביותר בירושלים? מעניין אתכם היכן ניתן למצוא 60 סוגים של קפה מכל העולם בחדר אחד? או מה טעמה של טחינה שמייצרים במפעל משפחתי בן 150 שנים? בסדרת הספרים החדשה נמצאים המקומות המיוחדים והמפתיעים ביותר בירושלים. בניגוד לספרים רבים שמתארים בעיקר את ההיסטוריה והעבר של ירושלים, דוד וערן מציגים את ההווה התוסס והכל-כך מיוחד של העיר. הסדרה לכל אחד ירושלים מחברת בין עבר והווה, ומובילה למקומות נסתרים שמופיעים לראשונה בספרי טיולים. מטרת הסדרה היא להגדיל את כמות התיירים שמגיעים לבקר בירושלים (תיירים ותושבי הארץ) ולחזק את תחושת השייכות של תושבי ירושלים אל העיר.

לכל אחד יש עיר ושמה ירושלים, כתב נתן יונתן בשירו המפורסם. ואכן, לכל אחד ואחת מאיתנו יש את ירושלים שלו: זיכרון מיוחד, מקום אהוב שהוא חוזר אליו שוב ושוב, או איזו פינה סודית שמעוררת התרגשות בלב. כולנו ביקרנו בירושלים כמה פעמים בחיים, אך דוד וערן מציגים את העיר באור שונה ואחר – דרך סיפורים אישיים וחווייתיים, מפגשים עם דמויות צבעוניות, סיורים ליליים מפתיעים, מקומות חדשים שלא הכרתם, ומתאימים גם למשפחות וגם לקבוצות.

סדרת לכל אחד ירושלים מחולקת לשלושה כרכים: 16 מסלולי סיור בעיר העתיקה והקדומה,
17 מסלולי סיור בעיר החדשה ו-17 מסלולי סיור בעיר ההיקפית.

הסדרה מתאימה לכל אחד- למשפחות המחפשות בילוי משפחתי עירוני, לקבוצות המעוניינות במסלולי הליכה עם סיפורים מעניינים, לזוגות המבקשים מקומות שקטים ורומנטיים להתבודד בהם, ולכל מי שאוהב לטייל, ומעוניין להתאהב בירושלים מחדש.

מחיר לסדרה בת 3 ספרים: 298 ₪.
מחיר לספר בודד: 112 ₪.
מחיר סדרה מלאה באתר מסלולים: 175 ₪ + עלות משלוח.

את הסדרה ניתן להשיג בחנויות הספרים, בחנויות הטיולים ברחבי הארץ, ובאתר- לחצו כאן…

 

מסלולים > להתאהב בארץ מחדש היא חברת טיילות והוצאה לאור. הרעיון העומד בבסיס החברה הינו חברתי וחינוכי, להובלת שינוי תפיסתי בתרבות הטיולים בישראל. מסלולים>להתאהב בארץ מחדש שמה לה למטרה לחשוף בפני אזרחי ישראל את יופייה הנסתר של הארץ, לחבר את כולנו לטבע הנפלא שמסביב, ולחזק את תחושת השייכות למולדת ולמדינה.

אין תגובות

השאר תגובה