משחקיה חדשה בקניון חולון-פעלטון סיטי

2.1.2012בילוי משפחתי

משחקיה חדשה- פעלטון סיטי, שתהיה הגדולה ביותר בישראל, תפתח בשבוע הבא על גג קניון חולון ובה13 מתחמים מעוצבים המדמים את העולם האמיתי. במשחקייה הילדים יוכלו לשחק בגרסה מוקטנת של סופרמרקט, סלון יופי, תחנת כיבוי אש, מרפאה, משטרה ועוד, בהם יכולים הילדים לשחק ולפתח את דמיונם.

רשת משחקיות פעלטון, שמפעילה עשרות משחקיות ומתקני ג’ימבורי בקניונים ברחב הארץ, משיקה בפעם הראשונה, משחקייה עם מתחמים דמויי מקומות מהעולם האמיתי, בהם יכולים ילדים בגילאי1-8 לפתח את דמיונם ולשחק במשחקי נדמה לי.

עולם של הגדולים – משחקיה של הקטנים
בפעלטון סיטי, הילדים ישחקו במתחמי פעילות מגוונים, המדמים את עולם הגדולים: קונים בסופרמרקט, מתאמנים בחדר כושר, נוסעים בכבאית, מכינים פיצה בבית המאפה, מטפלים בבובות חולות במרפאה, נוהגים על הכבישים המרומזרים הפרושים במתחם ומתדלקים בתחנת התדלוק, שוטפים את הרכב במכונת השטיפה, מתקנים פנצ’ר במוסך, מסתפרים ומתאפרים ואחר כך הולכים על מסלול הדוגמנות בסלון היופי, שותלים בחווה ומטפלים בחיות המשק, משחקים בשוטרים וגנבים, מלמדים בכיתה או מקליטים שיר באולפן הקלטות.

יאיר פלג מנכ"ל רשת משחקיות פעלטון מציין כי הקונספט החדש יושק לראשונה בקניון חולון, בחולון עיר הילדים בתמיכתה של העירייה, בזכות ההתאמה הפיזית של המקום ובשל תמיכתו הרבה של משה דרוקר מנכ"ל הקניון, שהאמין וקידם את הקמת המשחקייה.

ההורים יכולים להשתלב במשחק התפקידים באופן אקטיבי או ליהנות ממנוחה באזור המנוחה למבוגרים שבפתח המתחם. רונן פרל מנהל שיווק רשת פעלטון אומר כי הקונספט החדש של פעלטון סיטי, יוצר לילדים סביבת חיים פעילה עם אפשרות לשלב את ההורים במשחק באופן אקטיבי. 

יום הולדת במשחקיה
במשחקייה החדשה 8סוגי הפעלות יום הולדת בקונספטים שונים, הכוללים הפעלה נושאית של45 דקות בחדר יומולדת מעוצב ונפרד ומשחק חופשי במשחקייה.
מחירי ימי ההולדת: 1,550-2,300ש"ח.

פעלטון סיטי, על גג קניון חולון, גולדה מאיר7, חולון
מחירי הכניסה למשחקייה יעמדו על 35 ש"ח לילד בגילאי 1-8.מבוגרים ללא תשלום.
כרטיסייה175 ש"ח6 כניסות .

המשחקיה החדשה תפעל במהלך כל ימות השבוע.

אין תגובות

השאר תגובה