משחקייה חדשה בחיפה: פעלטון בגרנד קניון חיפה

משחקייה חדשה נפתחה בעופר גרנד קניון חיפה – של רשת פעלטון

 

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, פתח משחקיה של רשת פעלטון, המשתרעת על שטח של כ 120 מ”ר, הממוקם  בקומה הראשונה של הקניון (בסמוך לארומה ולשופרסל).

המשחקייה החדשה מיועדת לגילאי הרך עד ילדים בני 9 והיא כוללת מגוון רחב של מתקנים במשחקיה ובג’ימבורי, בין היתר: שתי בריכות כדורים, מגלשה, חדר חושך, רחבת פעלטונים, מגדל גומיות, אומגה, טרמפולינות, חדר כדורסל ועוד. כל המתקנים והפעילויות במקום מעודדים פעילות גופנית לשיפור המוטוריקה הגסה והעדינה, שיפור מיומנויות חברתיות, התנסות חיובית באתגרים, התגברות על מכשולים ועוד.

 

רשת משחקיות פעלטון, המספקת חוויה של בריאות תנועה והנאה,  הינה החברה המובילה בישראל בתחום של מתחמי משחק לילדים, המפעילה 26 משחקיות בקניונים בפריסה ארצית.

מחיר כניסה לפעלטון: כרטיס יחיד בימים א’-ו’: ילד (עד גיל 9) 35 ₪, כרטיס כניסה שבת: 38 ₪. מחיר לכרטיסיה הכוללת 7 כניסות: 210 ₪.

 

לדברי ניר ברקן, מנכ”ל עופר גרנד קניון חיפה: “המשחקייה החדשה מהווה  מרכז בילוי ופנאי, המציע מרחב פעילות מאתגר, מעשיר ומוגן עם מספר רב של הפעלות ואטרקציות חווייתיות לילדים. כניסת הפעלטון לקניון מהווה נדבך נוסף בתנופת ההתחדשות וההתפתחות שמאפיינת את הקניון בתקופה האחרונה לרווחת  תושבי חיפה והסביבה.”

 

עופר גרנד קניון חיפה הוא קניון מוביל באזור הצפון, המשתרע על שטח מסחרי נטו של  54,275 מ”ר. בקניון 250 עסקים, בתמהיל רחב של כל ענפי המסחר: אופנה, הנעלה, ספורט, תכשיטי יוקרה, אקססוריז, אופטיקה, קוסמטיקה ובישום, מכון כושר, מרפאות ומשרדים.  “עופר גרנד קניון חיפה”  כולל 3 קומות ומגוון רחב ומוביל של בתי אופנה בינלאומיים לצד מותגים ישראליים מובילים כגון: H&M, הודיס, זארה, רנואר, קסטרו, מנגו, הוניגמן, המשביר לצרכן, אמריקן איגל, אימפוריום, טימברלנד, גולברי, טי אנ טי, מאניה ג’ינס, אפרודיטה, טופ טן, אלדו, עמנואל, וכו. בקניון אולמות קולנוע חדשים (23 אולמות מתוכם 6 VIP), אשר משדרגים את הקניון ומשלימים את חווית הקנייה ללקוחותיו.

 

לשעות פעילות ופרטים נוספים על המשחקיה החדשה בקניון חיפה…

 

אין תגובות

השאר תגובה