משחקייה חדשה נפתחה בטיב טעם ראשון לציון

10.7.2012מבלים עם הילדים

משחקיה חדשה נפתחה השבוע ברשת טיב טעם- מתחם ענק וייחודי בתוך הסניף שיכלול משחקיה עבור הילדים וקפיטריה, מהלך ראשוני זה יחל בסניף הדגל הקיים בראשון לציון ברחוב דרך המכבים62. המתחם מתפרס על שטח של כ 400 מ"ר, בהשקעה של כ -1.4 מליון ש"ח.

לדברי רוני גרין מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת טיב טעם, הרשת שמחה להעניק חוויה משלימה גם לילדים המתלווים להוריהם לקניות. לדבריו מתחם המשחקייה הייחודי משלב הנאה וערכים לימודיים וחינוכיים לילדים. במשחקיה הושקעה מחשבה רבה מאוד ע"י מומחים מתחום ההורות וההתפתחות. בהליך האפיון נעשתה סקירה מעמיקה של היצע המשחקיות בישראל ואף בחנו בארה"ב את הפתרונות המוצעים לצרכי קהל יעד זה.

בהקמתה, המשחקייה שמה דגש על עידוד פיתוח כישוריו החברתיים של הילד, ומעניקה אתגרים הקשורים בפיתוח כישורי חיים כבר מגיל קטן, ובנוסף, המשחקייה תציע אתגרים פיזיים המותאמים לשלב ההתפתחותי בו נמצא הילד.

עוד ציין גרין: למשחקיה צוות מפעילים אשר יעניין את הילדים באתגרים המוצעים וידאג להעצים את הילדים בחווית ההתנסות. המתחם מאוד מזמין, צבעוני וחוויתי עבור הילדים, ומותאם לגילאי לידה עד גיל10.

המשחקייה תציע את מירב הכלים להתפתחות ובכך תשים דגש על המוטוריקה העדינה וחיזוק חגורת הכתפיים לתינוקות מגיל לידה, כמו כן חשיפה לצבעים, צורות ומרקמים, וכמו כן הוקפדה נוכחות משחקים לפיתוח כישורי חיים הכוללת מטבח, חדר תחפושות עשיר, קירות לוח וגיר לצביעה חופשית ועוד.

במקום יוצבו שולחנות עץ ויצירה, טיפוס על גשר בגובה4.5 מטר תוך התחמקות מאלמנטים מאתגרים, טרמפולינה מתנפחת וגלישה מגובה המותאם לילדים.

גולת הכותרת במשחקייה היא ללא ספק בתים מיניאטוריים ייחודיים בעלי אבזור פנימי מלא ומפורט. הבתים, אשר יובאו מארה"ב לראשונה, מאפשרים לילד השוהה בתוכם לדמות מציאות חיים כמבוגר ובכך משפרים את מיומנותיו הצוותיות והמוטוריות. עבור ההורה זו הזדמנות לחוות את הילד בכישורי המנהיגות ועבודת הצוות שלו בתוך קבוצת ילדים איתה בחר הילד לבלות. לרשות הילד תחנת כיבוי אש, בית קפה מסעדה או מרפאה.

במקום יוצעו שרותי תמיכה בנושאי הורות וכמו כן אירועי ימי הולדת בנושאים ייחודיים כגון מדעים ועוד. עוד הוסיף גרין כי: כשאנחנו חושבים על זמן האיכות והבילוי של ההורים עם הילדים אנו דואגים למלא אותו בחוויה התומכת בהורים ומותאמת לילדים.

עוד על משחקיית גליצ’ה החדשה בראשון לציון…

 

אין תגובות

השאר תגובה