משלוחי מנות-פורים2013

20.2.2013עדי גורני

חוקי מרפי של עולם הילדים מלמדים שככל שתשקיע יותר במשלוח המנות תקבל בתמורה את המשלוח הכי עלוב שמתאים אולי לפרשנדתא. ולכן החלטנו לשבור את המסורת ארוכת השנים ולוודא שהפעם כולם מביאים משלוחי מנות מושקעים; שבאוזני ההמן יהיה שוקולד אמיתי (כי תראו לי ילד שאוהב פרג) ושלבייגלה יהיה טעם אותנטי, ללא פירורי במבה ולהיפך. הצלופן הצבעוני עליכם, אנחנו נדאג לכל השאר. 

פורים2013, פעילויות לילדים, אטרקציות לילדים
פורים בנמל תל אביב

משלוח מנות מהאגדות
עשר תחנות שונות מעולם האגדות מחכות לכם בנמל ת"א. כל ילד יקבל את מפת התחנות וסלסלת קש שאותה עליו למלא בכל תחנה לאורך המסלול. בכל נקודה תחכה לילדים משימה ובסופה ממתקים למשלוח המנות. ככה יעשה לאיש: משלוח המנות שתכינו יתרם לעמותת"גדולים מהחיים"עם ההקדשה האישית שלכם. 
מי צריך אחשוורוש? תוכלו לפגוש בנמל את סינדרלה, עמי ותמי, פיטר פן, כיפה אדומה, שלגיה, רובין הוד ועוד.
מתי? 24/2/2013החל מהשעה11:00 ועד השעה 15:00
בשעה15:00 תחל מסיבת פורים הכוללת גם תחרות תחפושות בדק הצפוני בסמוך לארגז החול
 
משלוח מנות חברתי, עמותת ציימס
משלוח מנות מעמותת צ’יימס ישראל זר עוזר, צילום: רפי דלויה
 
מתוק בלב
אם אתם בכל זאת הולכים על הרוח המסורתית תוכלו לרכוש משלוח מנות מוכן של עובדי ומשתקמי עמותת צ’יימס ופרוייקט זר עוזר. עובדי המפעל המוגן, אנשים עם פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה, אוטיסטים ואנשים עם מוגבלויות שונות המשתקמים בעזרת עבודתם הכינו משלוחי מנות צבעוניים, עליזים וטעימים, פרי עיצובם. המשלוחים מגיעים בהרכבים שונים בקשת רחבה של מחירים נוחים ומשלבים בתוכם, שוקולד, יין ופרחים.
 
ככה יעשה לאיש: כל רכישה שלכם תורמת להמשך המיזם המאפשר לחניכים להשתלב במעגל העבודה. החל מ-10 ש"ח03-7168448 | 03-7168558 
www.zerozer.org.il
 
מי צריך אחשוורוש? ג’ורג’ צימרמן , מנכ"ל עמותת צ’יימס היטיב להגדיר זאת:"אנו מאמינים כי תרומה אמיתית לקהילה הינה הקמת עסקים עבור המשתקמים ולא שימוש במשתקמים עבור עסקים."

משלוח מנות מקורי - צ'וקולטה
משלוחי מנות של רשת צ’וקולטה. בצילום למעלה – מארז הליצנים.
צילומים: איה וינד

ובפינת המיוחדים
אם אתם מתכננים להעניק משלוח מנות לאוהבי שוקולד איכותי, שאוהבים להתנסות בטעמים חדשים, משלוחי המנות של רשת צ’וקולטה הם הכתובת בשבילכם. רשת חנויות הבוטיק לשוקולד, שהחלה מסניף אחד בצפון והגיעה לאחרונה גם לעיר הגדולה, מציעה לקראת פורים משלוחי מנות בטעמים מיוחדים ומעוצבים:

 
משלוח מנות כוס ליצנים
מארז הכולל כוס מעוצבת בדמות ליצן,200 גרם פרלינים איכותיים, 2 גביעי שוקולד גלידה שוקולד
במחיר של  60ש"ח.
 
משלוח מנות- חג פורים שמח
ומארז הכולל: כלי איחסון מקרמיקה,  350גרם שוקולד איכותי, מטריות שוקולד במחיר של 80ש"ח.
 
ניתן גם למצוא בסניפי החברה שוקולדים מיוחדים של חברות שוקולד מובילות, כמו שוקולד בטעמי צ’ילי, מלח ים, ג’ינגר, אשכולית אדומה ועוד המון טעמים שלא תמצאו בסופר.
את משלוחי המנות ניתן להזמין בכל אחת מחנויות הרשת או ישירות באתר האינטרנט של החברה המספק שירות משלוחים ללקוחות פרטיים ועסקיים, לכל רחבי הארץ.

מי צריך אחשורוש?
 בסניפי צ’וקולטה תוכלו למצוא גם את השוקולדים והפרלינים של השוקולטייר מישי מטבעון, מראשוני השוקולטיירים בארץ ואחד הטובים אם לא ה…
 
להזמנות באתר:   www.chokolata.co.il,או דרך מרכז ההזמנות4540*
 
 
משלוח מנות מקורי, הלו קיטי, משלוחי מנות לפורים
הלו קיטי – איך אומרים משלוח מנות ביפנית?

 

משלוחי מנות של הלו קיטי לפורים משושן ליפן
מסתבר שהיפנים הצליחו לכבוש גם את שוק משלוחי המנות בעזרת החתולה הורודה והמתוקה. 
 
כובע משלוח מנות:כובע של הלו קיטי שניתן אף לחבוש על הראש במסיבת פורים, שממולא בכל טוב :שרביט קסומה, ליפגלוס לשפתיים הלו קיטי, חבילת עוגיות, סוכריית הלו קיטי על מקל, לבבות שוקולד, סוכריות, שרשרת סוכריות צבעוניות, ביצת הפתעה הלו קיטי וסרגל של מסטיקים עגולים.59 ₪ 
כוס משלוח מנות: כוס של הלו קיטי שמלאה בכל טוב :, מסיכה ורודה, סוכריית הלו קיטי על מקל, לבבות שוקולד, סוכריות, נשפן הלו קיטי ורוד וחגיגי, שרשרת סוכריות צבעוניות, סוכריית מקל סבא צבעונית וסרגל של מסטיקים עגולים.29 ₪ 
צלחת משלוח מנות: צלחת ורודה ופרחונית של הלו קיטי מלאה בכל טוב : קופסאת לב עם לבבות מתוקים, מסיכה ורודה, חבילת סוכריות צמר גפן מתוק, נשפן הלו קיטי ורוד וחגיגי, סוכריית הלו קיטי ענקית על מקל, לבבות שוקולד, סוכריות, שרשרת סוכריות צבעוניות, חבילת מדבקות הלו קיטי וסרגל של מסטיקים עגולים.49 ₪ 
משלוח מנות קופה– קופת חיסכון גדולה של הלו קיטי שמלאה בהפתעות מתוקות: שרביט קסומה, ליפגלוס הלו קיטי לשפתיים, קופסאת לב עם לבבות מתוקים, מסיכה ורודה, חבילת סוכריות צמר גפן מתוק,סוכריית הלו קיטי על מקל, סוכריות, שרשרת סוכריות צבעוניות, ביצת הפתעה הלו קיטי וסרגל של מסטיקים עגולים.99 ₪ 
מי צריך אחשורוש?או סוס כשיש חתולה שכזאת…. ניתן להשיג בחנויותSANRIO 
בקניון גבעתיים, סינמה סיטי ראשל"צ, קניון7 הכוכבים הרצליה, קניון הקרח אילת, קניון מלחה בירושלים.
 

תמונה של משלוח מנות
מארז לילדיםGOODIES

בונבוניירה של משלוח
לקראת פורים, מציעה ק.א. שוקולד יבואנית ומשווקת שוקולד פרימיום מבלגיה ושוויץ, מגוון חבילות שי ומשלוחי מנות לגדולים ולקטנים, בטעמים ומילויים שונים: 


מארז משלוח מנות לילדים
הכולל שתי טבלאות שוקולד בלגי קטנות, מארז שוקולד חלב במילוי קרם תות, שתי סוכריות על מקל, פרלינים במילוי קרם תות, חיפושיות שוקולד, מקל סבא מתוק ומסכה לפורים.
מחיר:14.90 שקלים.
 
מארז מהודרהכולל פרלינים של חברת מטרה טרפו הבלגית, עם מליות מגוונות.
מחיר:55 שקלים.
 
מארז הכולל טראפלסמשובח מובזק באבקת קקאו, ומארז פרליני לב משוקולד בלגי של חברת בלג’יאן, שוקולד סופריי במגוון תוספות, שוקולד אקסטרה מריר עם78% מוצרי קקאו של חברת ספוט הבלגית, פרליני שוקולד במילוי קרם לטה מקיאטו, פרליני שוקולד במילוי קרם קפוצ’ינו של חברת מטרה טרפו. מחיר: 129 שקלים
 
בחנות שלGOODIESניתן למצוא מבחר עצום של שוקולדים עם מגוון תוספות טעימות, מארזי שוקולדים איכותיים, דברי מתיקה לילדים, שוקולדים ללא תוספות סוכר, מוצרי גורמה, פסטות, תבלינים יינות ועוד.
להשיג ב-GOODIES, רחוב התע"ש7 כפר סבא: 09-9740597
 

 

 משלוח מנות - ממתקי לני כרמית
משלוחי מנות של ממתקי הקסם של לני מחברת כרמית

מארזי הקסם
ממתקי הקסם של לני מבית כרמית הכינו לקראת פורים משלוחי מנות ומגוון מוצרים המתאימים להכנת משלוחי מנות במחירים אטרקטיביים:
 

מארז ליצןהמכיל רעשן, פפיון צבעוני לגזירה, סוכריות על מקל, מארז סוכריות טופי, מארז מרשמלו, חטיף וופל מצופה אישי, מטבעות שוקולד.
מחיר מומלץ לצרכן:  11ש"ח
מארז אוזן המן- רעשן, סוכריה על מקל, סוכריות טופי, מארז מרשמלו, חטיף וופל מצופה אישי.
מחיר מומלץ לצרכן:7.99 ש"ח
מארז מטבעות שוקולד-מטבעות שוקולד טעימים וצבעוניים בשלושה טעמים: שוקולד לבן, שוקולד חלב ושוקולד מריר. מחיר מומלץ לצרכן:4.99 ש"ח
 
 
בנוסף חברת כרמית יוצאת במבצע ייחודי של 5מוצרים ב10 ש"ח הכולל אצבעות מרשמלו, טופי פירות, מרשמלו ענבים, אגו בייגלה ועוד.
את מארזי ממתקי הקסם של לני לפורים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

 

עשה זאת בעצמך

 
ואם בכל זאת אתם הולכים על הצלופן המוכר והבטוח הנה כמה ממתקים חדשים שכבשו את המדפים כמו מרדכי היהודי ברחבי שושן הבירה: 
 
שוקולד מילקה

שוקולדMILKAעם עוגיות אוראו(OREO) -להיט חדש שהגיע לארץ ואי אפשר לעמוד בפניו. שוקולד שישמח לבב אנוש ואת כל מי שיקבל את משלוח המנות המתוק הזה.
לפעמים1+1 זה יותר משתיים – אזהרה: תקנו2 חבילות… השילוב של השוקולד עם עוגיות האוראו הוא משהו שקשה לעמוד בפניו ולא בטוח שיישאר לכם מה לארוז למשלוח מנות…

חלבה בארכה
חלבה – אבל בקטנה

דברים טובים באים באריזות קטנות: מותג המזון האתני ממובילי עולם החלבה בישראל, השיק לאחרונה את חלבה בקטנה. חטיפי חלבה ייחודיים שיכולים לשמש כאלטרנטיבה בריאה יותר לחטיפים מתוקים אחרים וטעימה לעומת חטיפי גרנולה לסוגיהם. באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפותחה בבארכה, מכיל כל חטיף חלבה בארכה99 קלוריות בלבד.

תסתכל בקנקן
קופסא למשלוח מנות
כלים למשלוחי מנות ברשתH&O. צילום: ישראל כהן

רשתH&Oמציעה כלים מיוחדים למשלוחי מנות לפורים של המותגPRIMAVERA מקולקציית אביב2013, כלים שגם נשארים אחרי פורים.
מחירים: 49.99 – 219.99ש"ח.

חג שמח ומתוק.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה