מתנות וסדנאות לימי הולדת?מיידלע-סבונים מעוצבים

מיידלע – עולם של סבונים מעוצבים בריחות נפלאים ועיצובים מיוחדים של סוכריות, לבבות, דמויות מיניאטוריות ועוד מארזי מתנה וסדנאות 

מיילדע–מפעל בוטיק לסבונים מעוצבים: מיידלע היא מילת חיבה באידיש שפירושה בת, וזהו בוטיק סבונים מעוצבים המציע עולם של פינוק, ריחות, רגש, הנאה ויצירה. קולקצייה רחבה ומשתנה של סבונים במגוון צורות, גדלים, דמויות ועיצובים משובבי נפש עם ריחות משכרים וצבעוניות פסטלית רומנטית, מפנקת וכובשת. לבבות חלקים ומאוירים, פרחים במגוון צורות וגדלים, סבוני סוכריות, סבוני יודאיקה עם חמסה וסמלי ישראל, סבוני מזלות ומסרים, ושלל דמויות מיניאטוריות, מדליקות וריחניות, חיות מחמד מתוקות, נעלי עקב, קאפקייקס ורשימה ארוכה של צורות ויצירות המתכתבות היטב עם כל מה שנשים אוהבות – רגש, אמירה והנאה. 

הסבונים נרקחים בעבודת יד פרי יצירתה של הילה דורון, בעלת המותג אשר החלה דרכה לפני5 שנים בעבודת בישול סבונים במטבח הביתי שלה, כחלק מהגשמת חלום שהפך עם הזמן למפעל בוטיק קטן ואיכותי. דורון, אחראית למרכיבים, לעיצובים, ליצירת הצבעים, לריחות ולעבודת האמנות הייחודית אשר הלכה והשתכללה עם השנים עד לכדי נוסחה מנצחת של סבון רחצה איכותי, מקציף, המכיל המון חומרים טובים השאולים מעולם הקרמים, מריח מדהים ונראה כמו יצירה של ממש.

הסבונים מועשרים במרכיבים טבעיים, חמאת שיאה, חמישה סוגי שמנים צמחיים וויטמיןAהמסייעים בשמירה על העור, הענקת לחות, רכות ולכולם ריחות משכרים וממכרים. הסבונים מגיעים בלמעלה מ-7 ריחות שונים בהתאם לצבע הסבון: סגול –לוונדר, כחול- פפאיה-מלון, ורוד- פירות יער, כתום–בושם גברי, צהוב- בושם נשי, ירוק- לימוני, שמנת- וניל. 

המארזים של מיידלע:
מארזי סבונים המעוצבים אף הם ביצירתיות ואסתטיקה מנצחת: קופסאות קרטון מלבניות עם גרפיקה המשדרת שיק של חו"ל יוקרה וסטייל, צנצנות עם כדורי פרחים והדובדבן שבקצפת- עוגת מגבות מקושטת בסבוני מיידלע בנושאים שונים כגון: עוגת חתן כלה ועוד.

מיידלע סבונים מעוצבים, סדנאות יצירה, מתנות לבנות
המארזים של מיידלע – צילום: דנה ישראלי.
 

הסדנאות של מיילדע–סבוני DIY  לימי הולדת ריחניים ויצירתיים:
סדנאות יצירה של סבונים, המיועדות לכל גיל החל מגיל4 ומתקיימות בבית הלקוח לקבוצות של עד 20 משתתפים. בהתאם לתקציב שנקבע מראש, מספר המשתתפים וגילם מרכיבה הילה דורון, בעלת המותג המעבירה את הסדנאות בעצמה את התוכן, האופי ומשך זמן הסדנה. במסגרת הסדנה לומדים כיצד לרקוח סבון, לבשלו, ליצור צבעים ולעצב ערכת סבונים אישית. סדנת יצירת סבונים אידיאלית לימי הולדת ומשלבת בתוכה התעסקות עם ריח, מגע, יצירה והמון פאן.

ערכת יצירהDIY –מבית מיידלע:
ערכת יצירה של מיידלע הינה לשימוש ביתי ומאפשרת זמן איכות מהנה ומרגש עם ילדים בחופש הגדול, בשבתות או סתם אחר הצהריים, בית מארח וכמובן כהפעלה לימי הולדת. הערכה כוללת: תבנית סבונים, חצי קילו סבון בקופסא,3 בקבוקוני צבע, בקבוק תמצית בושם, זוג כפפות לטקס, 4 טפטפות להזרקת צבע, סרטים חרוזים ואביזרים ליצירת מוביילים או כל עיצוב אחר מסבונים. כמות הסבון בערכה מספיקה להפעלה של מספר ילדים ויצירת מגוון סבונים רחב.

מחירים:
סבונים בודדים10-25 ₪.
מארזי סבונים:35- 200 ₪.
סדנת יומהולדת/ סבוניDIY :1,700-2,000 ₪בהתאם לכמות המשתתפים.
ערכתDIYלסדנה ביתית:  100 ₪.

מיידעלע סבונים מעוצבים, מתנות וסדנאות, סדנאות יצירה, מארזי מתנה
 

היכן ניתן להשיג?
באתר: www.soapshop.co.il
משלוחים לכל רחבי הארץ ובחנות המפעל בכניסה למושב סגולה בתיאום מראש.
טלפון:08-9430099

 

 

צילומים: דנה ישראלי.

אין תגובות

השאר תגובה