מתנות חנוכה מודל2011

13.12.2011עדי גורני

חנוכה הפך כבר מזמן לחג של מתנות. אם הילדים מעבר לים מסתפקים בבוקר אחד של פתיחת עטיפות מרשרשות מתחת לעץ אשוח, הרי שילדי ישראל לא יצאו פרייארים ומבחינתם8 ימי החנוכה הם תירוץ טוב לקופסאות עטופות עם סרטים, משחקים חדשים עם שלט והעיקר צבעוני יותר, גדול יותר ונוצץ. כראוי לחגיגות נס גדול היה פה. מי אמר דמי חנוכה ולא קיבל?

מתנות לילדי האלף השלישי

ברשת כפר השעשועים תוכלו למצוא מכונית עם שלט רחוק בעלת יכולת ניווט ל4 כיוונים במחיר מבצע או נגן MP3של חברת דיסני4GB ב-89.99 ש"ח.

מתנות לחנוכה - מכונית שלט רחוק
חנוכה על גלגלים בכפר השעשועים ב-59.90 ש"ח

חובבי הבובות ישמחו לגלות את צִ’יצ’וֹבֶּלוֹ שחוגג בימים אלה50 שנות הצלחה בחדרי ילדים וילדות ברחבי העולם. לראשונה הוא נוחת אצלינו. מדובר בבובה הנזקקת לטיפול רפואי ומגיעה בליווי כל העזרים הטכניים: מד חום, מזרק, תרופה, בקבוק חלב, מוצץ הזוהר בחושך ועלון הדרכה בעברית. כשהבובה לא מרגישה טוב היא בוכה והלחיים שלה מקבלות צבע אדום (יש לה חום). הבובה מגיבה לכל פעילות ולכל ‘טיפול’  299 ₪ויש סיכוי שהדור הצעיר שאתם מגדלים היום יבחר בעתיד להיות רופא או רופאה (אולי עד אז תושג הטבה נוספת בתנאי המתמחים…)

מתנות לחנוכה - בובה מדברת, מתנות לחנוכה, מתנות חנוכה, מבצעים לחנוכה
תכירו את צִ’יצ’וֹבֶּלוֹ.                          צילום: מורג ביטן

אפילו הטינאייג’רים הקשוחים יעלו חיוך כשיראו את האזניות הממותגות של חברת בנטון המגיעות בצבעי ירוק, צהוב, כחול, וורוד זרחני . בתמורה הם יאותו להשגיח על אחותם הקטנה במשך שעה ואתם לא תאלצו לשמוע את המוסיקה הרועשת שלהם.
49.90ש"ח להשיג בחנויות של בנטון בדיזינגוף סנטר, ת"א ובקניון הזהב, ראשל"צ.

מתנות לחנוכה, אזניות של בנטון, אזניות קוליות, אוזניות לMP,אזניות לאייפוד
אזניות בנטון – 49.90ש"ח. צילום טל טרי

 
גימיק נחמד אחר שמתאים לבני כל הגילאים תמצאו ב"גיפטורי" (שילוב שלGift and Factory)מדובר בכרטיס מתנה מעוצב באופן אישי המתאים למקבל ומרכז עשרות מותגים מובילים בתחומי האופנה, ספרים, מוסיקה, תרבות: רשתותFOX,קסטרו, הוניגמן, סטימצקי, ללין, אימג’ינריום, מעצבים ישראלים, ועוד רבים אחרים תחת הכרטיס שאותו עיצבתם בעצמכם ברוח התחביבים והקשר שלכם עם המקבל . לרגל החג המשלוח והאריזה -חינם!
www.giftoree.com
טלפון ליצירת קשר ושירות לקוחות03-5256262

 מתנות לחנוכה - גיפטורי, מבצעים לחנוכה
גיפטורי – מתנה בקופסא. צילום: יח"צ

 

בכל זאת מסורת

רעיון: מי שבכל זאת מבקש לדבוק ברוח החג ישמח לגלות את ההיצע בתחום. הטיפ שלנו הוא להכין קופסת נעליים גדולה ולאסוף בה את כל הסביבונים. לפתוח אותה עם נר ראשון ובסוף החג לארוז אותה במקום בטוח עד לשנה הבאה. השמחה שבמפגש המחודש עם הסביבונים שמתווספים בכל שנה לאוסף, משולה (כמעט) לשמחת הניצחון של המכבים.

תמונה של סביבונים, תמונה של סביבון
השנה מתחילים לאסוף סביבונים.   צילום: אסתי אלבירט

סביבונים -ברשת חנויות כפר השעשועים תמצאו סביבונים צבעוניים וייחודיים: סביבון לייזר מאיר ששר שירי חנוכה בעברית!14.99 ש"ח, סביבוני לייזר משוכללים, סביבון קומות עם5 סביבונים6.99 ש"ח. סביבון רטרו עשוי פח6.99 ש"ח ועוד.

קינדרלנד: תמונה של סביבונים, תמונה של סביבון
סביבונים מודל2011 בכפר השעשועים. צילום: איתי סינדל

מכשיר להכנת מטבעות שוקולד– מכונת השוקולדים של דיאמנט מתאימה לילדים בני6 + ולבעלי לשון מתוקה בכלל. המכונה מייצרת מטבעות מתוקים בכמויות ובמהירות. בערכת ההכנה תמצאו חומרים להכנת השוקולד ושוקולד צ’יפס (כשרים למהדרין), דסקיות נייר להכנת המטבעות בעיצובים שונים וכמובן מכונה לייצור המטבעות.79.8 ש"ח והנה הזדמנות לגדל את השוקולטייר הבא או לפחות להעביר בוקר אחד מהחופשה הארוכה.

מתנות לחנוכה: מכונה למטבעות שוקולד, מתנות לילדים
מכונת מטבעות השוקולד של דיאמנט

 

פעילות לחג: ברשת טויס אר אס מחכה לכם ערכת הקישוטים שלALEXהכוללת403 צורות מוכנות מראש כגון סביבון, חנוכייה, סופגנייה, דבק וסרט סאטן עליו ניתן לתלות לראווה את היצירות של אמני הבית. עכשיו אפשר לאכול עוד כמה סופגניות בשקט. הערכה תעלה לכם  39.99 ₪והיא מתאימה לבני5 ומעלה.

יצירה לחנוכה - מתנות לחנוכה, מבצעים טויס אר אס
ערכת חנוכה בטויס אר אס                      צילום: דני לרנר

 

חנוכיות-בחנות מוזיאון ארצות המקרא בירושלים תמצאו מגוון רחב של חנוכיות לבניה עצמית. חנוכיית גבס לצביעה ולהרכבה בצורת חיות שונות צב, פרה, תרנגולות ועוד מגיעה עם ערכה ובה צבעי גואש מכחול ודבק, (45 ₪). אם אתם מתארחים תוכלו להצטייד שם בחנוכיות מתקפלות לנסיעה ובחנוכייה מחומרים ממוחזרים. אוהבי סיפורי אגדות ישמחו בוודאי לקבל חנוכיית לוך נס הקרוייה על שם מפלצת האגם. החנוכייה קלה לאחסון ומגיעה עם שק נשיאה והיא זמינה במגוון צבעים אדום, בורדו, כחול,ירוק וכסף. (160 ₪). מתנה יפה למארחים משקיעים היא סביבון מקולקציית סביבונים מצופים זהב, עם עיטורים של שבעת המינים, ציפורים, חמסות ודגים. כל סביבון שיוצר על ידי האמנית ענת מאייר נושא ברכה להצלחה, אושר, שגשוג, מזל, בריאות, שמחה ואהבה (250 ₪) 

פעילות יצירה לחנוכה, חנוכיה לילדים, פעילויות יצירה לחנוכה
יצירה לחנוכה? גם חנוכיה וגם מתנה. מוזיאון ארצות המקרא.

מתנות עם תרומה לקהילה:
רשת דומו, מציעה בחנוכה חנוכיות מעוצבות, שיוצרו ע"י בני נוער בסיכון, וזאת בכדי לתת להם הזדמנות ועידוד להמשיך במסלול הנכון של החיים. 
החנוכייה שהוכנה במיוחד על ידי הנערים והנערות מעוצבת מזכוכית שקופה, בעבודת ניפוח ידנית וניתנים למילוי בשמנים -189 ש"ח.

חנוכיה מזכוכית, תמונה של חנוכיה, מתנות לחנוכה
חנוכיה מזכוכית בעיצוב בני נוער בסיכון

מארזים לחג:מארז ממתקים, מארז נרות מיוחדים, חנוכייה מעוטרת מקרמיקה ועוד שהכינו וארזו חניכי אקי"ם. כל ההכנסות מהמכירה הינן לטובת הילדים, הבוגרים ומשפחות אקים. במסגרת הפרויקט, החניכים מקבלים תמורה כספית על עבודתם כך שהתרומה ברכישת מארזי החג הינה כפולה- גם לחניכים על עבודתם באריזה וגם על מכירת המארזים. המחיר סמלי החל מ-10 ש"ח.

מארזים לחנוכה, סלי מתנות לחנוכה
גם תרומה וגם שי לחג – אקים.

ומה עושים עם המתנות שעבר זמנן או שסתם לא מצאו חן?
מגיעים בחנוכה עם הקטנטנים למופעמותק של פסטיבל בממלכת הצעצועים… ותורמים צעצועים במקום לארגון "מאיר פנים"שמפעיל את"צעצוע קטן = אושר"צעצועים משומשים לטובת ילדים נזקקים.

מותק של פסטיבל, כוכבי מותק של פסטיבל, מבצע מתנות לחנוכה
כוכבי מותק של פסטיבל תורמים צעצועים בממלכת הצעצועים.
 

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה