מתנות לנכדים?מועדון נכדודס של רשת שילב

שילב משיקה מועדון נכדודס, כי גם לסבא וסבתא מגיע…

 
סוף סוף, חלומכם התגשם וביום אחד הפכתם להיות סבא וסבתא! התפקיד מגיע עם המון זכויות ולא הרבה חובות. לתואר סבא וסבתא חלוצות ותקוות. יעל כץ, פסיכולוגית ויועצת לרשת שילב מסבירה מה בין מעורבות להתערבות? כיצד ניתן להתקרב לנכדים? ועוד שאלות והתלבטויות.
 
הנכדים בעידן המודרני, יודעים הכל, מותר להם הכל ואין להם זמן, אז מה עושים מהזוית של סבא וסבתא?.
 
לראשונה רשת שילב פותחת מועדון ייחודי לסבא / סבתא – מועדון נכדודס. ידוע כיום כי הסבים והסבתאות מעורבים בגידול הילדים והם חלק בלתי נפרד מהקן המשפחתי, לכן הרשת פתחה לראשונה בעולם מועדון המקנה הנחות והטבות לנכדים ולסבים וסבתות.
 
ההצטרפות למועדון הינה בחינם. פנקס הטבות מעולם התוכן של הנכדים, הסבים וסבתות.
 
מה מקבלים במועדון עד סוף חודש מאי?

פלייסמנט עם שם הנכד חינם מתנת אתר נייקניים
 
כניסה לרשת המשחקיות פעלטון1+1 חינם
 
אלבום תמונות בעיצוב אישי ב-22 ₪ בלבד במקום 49 ₪ בוואלה! שופס
 
איפור של מאדינה מילאנו קונים ב100 ₪ ומשלמים רק 50 ₪
 
כניסה לצ’אפרי1+1 חינם
ספר סבאל’ה/ סבתלא’ה ב50% הנחה בשילב
 
 
המועדון הינו ללא תשלום.
 
כשאתה נהיה סבא / סבתא, אהבה עצומה תוקפת אותך. אתה לא מאמין על עצמך את עוצמות האהבה שאתה מגלה. בימינו, כשלהורים יש פחות זמן אך גם רובם של הסבים והסבתות עובדים או בעלי תעסוקות אחרות, עדיין יש מערכת ציפיות מאוד גדולה.

כיום אנו ערים לכך שהסבים והסבתות יותר מודרניים, פער הדורות מצומצם, גם הסבים גולשים באינטרנט. אמנם, יש להם פחות זמן, הם עובדים, יש להם פעילויות פנאי ויש להם משאבים כלכליים. הסבים הם דמות משמעותית בחייו של הילד. הזכרונות שקשורים לסבא וסבתא הם הזכרונות המתוקים שילד נושא איתו כל חייו. כדאי לנצל את השנים שהילד קטן בשביל לבלות איתו ולהשפיע על עיצוב דמותו, ומכיוון שכשהוא מתבגר, כבר אין לו זמן לבלות עם הסבים.
 

חשוב לזכור כי לסבא והסבתא צריכים להיות גבולות, למשל: לא יוצאים מהגינה בלי רשות, להגדיר מראש כמה ממתקים מותר לאכול. לאחר שכולם יודעים את הגבולות, כמה שפחות להשתמש במילה לא, כי זה יש להם מספיק מההורים ומהמסגרות החינוכיות.
 
מומלץ אפילו לתאם ציפיות עם ההורים, במיוחד אם מדובר בהורים של הבעל. למשל אם האמא החליטה שהילדים לא יאכלו ממתקים, אז הסבים צריכים להבין. צריך להבהיר איפה הקווים האדומים של ההורים. הסבים צריכים לכבד את השיגעונות של ההורים. יכול להיות שהם יבינו שהם טעו, אבל צריכים לכבד.
 
הזמן עם הילד הוא זמן איכות. יעל כץ, פסיכולוגית ויועצת שילב ממליצה להשתדל במידת האפשר לקבוע יום בשבוע שהוא יום הסבים, ובו אפשר לעשות פעילויות. רצוי להוציא את הילד מהגן/בית הספר–זה מתקבל בהערכה אצל ההורים וטוב גם לילד. הילד יודע שביום הזה סבא וסבתא מגיעים. זה טוב ליציבות של הקשר. ההורים הכי יעריכו את הזמן שהסבים יקדישו לנכד. מתנות לנכד לא יפצו על אי הקדשת הזמן לנכד. כדאי לסבים לשקול להיות לבד עם הנכד, כך הוא מקבל באמת זמן איכות, והסבים פחות נתונים לביקורת של ההורים.

צילום: דן לרנר.

אין תגובות

השאר תגובה