מתנות לפסח 2019: מה קונים לילדים לחג?

חלבלובון בטיול לילדים ומפת העולם לצביעה משפחתית

מחפשים מתנות לפסח 2019? עוד לא קניתם מתנה למוצא האפיקומן? כל מתנות פסח והמבצעים השווים על מתנות לילדים

 

מתנות לילדים לפסח 2019

בשבילים של סבא: משחק קלפים להכרת החי והצומח בארץ ישראל

בשבילים של סבא הוא משחק קלפים שפיתחה ענבל בן-יעקב, ערכות קלפי המשחק מחברות לארץ ישראל ומקרבות לבית ולטבע. כאשר משחקים בהם נוצר חיבור אחד נוסף – חיבור בין לבבות, שהוא כל-כך נחוץ בעידן המסכים. פיתוח המשחק נעשה כהנצחה למפעל חייו של סבה של ענבל, גבריאל שביט, מחנך ומורה דרך, שהנחלת אהבת הארץ וערכי הטבע המקומיים היתה בדמו.

הערכות של בשבילים של סבא מבוססות על משחק הרביעיות הישן והמוכר, והן מפתיעות בכמות המידע שעליהם. ערכות הקלפים הן מן הצומח ומן החי בארץ ישראל. כאשר כל משחק מכיל 52 קלפים, שמחולקים ל- 13 רביעיות.

כל קלף מספר את סיפורו של הצמח או בעל החיים, באמצעות תמונה מרהיבה, תיאור והסבר, מפת א”י ובה סימון האזורים בהם גדל הצמח או בע”ח, חודשי הפריחה וסימונים נוספים כמו היות הצמח רעיל או שלא, צמח מוגן או צמח שנמצא בסכנת הכחדה. על הקלף מופיע כמובן שם הצמח/בע”ח, לאיזה משפחה הוא שייך ושמות של שלושה צמחים/בע”ח נוספים מאותה המשפחה.

המשחק מתאים להורים וילדים. שמות הצמחים/בע”ח ומשפחת השייכות מופיעים עם ניקוד מלא, כך שהם מתאימים גם לילדים שנמצאים בראשית הקריאה.

איך משחקים: כל משתתף מקבל 4 קלפים, ושואל בתורו את אחד המשתתפים האחרים אם יש לו סדרה (משפחה) מסוימת. במידה והתשובה חיובית הוא שואל אם יש לו צמח/בע”ח, שנחוץ לו להשלמת הסדרה. המנצח הוא זה שהצליח להשיג את מספר הרביעיות הגדול ביותר.

ניתן להשתמש בקלפים כבסיס למשחקים נוספים, כמו משחק הזיכרון, נחש מה הקלף ועוד.

המשחק משווק באריזת פח מהודרת, כך שניתן לשלב אותו גם בטיולים בטבע. על האריזה עצמה כתובות ההוראות, הסיפור של סבא גבריאל שביט, וביאור של כל הסימונים על הקלפים.

ישנם 3 מארזי משחקים: פרחי ארצנו, ציפורי ארצנו וחיות ארצנו, בגרסה עברית ובגרסה אנגלית.

מחיר לרכישת מארז באתר האינטרנט – 78 ₪.  ניתן לרכוש 3 מארזים ב- 190 ₪. על כל רכישה מתווספים דמי משלוח בסך 12 ₪ בדואר רשום.

ניתן לרכוש אותו גם באתרים ושמורות טבע, מוזיאונים ובחנויות פרטיות.

familynaturegames.co.il

בשבילים של סבא – פרחי ארצנו. צילום: אלונה להב

 

 

מבצע מתנות לילדים לפסח ב-20 שח בלבד

פסח הפך זה מכבר לחג המתנות. כולם קונים מתנות ומחליפים מתנות האחד עם השני, הקניונים לובשים חג והחנויות מתקשטות לכבוד הפסח. לרגל חג הפסח, יוצאת  קבוצת קניוני עופר, במבצע בלעדי, ב 16 קניונים ברחבי הארץ, במבצע מתנות ב-20 ₪ בלבד. מבצע מתנות ב-20 ₪ כולל מגוון רחב של מתנות המיועדות לכל המשפחה, במסגרתו משתתפות למעלה מ-50 רשתות ומותגים מובילים, מתחומים שונים, כמו: כלי בית ומטבח, חפצי נוי, מוצרי טקסטיל, מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה, בישום, פרטי אופנה ואקססוריז, צעצועים, ספרים, אופנה, הנעלה, תכשיטים  ועוד.

המבצע יתקיים החל מ 10.4 עד 19.4 ב16 קניוני עופר ברחבי הארץ

הקניון הגדול פתח תקווה - קניון עופר פתח תקווה
הקניון הגדול בפתח תקווה – קניון עופר פתח תקווה. צילום: בן פרג

 

מבצע פס-ח-לבלוב: 25% הנחה על כל המוצרים באתר

זמן נייר במקום זמן מסך: מתנות לפסח לילדים, למבוגרים ולכל המשפחה בחלבלוב. המוצרים של חלבלוב ילוו אתכם בחג, בחול, בטיולים ובשגרה: ספרי משחקים, חדרי בריחה ומפות ייחודיות עשירים בחידות, בדיחות, משחקי נייר, משחקי דרכים, טריוויה, כתבות מרתקות, והרבה כיף חיים אמיתי, נקי ומהנה לרוח ולנפש. מוצרים שמתייחסים בכבוד מלא למי שמעניק ולמי שמקבל.

מבצע פס-ח-לבלוב: 25% הנחה על כל המוצרים באתר ולשבוע בלבד.

חלבלובון מגוון חוברות

קולקציית המתנות של מקס ברנר

רשת ‘מקס ברנר’ משיקה לרגל חג הפסח את קולקציית המתנות החדשה והייחודית לפסח 2019. מארזי השוקולד מיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה בלתי נשכחת לחג הפסח. כל מארז הורכב בשילוב מיטב השוקולדים של הרשת, המוכרים והאהובים, לצד החדשים והמפתיעים ליצירת מקבץ טוטאלי של קשת טעמים רחבה. כל המארזים כשרים לפסח בהשגחת הרבנות הראשית בית שמש.

להשיג בכל נקודות המכירה ובכל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

מארז שוקולד של מקס ברנר. צילום אלירן ניסן

 

מתנות לנוער לפסח 2019

 

רמקולים ניידים של גיבורי העל של מארוול

חדש: רמקולים ניידים  של חברת Camino בדמותם של גיבורי העל וסמלים מסרטי אולפני מארוול. בסדרת המוצרים של חברת Camino יוצעו רמקולים ניידים בדמותו של ספיידרמן, בצורת הקסדה של איירון מן, בצורת כפפת האינסוף מהסרט הנוקמים ורמקול בדמות הפנתר השחור.

מחיר: 399 ₪. להשיג בבסט מובייל, באתרי הסחר, ברשתות ובחנויות הנבחרות.

רמקול של camino

 

מתנות לגיימרים של חברת REDRAGON 

המותג REDRAGON מבית חברת איסטרן טיימס הסינית הינו מותג מתחום אביזרי הגיימינג (למשחקי מחשב וקונסולה) שמציע עכברים, מקלדות, אוזניות ומשטחים לעכבר. המותג מציע לגיימרים מוצרים כמו עכבר ארגונומי אלחוטי במרחק של עד 15 מטר הכולל 7 מקשים הניתנים לתכנות ותאורה הניתנת לשינוי בלחיצת כפתור, אוזניות סטריאו בעלות אקסטרים באס להעשרת השמע ויצירת צליל נקי, מקלדת עם 112 מקשים ועם 20 מקשי מולטימדיה הכוללת תאורת RGB דינאמית ועוד.

טווח מחירים:- 129-499 ₪. להשיג בבסט מובייל, באתרי הסחר, ברשתות ובחנויות הנבחרות.

מקלדת גיימינג של REDRAGON

אין תגובות

השאר תגובה