סופשבוע אקסטרים לכל המשפחה בקיבוץ הגושרים

סופשבוע של אקסטרים ב’הגושרים מלון בטבע’ בקיבוץ הגושרים – טיולי אופניים לכל המשפחה, יריד אקסטרים, טרמפולינה, הופעה של בועז בנאי, הרצאה של המדליסט האולימפי אריק זאבי ועוד אטרקציות לילדים.

הגושרים מלון בטבע, מזמין את כל המשפחה לסופשבוע שכולו אדרנלין, התלהבות, והרבה אקסטרים, בין התאריכים2-5 באוקטובר. המבקרים יוכלו להצטרף למסלול קייקים משפחתי, המתחיל בחניון מעין ברוך ונמשך כשעה וחצי באורך של כ- 5 ק"מ במימיו הצלולים של החצבני, שופעי צמחיית נחל, בעלי חיים, ציפורים ופרפרים.
במהלך שוף השבוע יוכלו המבקרים ליהנות מהרשמה מוקדמת למסלול הקייקים, במחיר של35 ₪ לאדם (תשלום במלון), וביום שישי תחכה להם הסעה מיוחדת שתצא ישירות מהמלון למסלול. 

 
בנוסף, יתקיימו מגוון פעילויות אקסטרים בגליל, לצד הנחות ומחירים מיוחדים לאטרקציות תיירותיות ואקסטרימיות. הפנינג הפעילויות ייערך ביום חמישי אחר הצהריים (03/10) וביום שישי בבוקר (04/10), ויכלול נציגים של פעילויות כגון רכבי באגי, אופניים חשמליים, ריינג’רים, טיולי אופניים, טרקטורונים ועוד.  
 
סופשבוע אקסטרים בצפון, טיולי משפחות, טיול עם ילדים
סופשבוע של אקסטרים.
 
ביום ה’ (3.10) בשעה 20:30 תתקיים הרצאה של הג’ודוקא לשעבר והמדליסט האולימפי אריק זאבי,  על התמודדויות מעולם הספורט בהשלכה לחיי היום יום, התמודדות עם לחץ, יעדים ועמידה באתגרים. 
 
ביום ו’ (4.10) בשעה 21:00 תתקיים הופעה אינטימית של הזמר בועז בנאי, רגע לפני צאת אלבומו השני ‘אין אף אחד בבית’.
 
הטבות לנופשים ב’הגושרים מלון בטבע’ במהלך סוף השבוע03-05/10
10%הנחה לאורחי המלון במפגש האופנים בית הלל: בלב ליבו של מושב בית הלל שבגליל העליון בין נחלים זורמים וגידולי שדה פורחים, שוכן לו מפגש האופניים, ביתם החם של רוכבי האופניים בצפון. המרכז מהווה מעטפת רחבה בכל תחומי רכיבת האופניים, כולל חנות וסדנת תיקונים מקצועית, שירותי חילוץ לרוכבי אופניים24 שעות ביממה השכרת אופניים לפרטיים ולקבוצות, מועדון רכיבה ועוד.
פרטים נוספים:04-6890202 | 050-7305118

טיולי אופניים בצפון, טיולים לכל המשפחה, סופשבוע אקסטרים

מפגש אופניים.

30%הנחה לאורחי המלון בסיורי אופנים חשמליים בקיבוץ הגושרים, מול פינת החי מציעים שירות של מסלול מעגלי עם עצירה בנחל חצבני ובאנדרטת אסון המסוקים ליד שאר ישוב, מסלול הכולל נוף עוצר נשימה לגליל ולחרמון.
פרטים נוספים:050-7272900
 

30%הנחה לאורחי המלון בטרקטורוני דישון טיולי טרקטורונים בנהיגה עצמית בגליל העליון, עמק החולה ורמת הגולן. הזדמנות לצאת לטבע ולגלות את הנופים הייחודיים של האזור במסלולי אקסטרים מיוחדים: קרן נפתלי, בקעת קדש, עמק החולה, ונחל דישון. החברה מפעילה טיולים בסיוע צי הרכב של החברה טרקטורונים (חד ודו-מושביים), ריינג’רים, ורכבי באגי.  
לפרטים נוספים:04-6997758
 
10%הנחה על חבילות אקסטרים מיוחדות לאורחי הגושרים בצוק מנרה – קריית שמונה. לחוות את הרכבל הארוך ביותר בישראל, עם נופים קסומים ושלל צבעים. הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי לגובה של750 מ’ ולאורך של 1,940 מ’. הנסיעה מתאימה לכל גיל ולאורכו של המסלול ישנן שלוש תחנות עם אטרקציות ייחודיות: מגלשות הרים-אקסטרים הממוקמות על פני הקרקע במסלול שאורכו כ- 1,200 מ’ של נוף פנוראמי מרהיב. מסלול הגלישה הינו מעגלי ותחילתו במורד ההר. טרמפולינת בנג’י דום בעלת 4 עמדות קפיצה. תחנת ספורט אתגרי עם סנפלינג לגלישה אנכית מהמצוק הגיאולוגי בגובה 42 מטר (מגיל 5 ומעלה), אומגה מהארוכות ביותר בישראל, המציעה גלישה זוויתית מהמצוק הגיאולוגי על כבל שאורכו 200 מטר ועוד.
10%הנחה על חבילות האקסטרים לאורחי הגושרים מלון בטבע: רכבל + אומגה+ מגלשות/טרמפולינה או סנפלינג + רכבל + אומגה+ מגלשות/טרמפולינה. כמו כן ניתן לרכוש בחנות האתר חולצה וצמיד אקסטרים (אין כפל מבצעים).
מה במלון?
הגושרים מלון בטבע מציע לאורחיו205 חדרים, הכוללים 48 חדרים באגף בוטיק, 46 חדרים באגף הכפרי, 100 חדרים באגף הקלאסי, 4 סוויטות מפנקות עם ג’קוזי פרטי ו-7 סוויטות גן. בחופשה תוכלו ליהנות מפעילויות תוכן המותאמות לעונה ולאופי המתארחים, שימוש חופשי במתקני המלון – כולל מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, חדר סקווש, סאונה, אולם כדורסל וחדר כושר.
 

הגושרים מלון בטבע
קיבוץ הגושרים 
3-5באוקטובר – סופ"ש אקסטרים
להזמנת מקומות:04-6816001
 
 

אין תגובות

השאר תגובה