סינמה סיטי החדש במתחם G כפר סבא

סינמה סיטי מתחם G כפר סבא
סינמה סיטי החדש במתחם G כפר סבא

הסינמה סיטי החדש של כפר סבא נפתח היום במתחם G כפר סבא עם 12 אולמות להקרנת סרטים, הצגות ילדים, מופעים וכנסים המוקפים בתפאורה של דמויות מהסרטים, דינוזאורים, שדירת פסלי מוזיקה משיש ועוד אטרקציות לילדים.

אולמות מתחם הסינמה סיטי החדש של תושבי כפר סבא והסביבה, הותאמו לסרטים שיוקרנו בהם – אולם מיוחד לסרטי ילדים, אולם סרטי אימה, אולם סרטי אהבה ואולם קולנוע מיוחד עם מושבי קולנוע ממוחשבים ודינמיים שיזוזו בהתאם לסרט המוקרן ובליווי  מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.

הסינמה סיטי בכפר סבא – עיצוב, טכנולוגיה ושידורים חיים מחו”ל
סינמה סיטי כפ”ס מעוצב עם טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות מחו”ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים בשילוב תמונות, בובות ודמויות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם. במתחם מערכות הקרנה וסאונד המתקדמות בעולם: מערכות הקרנה 4K ומערכות הקרנה דיגיטליות המאפשרות להקרין סרטי קולנוע, סרטי תלת מימד ולראשונה – גם הופעות בשידורים חיים מחו”ל ברזולוציית HD.

במתחם מפוזרים עשרות מסכי לד בכל קומת בתי הקולנוע המחליפים את הפוסטרים המסורתיים, ונותנים אינפורמציה שוטפת על לוחות הזמנים, תפוסה באולמות ועוד. במתחם כ- 800 מטר מרובע של מסכי LED גדולים. כלל המערכות נשלטות על ידי מערכות תוכנה מתקדמת, פרי פיתוחה של הסינמה סיטי.

המתחם החדש, שהוא אמנם צנוע בגודלו לעומת מתחמי הסימה סיטי הגדולים בגלילות, בראשון לציון ובירושלים, אבל הוא בהחלט צפי לתת מענה טוב לתושבי האזור שלא יצטרכו מעכשיו להרחיק עד גלילות או ראשון לציון בשביל לצאת לבלות ולראות סרט.

אולמות VIP
המתחם מציע 2 אולמות VIP המציעות כורסאות מפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, לאונג’ VIP מעוצב המשרת את כל באי אולמות ה-VIP וביזנס. בלאונג’ דלפקי מזון ושתיה לשימוש חופשי של אורחי המתחם.

אולמות קולנוע לפי ז’אנר קולנועי
מלבד אולמות ה-VIP, ישנם 10 אולמות המחולקים לפי קטגוריות וז’אנרים. כל קטגוריה נושאית מעוצבת בהתאם ומספקת חוויה שונה, כגון:
אולמות Kids– אולמות Kids בעיצובים שונים המבוססים על דמויות מצוירות על הקירות, תקרה וכיסאות המספקים חוויה ייחודית לילדים.
אולמות Love– אולמות המעוצבים ברוח האהבה, עם אפשרו ליצור מושבים זוגיים ע”י הרמה של תוחם הכיסא.
אולם תיאטרון מופעים וקונגרסים
במתחם הסינמה סיטי בכפ”ס, הוקם אולם מופעים, תיאטרון וקונגרסים המכיל 350 מושבים. באולמות יש את כל התשתית והציוד הנדרשים לקיים הצגות תיאטרון, מופעים, הרצאות ולקונגרסים מהארץ ומהעולם. התשתית כוללת במה מקצועית, הכנה להגברה להפקות מתוחכמות ומקום למנהל במה וחדרי הלבשה לשחקנים.

טלוויזיה או קולנוע?
האחים לאון ומשה אדרי מבעלי רשת מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם, סיפרו הבוקר עם פתיחת הסינמה סיטי החדש כי בזכות חוויית הצפייה והבילוי המוצעת במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, הכוללת מגוון אפשרויות בחירה של סרטים לכל המשפחה, אטרקציות לילדים ומסעדות, נעצרה מגמת הירידה במכירת כרטיסי הקולנוע בישראל. השנה עד עכשיו נמכרו כבר בישראל כ-17 מליון כרטיסים לסרטים, לעומת 8.5 מיליון כרטיסים בלבד שנמכרו בארץ בשנת 2002.

סינמה סיטי כפר סבא במספרים
מתחם הסינמה סיטי החדש משתרע על פני שטח של כ-5,000 מ”ר, 1,500 מקומות ישיבה באולמות הקולנוע מתוכם 2 אולמות VIP, אולם מופעים תיאטרון המכיל 350 מושבים והשקעה של 50 מליון ש”ח. המתחם יפעל במהלך כל ימות השבוע.

סינמה סיטי – מגלילות עד ברצלונה
מתחמי הסינמה סיטי כוללים כיום, בנוסף למתחם החדש בכפר סבא, את המתחם הראשון והמוכר של הסינמה סיטי בגלילות, המתחם השני סינמה סיטי במתחם G בראשון לציון ואת הסינמה סיטי הגדול בירושלים הכולל גם את אטרקציית עיר התנ”ך ומוזיאון הקולנוע. בעתיד מתוכננים לקום מתחמים נוספים של הסינמה סיטי בבאר שבע ובאשדוד.
במקביל לפעילות החברה בארץ, פעילה חברת ניאו לינאו סינמה, בעלת הסינמה סיטי, גם באירופה עם חמישה מתחמים בפורטוגל ומתחם סינמה סיטי נוסף בברצלונה, שהושקו בשנים 2007-2008.

לאון אדרי נשיא קבוצת אדרי ומבעלי סינמה סיטי ציין הבוקר בארוע ההשקה של המתחם, בו נכחו גם אחיו ושותפו, משה אדרי, ראש עירית כפר סבא יהודה בן חמו ורונן אשכנזי, מנכ”ל גזית גלוב ישראל, כי המתחם החדש בכפר סבא יאפשר לתושבי כפר סבא והסביבה ליהנות ממתחם בידור ובילוי קרוב לבית, עם הטכנולוגיה והחידושים המתקדמים ביותר בתחום הקולנוע.

תגובה אחת

  1. האם אולמות הקולנוע בסינמה סיטי בקניון ג’י פועלים? אין באינטרנט דום מידע על סרטים המוקרנים שם!

השאר תגובה