סמי הכבאי-לוח שידורי האביב של ערוץ הופ

25.4.2-13בתוך הקופסא

לוח השידורים החדש של ערוץ הופ יצא לדרך עם עונה חדשה של הסדרות סמי הכבאי, דובוני אכפת לי, קאיו ורכבת הדינוזאורים ועם שתי סדרות חדשות – גוליית חברי הענק ודובי דוב ופיץ:

סמי הכבאי
סמי הכבאי, סדרת הטלוויזיה המצליחה משנות השמונים חוזר בעונה שמינית, סדרת טלוויזיה לילדים שהופקה במקור בשנות השמונים והתשעים על ידי ה- BBC,ולאחר הצלחת העונות הראשונות הופקו עונות נוספות באנימציית מחשב חדשנית. הסדרה עוסקת במושגים מעולם הכבאות וההצלה דרך תרחישים שאליהם נקלעים התושבים בסדרה. הסדרה מסייעת בהקניית כלים להבנת חשיבות ההתרחקות וההימנעות מאש, ומַנגישה לילדים מושגים כגון: אחריות, מסירות, הצלה, כוח, מקרה חירום. 
 
כוכב הסדרה הוא סמי, כבאי מצטיין העובד בתחנת הכיבוי של העיירה פונטיפנדי. יחד עם תושבי העיירה הוא חש תמיד אל מי שנזקק לעזרה. בכל פרק נקלעת אחת הדמויות לצרה–או יוצרת אותה, לעתים בטעות ולעתים בכוונה תחילה. סמי, פני, אלביס ומפקד התחנה, ויקטור סטיל, מוכנים להתמודד עם כל בעיה ומקרה חירום בעיירה, בין אם צריך לעצור רכבת משתוללת, להציל סירה מלאה נוסעים הנסחפת בים או להציל (שוב) את אדם פרייס. נוסף ליופיטר, נפטון וונוס, רכבי הכיבוי וההצלה של התחנה, מצטרפים רכבי הצלה חדשים לצוות הגיבורים, ויחד הם יעזרו לכל מי שזקוק לעזרה והצלה. העונה החדשה רוויית אקשן והרפתקאות, התרגשות וחילוצים. בעונה החדשה מתווספים גם תושבים חדשים: מוס–מומחה להישרדות ובעל חברה לטיפוס הרים; גרט–סבם של שרה וג’יימס ונהג הקטר של רכבת פונטיפנדי, הרכבת המובילה להרים; ושתי תושבות חדשות: גברת צ’ן ובתה לילי. 

את עליית הסדרה השיקו לאחרונה בארוע מיוחד לילדים בבית הספר לכבאות בראשון לציון עם סמי הכבאי האמיתי, שמסתבר שאפילו יש גם בארץ איש כזה באמת…

סמי הכבאי בערוץ הופ
סמי הכבאי פוגש את הכבאים המקומיים

סמי הכבאי, תמונה של מכבי אש
הדגמות של מכבי האש בפעולה 

סמי הכבאי:  ערוץ הופ! ימים א- ו בשעות:07:25, 17:15  יום שבת בשעות:  12:35, 17:55

 

עוד בלוח שידורי האביב2013 – נפגוש את דובוני אכפת לי החביבים מארץ אכפתיה, בפרקים חדשים באנימציה ממוחשבת. דוב שמחה, לב טוב, חייכנית וגם דוב קוטר, שלכל אחד מהם סמל ייחודי על בטנו המייצג את אישיותו ואת כישרונו המיוחד לפתור כל בעיה.
ימים א-ו בשעה:18:10 יום שבת בשעות: 08:05, 18:40

 
קאיו
גם קאיו חוזר לערוץ הופ! עם פרקים חדשים. בעונה זו נפגוש את הילד הסקרן מסייע לצפרדעים להגיע לביצה, עוזר להוריו בשתילה ובגידול שיחי פטל, וממשיך לרכוש ידע על כל הנעשה סביבו. 
ימים א- ה בשעה:08:15 יום שבת בשעה: 10:05 

רכבת הדינוזאורים
רכבת הדינוזאורים מגיעה אל הצופים הצעירים עם באדי הדינוזאור הקטן ומשפחת הפטראנודונים, כדי לחקור תופעות שונות בעולם הדינוזאורים.
ימים א- ה בשעה:17:00 יום שישי בשעה: 16:50 יום שבת בשעות: 09:55, 17:40
 
לצד העונות החדשות של הסדרות האהובות עולות גם סדרות חדשות: 

גוליית חברי הענק
על פילון נחמד ששייך לאורי ועל חברים נוספים שביחד ממציאים עולמות דמיוניים וחווים הרפתקאות.  ימים א-ו בשעה:09:00 
 
דובי דוב ופיץ
סדרת אנימציה לקטנטנים, המנסה לגלות איזו חיה מסתתרת בתמונה מתוך ספר החיות של דובי דוב. בכל פרק ישנם3 רמזים –תמונות תקריב של זנב, שפם, אוזן… ובסופו מנחשים ביחד עם דובי דוב ופיץ באיזו חיה מדובר, ומקשיבים לשיר עליה.
 ימים א-ו בשעה:12:25 
 
ערוץ הופ! ערוץ77 ב-HOT,וערוץ82 ב-YES 
 

אין תגובות

השאר תגובה