סקייט פארק אילת?בקרוב…

סקייט פארק אילת? בקרוב…

אחרי שהוקמו מתחמיסקייט פארק בתל אביבסקייט פארק במודיעיןוערים נוספות, גם באילת החליטו לתת מענה לסקייטרים הדרומיים ולסקייטרים שיגיעו אליה לחופשה ובקרוב ייבנה בעיר הסקייטפארק הכי דרומי בישראל.

החברה הממשלתית לתיירות פירסמה היום הזמנה לקבלת הצעות לביצוע הסקייטפארק בפארק המרכזי של אילת, שייבנה במהלך 8 חודשי עבודה מתחילת העבודות בשטח.

בהקמת הסקייט הפארק החדש של אילת יושקעו כ-6 מיליון ש"ח ולאחר ההקמה מתוכננים בעיר להקים ליגת סקייטפארק לאומית שתצמיח אלופי סקייט שיתמודדו בתחרויות בינלאומיות בעולם, ולקיים באילת תחרויות בינלאומיות.

פארק הסקייטים הוא חלק מפרויקט הפארק המרכזי אשר יהוו עוגן המחבר את אזור התיירות עם העיר. הפארק יכלול: מזרקת מים מוסיקלית, פארק אקסטרים, מרכז מידע ומבקרים, אמפי-פארק, שדרה לירידים מתחלפים, ריאה ירוקה, ועוד. בניית מזרקה ומתחם סקייטפארק בשלב הוצאת מכרז, כלומר לקראת ביצוע. יעד לסיום של שלב א’ בפרוייקט:2013.

כמו כן מתכננת העיריה לארח תחרויות בינלאומיות בסקייט בעתיד ומגעים בנושא יתחילו להתנהל כבר בתקופה הקרובה. הפארק אינו מיועד רק למקצוענים אלא יציע את שירותיו גם לתיירים מהארץ ומחו"ל שיוכלו להתנסות בספורט האקסטרים. מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת מוסר כי: "הסקייט פארק החדש הוא נדבך נוסף בשדרוגה של העיר אילת ובנייתה כעיר ספורט בינלאומית ויהווה אטרקציה נוספת לחובבי הספורט והאקסטרים מהעיר ומחוצה לה".

אחרי ששידרגה את מגרשי הטניס, אילת ממשיכה למצב את עצמה כעיר הספורט של ישראל (ומה יעשו בנתניה?…) ובחודש ספטמבר2013 ייפתח סקייט פארק חדשני מאחורי מוזיאון אילת עירי שישתרע על שטח של 2,000 מ"ר בהשקעה מוערכת של כ-6 מיליון ₪. עוד לפני סיום ההקמה מתוכננת בעיר הקמת ליגת סקייט פארק מקצועית שתכשיר את תושבי העיר והסביבה לתחרויות לאומיות ובינלאומיות בסקייט.

את הסקייט פארק החדש באילת, יקימו קבלנים בעלי ניסיון בהקמת לפחות2 פארקים דומים בארץ, או קבלנים שיחברו לצורך הקמת הפרוייקט לקבלן זר בעל ניסיון מחו"ל. המתמודדים על הקמת המתקנים בסקייט פארק של אילת, המוגדרים בשפה המקצועית כ"מתקנים מרחביים מורכבים מבטון למטרת החלקת סקייט-בורד", יידרשו לצרף גם המלצות של גורמים מוכרים בעולם(אתרי אינטרנט או עיתונים נחשבים בתחום הסקייט-בורד)לגבי מקצועיות החברה בהקמתSKATEPARK.

חשוב לציין שפרסום המכרז בוצע לפני קבלת היתר בניה כחוק, שלפני קבלתו לא תחל הקמת הסקייט פארק של אילת.

אין תגובות

השאר תגובה