עונת השיפוצים-קולקציית צבעים חדשה מחברת נירלט

שוק הצבע בישראל, המגלגל כ-1.2 מיליארד₪ בשנה, צמח בשנה האחרונה ב-5%-6% כך מדווחת חברת הצבע נירלט, במסגרת השקת קולקציית הגוונים החדשה אוצרות טבעלשנת2013. עוד עולה מנתונים אלה כי נירלט צמחה פי שניים מהשוק, עם גידול של כ-11% במכירות. 

קולקציית אוצרות טבע כוללת30 גוונים חדשים. הקולקציה עוסקת בטבע מתחדש, רווי יופי, תעוזה ושקט גם יחד. מקורות ההשראה לקולקציה הם סביבות טבעיות שמתקיימות זו לצד זו: חוף הים (חופים שלווים), צידי הדרכים (אבנים אורבניות) ומעבה היער (יערות אקזוטיים).

30הגוונים בקולקציה מבטאים את עוצמת הניגודים שבטבע. הם נועזים ואנרגטיים, מעודנים ומתמזגים, אך גם בעלי נוכחות. הקולקציה מיועדת למגוון הקהלים מולם פועלת נירלט–המקצועי והפרטי, ובעצם מהווה כלי לכל מי שעוסק 

בבחירת גוונים ובצביעה. המגוון הרחב שיש היום בשוק של גוונים מקשה את הבחירה והמטרה של הקולקציה היא להקל על הבחירה על-ידי הנגשת הגוונים הטרנדיים ביותר של השנה מכל קצוות המניפה- בהירים וכהים.

בנוסף, בימים אלה פיתחה נירלט בזירה האינטרנטית שתי פלטפורמות דיגיטליות חדשניות- I-EXPERTלבעלי מקצוע ו-I LOVE DESIGNלקהל המעצבים והאדריכלים. הפלטפורמות האלו מאפשרות לקהל המקצועי להקים לעצמם במהירות, בקלות וללא עלות אתר אינטרנט מלא מקצועי, המותאם לסלולר ולמחשב ביתי, בעזרתו יוכלו לקבל חשיפה רחבה יותר באינטרנט ובפייסבוק.

כמו כן, נירלט העשירה את מפתWazeבאינפורמציה מועילה לנהגים שבדרך והכניסה למערכתWazeלמעלה מ-100 חנויות צבע וחומרי בניין, המשווקים את מוצרי החברה, על-מנת להקל על הצרכנים ובעלי מקצוע לאתר את הנקודות ולהגיע אליהן בקלות.

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות. 

נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם. בנוסף מציעה נירלט מרכז שיירות ייחודי, ראשון מסוגו בישראל, המציג את מגוון המוצרים הרחב של נירלט, ומעניק ייעוץ והדרכה לקהל המבקרים איך לעצב את הבית בצבע. המרכז ממוקם בקומת האדריכלים בדיזיין סנטר בבני ברק. 

 

 

צילום: דן לב

אין תגובות

השאר תגובה