עושים שוק-יולי2009

23.7.09סופר מאמי

סופר מאמי החליטה לשנס את מותניה למרות החום הנורא ולצאת ולבדוק בשבילכם כמה מוצרים שהגיעו לשוק כמו חיתולים שנמתחים עד סוף הקיץ, מברשת שיניים בשלבים עד כיתה א’, מיטת שתספיק לכל החברה שיהיו אצלכם בקייטנה באוגוסט, כסא תינוק מעוצב, משחק בטיחות בדרכים ולקינוח, קערות גלידה שיכניסו קצת צבע הביתה. אז ככה:

Active Baby -הפמפרס הגמישים החדשים
מאז ומתמיד אהבתי לבדוק חיתולים חדשים, עוד מימי הגדולה שלי לפני5 שנים ועכשיו, כששמעתי שיצאו לפמפרסס חיתולים חדשים, החלטתי לנסות גם אותם כמובן.

אני משתמשת בהם כבר כמה ימים והתוצאה מדברת בעד עצמה -החיתול עמיד ביותר, הילדים יבשים לגמרי, הגמישות של החיתול, בזכות הרצועות הנמתחות, רק משביחות את המוצר ומה שמאוד מאוד נעים בימים חמים אלו, זה שהחיתול דק ורך יותר מרוב החיתולים וגם מרגיש יותר קטיפתי ופחות יושב".
במקרים קשים (והמבינים יבינו ונחסוך מיכם את הפרטים…) החיתולים עמדו במבחן, ספגו הכל בלי כל בעיה. 
בקיצור–הפמפרס ממשיכים לצבור אצלי נקודות זכות.

פמפרסACTIVE BABYמוצע באריזה של62-40 חיתולים 
במחיר מקסימלי מומלץ לצרכן של79.99 ש"ח

מיטת נוער - רהיטי שגם
מיטת נוער לכל החברה מהקייטנה
לכבוד החופש הגדול והחזרה לבית הספר שתגיע בסוף, בשגם רהיטי ילדים ונוער מציעים פיתרון מצויין לאירוח בחדר הילדים – מיטת חבר’ה עם מזרן מתכוונן, רהיט רב תכליתי המשמש גם כמיטה וגם כסלון ופינת משחק ולמידה.
המיטה שנראית במבט ראשון כמו מיטה רגילה לכל דבר, מחביאה בחלקה התחתון שולחן וארבע כורסאות נשלפות על גלגלים ומגירות אחסון שניתן לשלוף אותם בקלות ולהפוך את החדר לסלון לאירוח של החברים בחופש, לפינת למידה והכנת שיעורים, למשחק מול המחשב ועוד.
מחיר מומלץ לצרכן:  6,200ש"ח
להשיג בכל שמונה חנויות רשתשגם – רהיטי ילדים ונוערברחבי הארץ.

קיץ בטוח גם באינטרנט- IM-KEEPER
ואם כבר הגענו לחדר הילדים שממוקם בו מחשב שהילדים מבלים מולו שעות רבות(מנתוני הלמ"ס עולה כי מדובר על למעלה משעתיים בממוצע ביום…) -בזק בינלאומי משיקה שירות לסינון תוכנות מסרים מיידים ותוכנות שיתוף קבצים שיאפשר לנו ההורים לקבל התראה במייל על חשיפת הילד לתכנים בלתי הולמים.

במסגרת השירות החדש, המתווסף לשירותI-KEEPERהקיים, ניתן לחסום צ’אטים ולהגדיר הגדרות אבטחה לשימוש נכון בצ’אט – להסתיר מילים אליהן לא רוצים שהילד ייחשף, לקבוע מי אנשי הקשר איתם הילד נמצא בקשר, להגדיר זמן שיחה מקסימאלי לשיחת צ’אט בודדת ולהגדיר זמן מקסימאלי לשימוש בצ’אט במהלך היום.
ברגע שהילד יעבור זמן זה שהוגדר, כל תוכנות הצ’אט תחסמנה באופן מיידי. מעבר לכך השירות מאפשר קבלת התראה ישירות למייל של ההורה בעת חשיפת הילד לתכנים לא הולמים. עוד מאפשר השירות להורה, לחסום תוכנות שיתוף קבצים כדוגמתEmule וליהנות מיכולת בקרה ושליטה על אופן גלישת הילד באינטרנט בין אם באמצעות הגדרת קטגוריות לסינון, הפקת דוחות גלישה והכל תוך הצפנת השירות, כך שניתן שהילד לא יהיה מודע כלל לקיומו.

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי כ-47% מהילדים גולשים באינטרנט, יותר משעתיים ביום. מעבר לפוטנציאל לחשיפתם לאתרים לא ראויים, עולה כי כ-51% מהצעירים חשופים משמעותית לתוכנות מסרים מיידיים ומשוחחים ב messenger- (רק21% מדברים באמצעות הטלפון).

לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי"תוכנות מסרים מיידיים כדוגמתICQו-messengerתופסות חלק ניכר בחיי היומיום של ילדינו. שירות ה- IM-KEEPER,נועד לתת מענה הולם לכך באמצעות מתן כלים אפקטיביים להורה לשליטה ובקרה על הרגלי גלישת ילדיו ועל מידת חשיפתם לתכנים לא ראויים". 

כסא אוכל לתינוק - איקאה

SPOLING
איקאה משיקה בימים אלו בארץ אתSPOLING ,כסא אוכל בטיחותי לתינוק המעוצב, עשוי פוליאסטר במסגרת פלדה, בשילוב צבעים עדכני של שחור לבן.
לכסא חגורת בטיחות להגנה על הילד וכיס אחסון בגב, לטענת השבדים הוא הכסא מתקפל בקלות, לא תופס מקום וניתן לאחסון בקלות כאשר הוא לא בשימוש.
מתנה קלאסית לסבא וסבתא בתקווה שיבינו את הרמז לקראת ימי אוגוסט המתקרבים… והכי חשוב- הריפוד ניתן להסרה ולכביסה במכונה.

מחיר:225 ש"ח
להשיג במחלקת הילדים של איקאה 
 

קליר בוקס- clearbox
clearbox
כשחם בחוץ ויש קצת זמן לעשות פסח לפני תחילת שנת הלימודים או הגן הבאה, הנה מוצר שיכול לעזור לכם לעשות סדר בצעצועים – קופסא שקופה וגדולה לאחסון צעצועים, המאפשרת גם שמירה מפני התיישנות וגם שמירה על סדר מופתי בחדר הילדים או במחסן בתקופת המעבר (של הצעצועים כמובן…)

את המוצר מייצרת חברה ישראלית שנקראת קליר בוקס שהקימו כרמית ועמית גרין, זוג צעיר שחזר עם הבשורה השקופה מאוסטרליה, אחרי תקופת מגורים ביבשת הרחוקה והכנראה יותר מסודרת מהממ"ד הפרטי של רובנו…

הקופסאות השקופות, שטוחות ונוחות לאחסון, קלות להרכבה, ידידותית לסביבה, עשויות מפלסטיק ממוחזר ועומדות בתקן איכות הסביבה המחמיר של האיחוד האירופי.

קופסא לאחסון צעצועים (גובה20*רוחב 35*אורך 50) – מחיר 85 ש"ח

משלוחים בכל הארץ
לבירורים והזמנות טלפוניות:03-5338920, 052-3644040
אתר האינטרנט של החברה: www.clearbox.co.il

גביעים לגלידה שלThe Cook Store
גלידריה בבית
לכבוד הקיץ שלא מראה סימני שבירה, מציעים ברשת The Cook Store, סט קעריות צבעוני ומעוצב לגלידה,
בשילוב כפיות מעוגלות וכייפיות ממש כמו בגלידריה.
עכשיו נשאר רק להחליט מי נוסע לאייסברג, ארלקינו או וניליה, למלא את הקערות בגלידה אמיתית,
לחכות שהילדים ירדמו ולחלום שאתם בפיאצה נבונה.

סט קערות לגלידה
מחיר לסט -99 ש"ח

להשיג באתר- www.cookstore.co.il
או בחנויות הרשת 1-800-384-838

 

אין תגובות

השאר תגובה