עמותת תיירות חבל מודיעין

21.11.2011תיירות ואטרקציות

עמותת התיירות של חבל מודיעין שהוקמה בימים אלה תקדם את תחומי התיירות והאטרקציות שיש לחבל מודיעין, הנמצא במרכז הארץ, להציע למטייל הישראלי- אטרקציות ונופים במרחק קצר ממרכז הארץ והיום מושך אליו אלפי רוכבי אופניים הנהנים משבילי הרכיבה במיוחד בסופי שבוע ביער בן שמןאו משפחות המבקרות בפארק הקופיםהסמוך ומטיילים המגיעים לתל חדיד.

אזור חבל מודיעין יעבור, עם הקמת העמותה החדשה, תהליך של מיתוג תיירותי לצד קידום ארצי של המודעות לאפשרויות הבילוי באזור. העמותה פועלת להקמת פורום עסקי תיירות, יצירת שיתופי פעולה ביניהם ופיתוח אמצעי שיווק מתוך אמון בפוטנציאל העסקי הטמון במשיכת מבקרים לאזור.
 

עמותת תיירות חבל מודיעין, מוקמת בתמיכת המועצה האזורית חבל מודיעין, מתוך מטרה לקדם את נושא התיירות ברחבי החבל. בראש הועד המנהל של העמותה עומד אייל דה-פאו מטירת יהודה והיא מנוהלת ע"י מירב פרידמן-לזר.

"חבל מודיעין הוא אזור רחב ידיים ומשופע באטרקציות תיירותיות, והגיע העת לקדם אותן בצורה מסודרת",אמר דה-פאו, "העמותה קמה במטרה לאגד את העסקים התיירותיים ברחבי המועצה וליזום יחד אירועים גדולים מושכי קהל וכך לחזק את האטרקטיביות של האזור בעיני המטיילים. אנו קוראים לכל העוסקים בתיירות ברחבי המועצה לחבור אלינו לתהליך שיוצא בימים אלה לדרך. במקביל לתהליך של מיפוי ואפיון הפעילות התיירותית באזור, אנו מציעים כבר בחנוכה הקרוב מטריה של פרסום ויח"צ אזורי לאירועי החג בתחומי המועצה".

אחת המטרות הראשונות העומדות בפני העמותה הינה יצירת שיתופי פעולה וסינרגיה בין היזמים והתיירנים. "שיתוף פעולה רציני ייצור חבילות תיירות אזוריות אשר ייהנו מהשפע הרב הקיים באזורינו ויוכלו להביא להגדלת האפשרויות שנוכל להציע למבקרים",אמרה לזר. "במסגרת פורום עסקי תיירות שיוקם בקרוב אנו אף מקווים לארגן מגוון סדנאות יזמות והכשרה מקצועית לשדרוג המוצר התיירותי והרחבת היקפי הפעילות במטרה לקדם את המיזמים החקלאים התיירותיים בישובים".

מטרה נוספת של העמותה הינה פיתוח של אמצעי שיווק אזוריים, כגון הכללת החבל באתרי תיירות מובילים בהם יכולים המטיילים לקבל מידע תיירותי בטלפון, הפקת חוברת מסלולי טיול (רכיבה, הליכה, טיולים משפחתיים ועוד) תוך שילוב אתרי התיירות הפעילים, והפקת מפה תיירותית. הכל–לשם יצירת חשיפה מוגברת של אתרי התיירות בחבל מודיעין, למטיילים מתוך החבל ומחוצה לו.

"לאחר שנתיים של פעילות הכנה ותשתיות עליה עמלו אנשי ועדת התיירות במועצה בתמיכת ראש המועצה, אני שמח לראות את עמותת התיירות קורמת עור וגידים ומתחילה בדרכה החדשה",אמר השבוע דר’ רוני ענבר, מנכ"ל החברה הכלכלית אשר תמך בהקמת העמותה וליווה אותה בצעדיה הראשונים. "אני משוכנע שנפתח כאן תשתית לפעילות תיירותית ענפה שתשים את חבל מודיעין על מפת התיירות הארצית במטרה לפתוח את החבל לאורחים מחוצה לו, תוך יצירת מקורות פרנסה נוספים לתושבי החבל".

אנחנו מבטיחים לעקוב ולעדכן אתכם על מסלולי טיול משפחתיים, אירועים ופסטיבלים וכמובן על כל האטרקציות לילדיםשיש לאזור להציע.
 

אין תגובות

השאר תגובה