עששיות, סיור חקלאי ומלון משפחתי: טיול עם הילדים בראש הנקרה

סיור חקלאי ברכבים חשמליים בקיבוץ ראש הנקרה. צילום: אורלי גנוסר

סיורי עששיות בנקרות, לינה במלון אידיאלי למשפחות, ארוחה במסעדת שף, סיור חקלאי מיוחד ברכבים חשמליים בקיבוץ ראש הנקרה ומפגש עם מטעי האבוקדו והבננות, טעימות של פירות טרופיים וירידה ברכבל התלול ביותר בארץ: כל אלה ועוד מחכים לכם בסוף שבוע ייחודי של טיול עם הילדים באזור ראש הנקרה בתקופה הזאת של השנה. אז מה עושים עם הילדים בסוף השבוע? קפצנו לראש הנקרה וחזרנו עם המלצות חמות

למרות שהחורף כבר כאן, חודש דצמבר מתאים השנה יותר מתמיד לבילוי סוף שבוע משפחתי בעיקר בזכות השבתות השמשיות. באזור ראש הנקרה מתקיימים בתקופה הזאת של השנה סיורים מיוחדים למשפחות, וזאת הזדמנות נהדרת לבלות בסוף שבוע משפחתי מלא באטרקציות וחוויות. אז מה עושים עם הילדים בראש הנקרה?

 

עששיות בנקרות: חוויה לילית מיוחדת לכל המשפחה

את הסיור התחלנו בסיור עששיות לילי באתר ראש הנקרה. בתחילת הסיור כל אחד מקבל עששית- אין מה לדאוג, העששיות עובדות על סוללות, בטוחות וידידותיות לילדים. בחגים ובחופשות מתקיימים סיורים ליליים מיוחדים שמזמינים את המבקרים לראות את הנקרות באור אחר: נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות, צפיה במייצג האור קולי, סיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות שם תלמדו איך נוצרו הנקרות, תעלו על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שהובילה לארץ מעפילים, תשמעו את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת ועוד. הסיור מתקיים לקהל הרחב בחגים וחופשות ולקבוצות גדולות בתיאום מראש. מתאים לכל המשפחה.

סיור עששיות בנקרות. צילום: אדר גנוסר

 

מסעדת הצוק: ארוחה בנוף מושלם

על צוקי ראש הנקרה יושבת מסעדת הצוק- כשמה כן היא: מסעדת שף כשרה עם נוף פנורמי לכל רצועת החוף והנקרות. הגענו למסעדה מיד אחרי הסיור בנקרות בערב, אבל היא בהחלט מתאימה גם לארוחת צהריים משפחתית ולאירועים מיוחדים. המסעדה מציעה תפריט בשרי, עם מגוון רחב של מנות פתיחה מיוחדות, בשר איכותי ועוד. את הארוחה תוכלו לפתוח עם טעימות של מגוון מנות ראשונות בינהן לחם ומטבלים, סלטים, חומוס טרי ועוד שמוגשים למרכז השולחן במחיר של 62 ש”ח לסועד, ואוהבי הטעימות יוכלו להנות מארוחת טעימות מכל מנות התפריט שיגיעו למרכז השולחן במחיר של 350 ש”ח. המקום מציע גם ארוחות ילדים במחירים נוחים של 45 ש”ח למנה. שילוב בין אוכל טוב, נוף מושלם ואווירה שלווה ונעימה.

 

אירוח כפרי למשפחות: תכירו את דולפין וילג’

בפאתי נהריה במושב שבי ציון הוקם מלון דולפין וילג’ שמציע את החוויה המושלמת למשפחות. המלון ממוקם סמוך לחוף הים ומציע נופש כפרי בבקתות משפחתיות שמתאימות לאירוח של זוג ושלושה ילדים. בבקתות חדר שינה, מטבחון מאובזר וחדר מקלחת. בנוסף קיימת גלריה עם שלוש מיטות לילדים ופינת ישיבה קטנה בחוץ. במלון מרחבים גדולים ולכן הוא מתאים לאירוח של משפחות גדולות או קבוצת משפחות וחברים. במקום גם מספר חדרים שמחוברים עם דלת מעבר- מתאים למשפחות גדולות.

הלינה כוללת ארוחת בוקר עשירה בסלטים, גבינות, לחמים ומאפים משתנים, מכונת קפה ושתיה ועוד. בנוסף למרחבים תמצאו גם מנגלים פזורים ומתחם עם ג’קוזי וסאונה לטובת המבקרים.

לקבוצות ניתנת גם אפשרות להוסיף ארוחת ערב בתיאום מראש. לכל הטוב הזה תוסיפו חוף ים במרחק שתי דקות הליכה- גם אם מזג האוויר לא מתאים לשחיה בעונה הזאת של השנה תוכלו להנות מהחוף ומהטיילת היפה שמובילה עד טיילת נהריה. כל זה במחירים נוחים שנעים בין 600 ש”ח לזוג עד 1300 ש”ח לזוג+3 ילדים בשיא העונה ומחירים נוחים עוד יותר במהלך החורף, כולל ארוחת בוקר.
להזמנת לינה בדולפין וילג’ בהנחה של 10% לחצו כאן…

מלון דולפין וילג’. צילום: אורלי גנוסר

 

חקלאות ונקרות: סיור ייחודי במחיר משתלם

אחרי ארוחת הבוקר המשכנו לטיול מיוחד של חקלאות ונקרות בראש הנקרה- סיירנו במטעי הבננות והאבוקדו ושמענו הסברים מעניינים, טעמנו פירות טרופיים מיוחדים, טיילנו בראש הנקרה וירדנו ברכבל התלול ביותר בארץ- מה עוד אפשר לבקש?
בשבתות דצמבר מתקיים טיול עם הילדים- סיור חקלאות ונקרות משולב ומיוחד שמציע בילוי בקיבוץ ראש הנקרה שכולל ביקור ברפת שזכתה בציון לשבח על ידי האיחוד האירופאי על טיב החלב שלה, במשתלות הקיבוץ, במרכז לגידולי פירות אקזוטיים מיוחדים ביניהם פיטאייה ופסיפלורה ועוד זנים ייחודיים למקום כולל טעימות, הליכה רגלית במטעי הבננות והאבוקדו כולל הסברים על הזנים השונים ועוד. אחרי הסיור ממשיכים לראש הנקרה ונהנים מנסיעה ברכבל, צפייה במיצג האור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות היפהפיות. כל זה במחיר מיוחד של 87 ש”ח לאדם מגיל שלוש כולל כל הפעילויות.
לכל הפרטים על פעילות לילדים בצפון- סיור חקלאות ונקרות…
להזמנת מקום: www.rosh-hanikra.com

טועמים מפרי הפיטאיה. צילום: אדר גנוסר

 

אז אם אתם מחפשים טיול עם הילדים, בילוי לסוף שבוע או חוויה משפחתית לשבת בבוקר- זה הזמן לראש הנקרה, שם מחכה לכם חוויה שלמה של בילויים לכל הגילאים והכל במחיר שפוי.

אין תגובות

השאר תגובה