פארק מים? תכירו את מגלשות הריינבו סליידס בפארק המים של שפיים

    פארק מים, פארק המים שפיים, קופונים לשפיים, שפיים 1+1
    פארק-המים-שפיים

    בשורה מרעננת לקראת שבועות והקיץ המתקרב: לכל מי שמחפש פארק מים לבילוי עם הילדים – פארק המים שפיים נפתח בשבועות ומשיק בעונת הרחצה את מגלשות הריינבו סליידס, מתחם מגלשות חדש וענק שיצמצם את התורים בפארק ומצטרף לשאר אטרקציות המים של הפארק.

    פארק מים מתחדש עם אטרקציות ופחות תורים:

    הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים ובו בריכות, מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים:

    ריינבו סליידס

    פארק המים שפיים ייפתח השבוע לקראת שבועות עם מגלשות הריינבו סליידס – מתחם חדש של ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים עם אפשרות תפוסה נרחבת, המצמצמת את התורים למגלשות.

    הכניסה למגלשות הריינבו סליידס מגיל שבע ומעלה.

    בריכת הגלים ומתחם הפיראטים

    בשפיים פועלת בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים בו ספינת פיראטים ייחודית עם 8 מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג’קוזי מפנק להורים.

    מגלשות האקסטרים

    המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים המבוקשים: ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה – מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים – פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה והקרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל בה אתם עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים…

    עולם הילד

    מגיעים לפארק המים עם הקטנטנים? לגילאים הצעירים יותר יש בפארק מתחמים מיוחדים כמו עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מתחם המעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות בשילוב מוזיקה ותאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות עם דמויות מעולם המים ועוד. בנוסף יש בפארק המים מתחם ג’ונגל לילדים ולפעוטות מגיל שנה ועד גיל שמונה, עם 700 מטר מרובע של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים.

     

    אוכל בשפיים

    מעבר לעל המתחמים והאטרקציות לילדים יש בפארק גם שטחי דשא מרווחים, מוצלים ומזמינים ומתחמי מזון שונים, בהגשה בכלים מתכלים, החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו”א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם.

    פארק שפיים קיץ 2021, פארק מים הנחות, פארק מים 1+1, פארק מים תו ירוק, פארק מים תו סגול
    פארק מים? קבלו את הריינבו סליידר בפארק שפיים. צילומים: מיטל דור

    פארק שפיים קיץ 2021. צילומים: מיטל דור

     

    לדברי שרה רם-שליין, מנכ”לית פארק המים שפיים: “אנחנו שמחים לחזור לשגרה ולהציג בפני המבקרים שלנו את הריינבו סליידס, שצפויים להוות מקור משיכה גדול ולעשות מהפכה של ממש בחוויית הגלישה. בשל הביקוש הרב לביקורים משפחתיים ולאירועי חברה בפארק, לצד הגבלת מספר המבקרים של התו הסגול, הרחבנו השנה את שעות הביקור, ונהיה פתוחים בימים רבים גם בשעות אחר הצהריים והערב”.

     

    פארק המים שפיים: שעות פעילות:

    ראשון עד חמישי וגם שבת – ביקור יום 9:00 עד 16:00, ביקור ערב: 17:00-22:00, שישי – 9:00 עד 16:00, בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד.

    פארק שפיים – איך מגיעים?

    פארק המים שפיים, ממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים, נגיש ופועל תחת הנחיות התו הסגול.

    הפתיחה – 13 במאי 2021

    מספר המקומות מוגבל ומכירת הכרטיסים החלה.

    פארק שפיים – כרטיסים:

    מחיר כניסה: 129 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. לא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום. שימו לב – יש תאריכים בהם הפארק משוריין לאירועים פרטיים ואירועי חברה . חובה להזמין מקומות מראש ולהתעדכן במועדי הפעילות באתר.

    כרטיסים לפארק המים רק דרך אתר האינטרנט ומראש בלבד בכתובת: www.waterpark.co.il

    אין תגובות

    השאר תגובה