פורים של אבא ואמא-איך מתחפשים בלי תחפושת?

אחרי שהשקענו ובחרנותחפושות לילדים, למי מההורים נשאר כח להתחפש בעצמו? אז כדי לעשות לכם את החיים קלים, קפצנו לשמוע מה יש לסטייליסטית ליאת אשורי להציע, בעזרת אביזרים מרשת הצעצועים והתחפושות עידן2000 ואיפור מרשת בתי הספר לאיפור של יוסי ביטון.

מתחפשים בלי תחפושת – לקראת פורים, רשת הצעצועים עידן2000 יוצאת במהלך אסטרטגי בשיתוף פעולה עם רשת בתי הספר לאיפור מקצועי של המאפרYOSSI BITONוהסטייליסטית ליאת אשורי. במסגרתו תציע מגוון פתרונות לתחפושות מקוריות המשלבות אביזרים, איפור מיוחד ופריטים שיש לכל אחד בבית ונועדו לחסוך בהוצאות לצרכן. בנוסף, במהלך חג פורים, ב-21 מסניפי הרשת יוצבו מאפרים מקצועיים שיאפרו את הילדים והמבוגרים, יתנו טיפים ורעיונות לאיפור בטיחותי, עמיד ואסתטי לחג. 

 
לצד התחפושות המוכנות והלהיטים השונים אותם ניתן לרכוש, השנה ברשת עידן2000 מציעים אלטרנטיבה קצת שונה להורים ולילדים, להרכיב בעצמם תחפושות, ממש כמו פעם, זאת באמצעות המגוון העצום של האביזרים הקיימים. הרשת הכניסה ספקים חדשים לחנויות ומציעה השנה מעל 80,000 אביזרים ברמות מחיר החל מ- חצי שקל ועד 100 שקלים. 
 
שיתוף הפעולה נועד להציג לציבור כי לא חייבים לרכוש תחפושות אלא אפשר גם להרכיב כל תחפושת שרוצים, בין אם מדובר בדמות מפורסמת ובין אם מדובר ברעיון מקורי, זאת באמצעות אביזרים שונים שיש כיום בשוק ולשכלל אותה בעזרת טכניקות של איפור מקצועי וסטיילינג נכון שיביאו לתוצאה מקורית ומפתיעה. 
תחפושות לפורים, אירועי פורים2014, איפור לפורים, תחפושות לילדים
תחפושת נמרה בפחות מ-50 ש"ח.
בין התחפושות שניתן למצוא, למשל ערפד: אפשר להשתמש במכנסיים שחור שיש לכל אחד בבית, טישרט שחורה, לרכוש גלימה של ערפד שעולה בין10-40 שקלים וכמובן איפור מתאים בצבעי שחור אדום ואפור. תחפושת נוספת היא אחות: שמלת מיני לבנה או חצאית וחולצה לבנה בנפרד. ערכה של אחות שכוללת בירייה, עט בצורת מזרק, כובע וסטטוסקופ. טווח מחירים בין10-30 שקלים. אפשר להתחפש בקלות לנמרה או חתולה באמצעות מספר אביזרים משלימים במחירים בין2-20 שקלים וכמובן להוסיף איפור או מסיכה ונציאנית במחיר של 6 שקלים בלבד. תחפושות אופציונאליות נוספות הן חנון: משקפיים10 שקלים, חולצה משובצת וג’ינס שיש לכל אחד בארון.
 
שוק התחפושות מוערך בכ-90 מיליון שקלים שהישראלים מוציאים בתקופה של כחודש וחצי בלבד עד אחרי החג. עבור הרשתות, תקופת פורים אחת הרווחיות בשנה עם צפי הכנסות של 20% עד 25% מסך ההכנסות השנתי. מחירה של תחפושת ממוצעת נע סביב 80 שקלים ולרוב מתלווה אליה הוצאה בגין מוצרים משלימים תלוי בדמות. בדומה לשווקים אחרים ובראשם שוק האופנה, גם בשוק התחפושות יש מותגים זולים ואפילו תחפושות פרימיום שמחירן מגיע עד ל- 250 שקלים לתחפושת. כמו כן, טרנד נוסף הוא תחפושות למבוגרים שמחירים נע בין 80-170 שקלים.
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה