פליקס,קפה-מסעדה חדש בשוק הפשפשים

שחקן חדש הצטרף לסצנת האוכל של מתחם שוק הפשפשים– פליקס.בית קפה-מסעדה בפרוייקט הרובע.

המקום נהגה, עוצב ותוכנן במשך חודשים ארוכים ובקפידה רבה על ידי יריב בן אהרון, תושב השכונה. על התפריט של פליקס אחראית השפית עינב ברמן(אורנה ואלה, אסיף, בית בנמK)שבנתה תפריט קליל, בריא ומגוון שמשלב בין מסעדה שכונתית איכותית ובין בית קפה שכל אחד היה רוצה ליד הבית.

בתפריט תמצאו מנות כמו ברוסקטה עם פירה פול, גבינת המאירי וסלסת זיתי קלמטה(28 ש"ח)וכן המבורגר עסיסי עם תפו"א צלויים וחמוצים(55 ש"ח)או סלט גרבלקס עם תפו״א, סלק, צנונית וביצה קשה(52 ש"ח),צ’ילי קון קרנה עם ירקות שורש(48 ש"ח)ועוד. תמצאו בו מנות יצירתיות ומרתקות לצד מנות ביסטרו קלאסיות ואוכל שילדים אוהבים.
 
בפליקס מגישים ארוחות בוקר מגוונות כמו יוגורט בופאלו עם גרנולה תוצרת בית ופירות העונה(35 ש"ח),טוסט קרואסון עם גאודה, גבינה עירקית ועגבניות חריפות(35 ש"ח),מנות ראשונות קלילות, למשל: סביצ’ה דג ים עם אבוקדו, צנונית, כוסברה, צ’ילי ובצל בצל ירוק עם לחם תירס תוצרת בית(48 ש"ח),סלטים – למשל: סלט אורגולה עם שקדים, זיתים ירוקים, הדרים וגבינת ‘קדוש’ (42 ש"ח),מנות עיקריות ייחודיות למשל: קציצות עגל, חצילים, מנגולד ועגבניות עם קוסקוס(48 ש"ח),טורטליני ארטישוק ירושלים (46 ש"ח).
כמו כן, ניתן למצוא בפליקס מגוון מנות טבעוניות כמו מג’דרה שעועית שחורה ואורז מלא(42 ש"ח),עדשים שחורות עם טחינה גולמית ותרד טורקי(36 ש"ח)ועוד. במקום מוגשים גם קינוחים מצויינים.
 
פליקס נמצא במתחם שוק הפשפשים השוקק, אבל לא במרכזה של ההמולה. כאן תוכלו ליהנות מארוחה איכותית לפני או אחרי הקניות בשוק, לערוך פגישות עבודה או לאכול ארוחת ערב באווירה ייחודית.
 
פליקס מציע אלטרנטיבה לסצנת הבילויים הלילית של אזור שוק הפשפשים ומהווה בית חם לתושבי השכונה, לצד מקום בילוי נעים לקהל העוברים והשבים בשוק. מיקומו הייחודי של בית הקפה, בלב מתחם המגורים של יפו ונושק לחצר ענקית ויפיפייה, הופך אותו קלאסי לבילוי משפחתי מושלם שבו ההורים יכולים ליהנות מארוחה טובה ללא הפרעה בעוד הילדים נהנים משפע מקום למשחקים (הרחק מהכביש).
 
הבעלים, יריב בן אהרון, תכנן לאורך השנים את הפתיחה של המקום תוך כוונה ליצור מקום בילוי אשר מעניק חוויה כוללת, החל מההוויה השכונתית דרך המראה והעיצוב וכמובן עד התפריט והאוכל.
 
בית הקפה השכונתי והמרווח עוצב על ידי סטודיוInsideOut,סטודיו לעיצוב פנים בבעלות אביטל אבקסיס ואירית וילנסקי.החלל משלב בתוכו בית קפה עם מטבח עשיר, מקום מפגש ועבודה. השימוש בחומרים הטבעיים כעץ אלון, ברזל וזכוכית וחשיפת יסודות המבנה מעניקים למקום אוירה אורבנית, עדכנית ומזמינה.
 
פליקס
רבי פנחס4 ה’, פרויקט הרובע, יפו
פתוח כל יום בין השעות9:00-22:00
טלפון:03-6058111
 
 
צילום: מיקי רייקין

אין תגובות

השאר תגובה