פסטיבל הקרקס במודיעין-אירועי סוכות2014

פסטיבל הקרקס במודיעין- סוכות 2015
פסטיבל הקרקס במודיעין- סוכות 2015
פסטיבל הקרקס הבינלאומי במודיעין יתקיים בחול המועד סוכות2014 עם מגוון מופעי קרקס ואקרובטיקה, ליצנים, לוליינים, פנטומימה, תיאטרון, סדנאות קרקס ומופעים לכל משפחה
מופעים לכל המשפחה:
 
קברט קרקסKibali  
מיקום–אוהל קרקס 
שעות המופע– 11:00,16:00
קרקס קיבאלי הוא שיתוף פעולה של9 אמנים בין לאומיים מ- 8 מדינות שונות אשר יחדיו מרכיבים מופע קרקס מודרני בסגנון קברט. המופע משלב קטעי קרקס זוכי פרסים מפסטיבלי קרקס בינלאומיים מהגדולים בעולם, כל קטע במופע עומד בפני עצמו–וביחד נוצר מופע קרקס שלם, מלהיב ומרהיב ביופיו.
משך המופע50 דקות
מופע קרקס לכל המשפחה 
 
כיפה אדומה בקרקס
מיקום–אולם הספורט 
שעות המופע– 11:30,16:30
עיבוד חדשני, מקורי ומשעשע לאגדת הילדים האהובה. כיפה אדומה–אגדה קרקסית חושפת בפנינו ילדה סקרנית ואמיצה העושה טעות ומצליחה בחוכמה לתקן את הנעשה ולנצח את העלילה.
משך המופע60 דקות
מופע קרקס לכל המשפחה
 
קרקס אקשן – ריאקשן
מיקום–היכל התרבות 
שעות המופע– 10:30,16:30
מופע קרקס יוצא דופן. מתוך מפגש בין אמני קרקס וירטואוזיים, מוזיקאים אנרגטיים וקהל משועשע, נוצרות תמונות בלתי צפויות ורגעי שיא צבעוניים.
משך המופע55 דקות
מופע קרקס לכל המשפחה 
 
מופעי חוצות:
 
 
הטרפז העברי המעופף

פארק הדגים1 
הטרפז המעופף העברי מקיים מופע מקצועי של אמנים ישראלים ברמות הגבוהות ביותר. בנוסף, יתקיימו בפסטיבל סדנאות לפעילות אקרובטיקה אווירית על מתקן הטרפז המעופף והקרקס האווירי לסוגיו. בשנים האחרונות, הטרפז המעופף הפך לספורט אתגרי פופולארי המאפשר לכל אחד לחוות וליהנות מתחושת המעוף תוך כדי אימון כושר אינטנסיבי. המתאמנים על המתקן בהדרכות ובסדנאות מאובטחים על ידי חבלי בטיחות ורשת ביטחון.
 
מסע צועני
פארק הדגים2 
מופע קרקס על הקרקע ובאוויר. שתי דמויות של צוענים. חברות שמתלבטות לאן לנדוד הלאה. מה היעד הבא. כל אחת מציעה לשנייה מקום אחר בעולם. ניו יורק, טיול באפריקה, צרפת, ברזיל. כל רעיון למקום הופך לפנטזיה. ואנו, כקהל נכנסים כמטיילים למקום חדש. איפה הן ימצאו את ביתן…? המופע משתמש בטכניקות של חבל אנכי, אקרובלאנס, עמידות ידיים, טרפז ודאבל טרפז.
 אורך המופע:30 דק’
 
אנסמבל הנוער של קרקס שבזי
אנסמבל הנוער של קרקס שבזי מעלה בפסטיבל את עבודתו הראשונה במסגרת האנסמבל. כל משתתפות האנסמבל לומדות קרקס כבר כמה שנים. את המופע הן יצרו בהנחייתה של רוני כלב, מורה ומנהלת אמנותית בקרקס שבזי. במופע הן משלבות קרקס אווירי, אקרובלאנס ואקרובטיקה.  
 
האבולוציה של האהבה
פארק הדגים3 
סיפורה של האבולוציה ממשיך להתפתח ולשנות צורה ממש מול עיני הקהל. קרקס בת-הים המעופפת, מזמין אתכם לגלות כיצד תהליך של מיליוני שנים התכווץ, לפרק זמן קצר כל כך, שכל דגה יכולה לעשות אותו כמעט בעצמה! בקצב גלי הים נעוף עם הדגים ישר לעננים! שילוב של אקרובטיקה אווירית, בובות ותיאטרון צלליות. המופע מתאים למי שראשו בעננים ורגליו בין הגלים.
 
המתנדנדים / קרקסY
עמודים גמישים המתנוססים לגובה של4 מטרים, עליהם אמנים המתנדנדים ומכופפים אותם לצלילי המנגינה ולמעשה רוקדים עם המיצג. הפלא של גמישות החומר אינה נתפשת ומותירה את הצופים משתאים למראה עמוד פלדה המתכופף כמעט למחצית מגובהו.
 
 
Slow Release

במת הצעירים–פארק הדגים4 
דמיינו לכם עולם שבכל בוקר הילדים פוגשים את עצמם ואת העולם דרך פעילות גופנית, קואורדינציה, ריכוז ודחיפה מעבר לגבולות העצמי שמאפשרת לחדות ובהירות מחשבתית. ג’אגלינג כמתמטיקה, הליכה על חבל כמדעים, טרפז וטישו כשירה. במציאות שלנו ילדים צעירים מקבלים’slow release’אחד מסוגיו של הריטלין על מנת לעזור להם לתפקד ולהשתלב טוב יותר בבית הספר ובחברה. על הבמה אנחנו רוצים להציג דרך נוספת. דרך שמאפשרת לסוגים שונים של כישרונות לבוא לידי ביטוי, דרך שמפתחת ביטחון עצמי וסקרנות. אנחנו רוצים להציג דור שמוכן לפתח את עצמו ולהשתפר.
 
המרכז להתעמלות ואקרובטיקה מודיעין מכבים רעות בהנהלת ענבל מאיו 
האקרובטים של ענבל מאיו במופע ללא מילים, המרכז הגדול והמקצועי בעיר מודיעין.
 
נבחרת האקרובטיקה התחרותית של סנונית מודיעין במופע קרקסנונית
הקבוצה מונה26 מתעמלות ו4 מתעמלים אלופי ישראל באקרובטיקה זוגות, שלשות ופס קרקע. מייצגים את מודיעין ואת ישראל באירועים ותחרויות מרכזיות בארץ ובחו"ל. 
 
בית הספר לאקרובטיקה אווירית ראשון לציון מתנ"ס פרס נובל 
מופע מדליון הקסמים – זהו סיפור פנטזיה קסום המתחיל מאגדה עתיקה שמספרת על המדליון הקסום בעל כוחות סופר על של הנסיכה הלבנה. כיד המקרה המדליון מעורר את בנות הים ונותן להן רגליים והן רוצות כמובן שיהיה בבעלותן, וגם הפיראטים לא מפספסים את ההזדמנות הנדירה לבזוז ולסגל לעצמם כוחות על ומפליגים אל המסע אחרי המדליון הקסום. ומה יקרה כשכולם יפגשו. זהו מופע שכולו אקרובטיקה אווירית וירטואוזית של תלמידות של חוג האקרובטיקה האווירית של קרקסומניה.
 
בית הספר לקרקס איירטריקס 
המרכז ללימודי אקרובטיקה אווירית ברמת גן מציג את המופע אי הג’ונגל – מופע אקרובטיקה מרתק אשר סוחף אותנו אל עולם החיות שבג’ונגל. המופע משלב אקרובטיקה על הקרקע ובאוויר על גבי אלמנטים חדשים. בהשתתפות נבחרת החוג לאקרובטיקה ברמת גן.
 
מופעים מחו"ל:
 
 
Clepsydra/איטליה 

חניון אמפיתיאטרון בבית ספר עירוני ב’, ע"ש יצחק רבין 
קבוצתSonicsבמופע שהוצג לראשונה בפסטיבל הדינבורג באוגוסט האחרון וזכה לשבחים רבים. סבך של גופים ותנועה בחיפוש אחר תדהמה ופליאה. Sonicsהיא חברה איטלקית ובינלאומית שנולדה בשנת2001 והופיעה בכל רחבי העולם, מרומא ועד למיאמי, מטורינו למומביי, מפרנקפורט לדובאי דרך פטרס, ביירות וקייב. הם מילאו את בתי הקולנוע, השמים והכיכרות עם אקרובטים הקלים כמו נוצות, ציוד מרשים וכל הדמיון המגוון והמתוחכם של קרקס נובו, בכל פעם הם הפיחו רוח ייחודית באירועים שהפכו לבלתי נשכחים והשאירו את הקהל ללא מילים … לאחר המופע תשאלו את עצמכם אם זה היה אמיתי או תוצאה של חלום. 
 
Urban Zancos /ספרד 
חניון אמפיתיאטרון בבית ספר עירוני ב’, ע"ש יצחק רבין 
היישר מספרד מגיעה הקבוצה יוצאת הדופן והמיוחדתTodozancosעם מופע קרקס אורבני של קביים מודרניות . הם מטורפים, הם לא שמעו על המילה סכנה והם הולכים לרגש ולהצחיק אתכם בקפיצות מטורפות על קביים שלא נראו עדיין בישראל. 
 
מגניפיקו – קרקסy 

חניון אמפיתיאטרון בבית ספר עירוני ב’, ע"ש יצחק רבין 
מופע וירטואוזי המשלב מערכות מעוף משוכללות ומסוע ארוך לאורך הבמה. D.J Liveהמלווה את הערב ונותנים ביט ואנרגיה גבוהה לחוויית הצפייה .המופע עובר דרך מסע של אבולוציה גם של האדם וגם של תקופות שונות בתרבויות האדם ומסתיים במסיבה מטורפת בה האומנים יורדים אל הקהל וחוגגים את החיים.
 
קברסיאל
אוהל קרקס–ברחוב עמק החולה
מופע קרקס מודרני המשלב קטעים נבחרים של תלמידי בית הספר סנדסיאל. לקט של קטעים מרשימים של אקרובטיקה אווירית ואקרובטיקה מרשימה על הקרקע בהנחיית דמות ליצן מודרני, ערב של קצב רגש והומור.
משך המופע55 דקות
 
פגסוס / קרקסY 
קרקס רחוב1 –ברחוב עמק דותן 
הפגסוס עם כנפי הענק – בעל מוטת כנפיים של כ3 מ’. מרחף לו באוויר בגובהה של כ3 מ’ כאשר הפרש רוכב על הפגסוס באוויר קדימה אחורה ונע חופשי בחלל כשהוא מובל ע"י מוליכי הפגסוס ההולכים בתוך שני גלגלי ענק כ-2מ’ קוטר כאוגרים בגלגלי ענק המניעים את מעוף האביר.
 
קרקס או לה לה – קומדיית קרקס ליצנית

קרקס רחוב2 –בצומת הרחובות עמק דותן/ עמק יזרעאל 
מופע הקרקס של ‘ברוויסימו’ משתבש כשהעוזרת החדשה שלו ‘ספונג’ה’ נכנסת לתמונה. השילוב בין תיאטרון רחוב וליצנות, המקיימים דיאלוג עם הקהל, לבין טכניקות קרקס השזורות בעלילה, יוצר מופע דמיוני אנושי ומפתיע. מופע ג’אגלינג, איזון וקסמים. 
 
קרקס גילגמש
האיש החזק ביותר בעולם, נערת הגומי הגמישה בתבל, הגבר שקורא תיגר על חוקי הפיזיקה והאדם שביית את האש במופע שכולו טירוף של איש אחד.

קומפוסטה

מופעים במדשאת היכל התרבות
תיאטרון אספלט ממשיך במחקר של נקודת המפגש בין מוסיקה חיה, קרקס וליצנות ומגיע עם הפקה חדשה וחדשנית.סיפור המופע הוא סיפורה של נגנית שהגיעה לקונצרט חגיגי אך שאר התזמורת לא מגיעה עקב תקלה טכנית. את המצב מציל צוות גננים יוצאי דופן. הם יפתיעו אתכם עם ביצועים שלא חשבתם שאפשר לבצע וישמחו אתכם כמו שמזמן לא שמחתם. האנסמבל הבינלאומי של תיאטרון אספלט במופע קרקס מוסיקלי עם אקרובטיקה ומנה טובה של צחוק.
 
Graffiti 
חניון תחתון אולם הספורט 
קבוצת תיאטרון מסתורין הופכת את רחבת הפסטיבל לבמה עכשווית עם מופעי חוצות בסגנון FLASH THEATRE.מדובר במופעים ספונטניים אשר יפתיעו את עוברי האורח בסצנות של מחול ותיאטרון פיזי בנקודות שונות ברחוב. במסגרת זאת יציג תיאטרון מסתורין את בכורת המופע החדשGRAFFITIאשר משלב קרקס עכשווי ופעלולים עוצרי נשימה מהקונטקסט האורבאני. במהלך המופע שחקני אנסמבל מסתורין יבצעו אקרובטיקה אווירית בטכניקת הסנפלינג האומנותי . זוהי אמנות מרשימה ביותר אשר כמעט אינה ידועה בישראל, אומנות המשלבת ריקוד על קירות ישרים וגבוהים, תוך גלישה על חבלים.

סדנאות קרקס 
רחבת היכל התרבות – מגוון סדנאות מעולם אמנויות הקרקס בהן ניתן יהיה להתנסות ולחוות את עולם הקרקס מקרוב.
 
מחיר כרטיס80 ש"ח.
במכירה מוקדמת60 ₪.
מבצעים לוועדים וארגונים50 ₪.
לתושבי מודיעין מכבים רעות בלבד40 ₪.
 
ניתן לנווט למקום עםWazeע״י הקלדת השם פסטיבל קרקס מודיעין. 
 
פסטיבל הקרקס הבינלאומי 
מודיעין
12-14באוקטובר, חול המועד סוכות
טלפון:03-9666141 | 08-9737333 
 
צילום ראשי: אייל לנדסמן

אין תגובות

השאר תגובה