פסטיבל חלב ודבש2012

27.5.2012נופש ותיירות

עשרות אלפי מבקרים חגגו בעמק יזרעאל בפסטיבל חלב ודבש 2012שבאו לאזור כדי לספוג את אווירת החג, ליהנות מהתנובות החקלאיות ומשלל הפעילויות לילדים והאטרקציות שהוצעו לקהל הרחב.

כבר12 שנים ששבוע לפני חג הקציר ובמהלך ימי החג, מתקיים פסטיבל שבועות של עמק יזרעאל. עשרות אלפי מבקרים לקחו חלק באירועים רבים במהלך עשרת ימי פסטיבל חלב ודבש, שנפתחו בשבת הקודמת במסע האופניים גלגלים של תקווה בו השתתפו כעשרת אלפים רוכבים במסע אופניים סובב עמק יזרעאל למען ילדי אתגרים.
 

בפסטיבל התקיימו מופעי תרבות, מחול והפקות ייחודיות. המבקרים התרגשו עם שיריו היפים של עוזי חיטמן אותם ביצעו מיטב אומני ישראל במופע"תודה"שהופק במלאת60 שנה להולדתו של עוזי חיטמן ז"ל. רקדו ושרו בחגיגת אקורדיוניסטים מכל רחבי הארץ במופע"הצדעה לאקורדיון ולזמר העברי",חגיגה מוסיקלית שהתיישבה בקנה אחד עם רוח העמק, החלוציות ואהבת הארץ.

פסטיבל חלב ודבש2012, אירועי שבועות 2012, פסטיבל חלב ודבש 2013
פסטיבל חלב ודבש בעין דור. צילום: ישראל פרץ

לצדם התקיימו שלל אירועים ופעילויות לילדים במוזיאונים, באטרקציות ובאתרי התיירות ברחבי העמק. בין השאר – סיורי צפרות באגם כפר ברוך, חגיגת שבועות במוזיאון לראשית ההתיישבות ביפעת, פסטיבל הקולעים המסורתי בחוות התבלינים בבית לחם הגלילית, יריד ירוק בסימן מזון, בריאות וסביבה בנהלל ועודאטרקציות לילדיםבאתרי העמק.
חגיגת השבועות של המועצה האזורית עמק יזרעאל הגיעה לשיאה, בטקס הבאת הביכורים המרכזי בשדות קיבוץ עין דור למרגלותיו של הר התבור. מיצג של מיטב החקלאות בעמק עם מופעי שירה וריקודים של ילדים ומבוגרים, רונדו טרקטורים, טרקטרונים וסוסים והדגמה של חריש וקציר בשדה הפתוח.

אירועי שבועות2012, פעילות לילדים בצפון, אטרקציות לילדים בצפון
ילדי קיבוץ עין דור חוגגים שבועות. צילום: ישראל פרץ

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר בירך את תושבי העמק והמבקרים הרבים שלקחו חלק בפעילויות המגוונות שהתקיימו בפסטיבל. "אני שמח לראות בכל שנה מחדש את העמק מתמלא בכל טוב הארץ ויושביה בזמן חג הקציר. חגיגת פסטיבל ‘חלב ודבש’ מאפשרת להראות את עמק יזרעאל על כל תפארתו, להמחיש את העשייה החקלאית וחדוות היצירה. הבאים בשערנו זוכים למנת רוגע ומרחבים שתמיד משאירים טעם של עוד. כולכם מוזמנים לבוא ולחגוג עמנו גם בשנה הבאה בפסטיבל חלב ודבש2013".

אירועי שבועות2012, פעילות לילדים בצפון, אטרקציות לילדים בצפון
חוגגים שבועות בעמק יזרעאל. צילום: ישראל פרץ

פסטיבל חלב ודבש נחתם בהפקת מקור מקורית"יש לי חג–רגע לפני חמישים",מופע מחווה לשלישיית הגשש החיוור בהשתתפות אומנים ושחקנים. 

 

אין תגובות

השאר תגובה