פסטיבל טעם הכפר בג’וליס-אירועי ראש השנה2014

פסטיבל טעם הכפר בראש השנה – עם סיורים מודרכים, טעמים אותנטיים, מופעי פולקלור, סודות הקולינריה הדרוזית ואטרקציות נוספות לכל המשפחה
 
שנה חדשה בפתח ובכפר הדרוזי ג’וליס בגליל המערבי נערכים לארח את פסטיבל טעם הכפר ה-3 שיכלול סיורים מודרכים, ביקור בבתים פתוחים, קולינריה וטעמים אותנטיים לצד מופעי פולקלור במסגרת פרויקט כפר ביקרתם לקידום התיירות בכפרים כולל גילוי מעניין אודות יום הצלב.
 
הפסטיבל מחזק מעמדו בכפר הדרוזי ג’וליס, הפעם בשונה מפעמים קודמות נכיר את סודות הקולינריה הדרוזית, בדגש על הבדלים בין הכפרים, בנוסף נציין את מועד חילוף עונות השנה, לצד מטעמי רימון וזית שזה עתה בשלו.
תוכנית היום תכלול סיורים רגליים בין סמטאות הכפר, לצלילי נגנים מקומיים וביקור בבתים פתוחים בהם נערוך טעימה קולינרית לצד סיפור אודות התבשיל, כך נתוודע לשוני בין כפר לכפר ונלמד איך כל כפר מגלם את סיפורו יחד עם התבשיל. ניתן להתנסות באופן אישי בהכנת התבשיל יחד עם בני הבית המארח, אולי סוף סוף, נבין למה אלה מוסיפים כורכום ואלה מתבלים בסומק.
 
במהלך היום יתקיימו סיורים מודרכים עם מדריכים מוסמכים בני הכפר, נבקר בגן אל מונה, נכיר את המיזם הנשי סורגות עתיד, נבקר במוזיאון המורשת ובבית העדה הדרוזית, המוזוליאום של מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל. 
 
נחתום את היום לאחר שחווינו את שלל טעמי המטבח הדרוזי המפואר במופע ריקודי דבקה, ומופע להקות פולקלור.
 
פסטיבל טעם הכפר בראש השנה, אירועי ראש השנה, פעילויות לכל המשפחה בראש השנה
חגיגה של טעמים. צילום: עדנן כבישי 
 
 
בג’וליס מצפה למטיילים הרבים יום גדוש חוויות, הכרות אישית עם תרבות עשירה, לצד סיפורי עם, היסטוריה, טעמים ומפגש מרתק. מומלץ להגיע במצב רוח מרומם והרבה מקום בבטן. עוד נקודה מעניינת, התאריך שנבחר לקיום הפסטיבל הוא יום חשוב, שנקרא יום הצלב, למרות שלעדה הדרוזית אין כל קשר לנצרות. בואו לגלות את משמעות הנושא. יהיה מרתק.
 
לו"ז היום:
10:00 -הגעה למרכז הכפר ברחבה ליד המתנ"ס (חניה בצבעי כחול לבן).
10:00-14:00  -קבלת מפה בה יופיעו הבתים הפתוחים-  סיור חופשי בסמטאות הכפר (המדריכים ישהו בשטח ויכוונו)
14:00  -יציאה לסיורים מודרכים (בהרשמה מראש)
16:30 -מופע להקות פולקלור – ברחבה המרכזית בכפר.
מנה בטעם הכפר -20 ₪ (ניתן לרכוש קופונים ברחבת המתנ"ס בגרעין הכפר)
 
כפר ביקרתם – ראש השנה
ג’וליס
27/09/2014,יום שבת.10:00 – 17:00 
לפרטים והרשמה:0547890557
 
 
צילום: עדנן כבישי 

אין תגובות

השאר תגובה