פסטיבל לימודFSUכנרת ייפתח השבוע

פסטיבל לימודFSUכנרת, בסימן רחל המשוררת, ייפתח בחמישי הקרוב בקיבוץ גינוסר עם הסופר עמוס עוז, השרים יאיר שמיר וסופה לנדבר, השופט אליקים רובינשטיין והזמרת מארינה מקסימיליאן

 
כ-800 משתתפים ישראלים דוברי רוסית, רובם צעירים בגילאי 20-40 וילדיהם, יתכנסו החל מיום חמישי הקרוב (13-11 בדצמבר) בקיבוץ גינוסר במסגרת פסטיבל לימוד FSUכנרת, אשר נערך ע"י ארגון לימודFSUבשיתוף פעולה עם המועצה האזורית עמק הירדן, ובסיוע הקרן לידידות, משרד הקליטה, קרן קיימת לישראל ושותפים נוספים. 
 
הפסטיבל יתקיים בסימן רחל המשוררת, אשר נולדה בעיר סרטוב שברוסיה, אך פעלה ויצרה באזור הכינרת. באירוע הפתיחה החגיגי שייערך ביום חמישי,11 בדצמבר בערב, יועלה לראשונה מחזמר מקורי המבוסס על שירי רחל שהופק על-ידי בית הספר למשחק בית צבי. בפסטיבל תופיע גם המוסיקאית והזמרת מארינה מקסימיליאן.
 
אורחים נוספים שצפויים להשתתף באירוע הם: שר החקלאות יאיר שמיר, השרה לעלייה ולקליטה סופה לנדבר, הסופר עמוס עוז, שופט ביה"מ העליון אליקים רובינשטיין, יו"ר ועדת היגוי בינלאומית של לימודFSUאיש העסקים מת’יו ברונפמן, יו"ר קק"ל אפי שטנצלר, יו"ר המועצה האזורית עמק הירדן מר יוסי ורדי, ח"כ אלעזר שטרן, סגן נשיא לעלייה וקליטה של הקרן לידידות אלי כהן, ד"ר אבשלום קור ועוד. 
 
הפסטיבל, המאורגן כולן על-ידי מתנדבים, יכלול בין היתר סדנאות, סיורים, תערוכות, מופעי תרבות והרצאות בנושאי אומנות, ספרות, ציונות, היסטוריה יהודית ומגוון רחב של פעילויות הן למבוגרים והן לילדים–כולם בעלי תוכן יהודי וישראלי. במסגרת הפסטיבל תשולב גם תכנית מיוחדת למשפחות עם ילדים להכרת ישראל על היבטיה השונים.  
 
"העלייה ממדינות חבר העמים היא הנכס האסטרטגי המרכזי של החברה הישראלית בעשורים האחרונים. אני שמח להיות שותף הן למאמץ של הבאת העולים ארצה והן לחיזוק מעמדם וזיקתם לחברה הישראלית ולערכיה",מסר הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות המשמש גם כדיקאן של לימודFSU.
 

אין תגובות

השאר תגובה