פעילויות ואירועים לילדים בחנוכה בחינם

בזבזתם את כל דמי החנוכה? ריכזנו עבורכם אפשרויות לבילוי עם הילדים בחג חנוכה בחינם ברחבי הארץ:

מאירים את נמל יפו
חוויה מוארת לכל המשפחה בנמל יפו, הפרחת פנסים סיניים לשמיים לכבוד החג. בנוסף, יתקיימו פעילויות לילדים,
סדנת קרקס ולהטוטים, מתחם קוביות ענק ועוד..
לפרטים על חנוכה בנמל יפו…

טיול עם הילדים בשביל סובב כינרת
טיול רגלי לכל המשפחה בשלושה מסלולים שונים בשביל סובב כינרת, תצפיות על עופות, טיבוע ציפורים, שייט בכינרת,
הדלקת נרות וקומזיץ על שפת המים…
לפרטים על סיורי שביל סובב כינרת…

טיולי משפחות, טיול עם ילדים, פעילות לילדים בחינם
טיולי משפחות בשביל סובב כינרת. צילום: אבי אריש.


חנוכה בחינם בקניוני עזריאלי
פעילויות לילדים ברוח החג בקניוני עזריאלי ברמת גן, מודיעין, חיפה, ירושלים ועוד. בקניון איילון ברמת גן יתקיים יריד סופגניות וחנוכיות, יוקם מתחם שוקולד של חברת ‘מילקה’, יתקיים מופע של כוכבת הילדים רוני נדלר ותיערך אליפות הארץ בספורט סטאקינג…
לכל פעילויות חנוכה לילדים בקניוני עזריאלי…


חנוכה עם ערוץ ניקלודיאון
קניוני מליסרון וערוץ הטלוויזיה ניקלודיאון מציעים אירועים לילדים בחנוכה: התוכניות הפופולאריות של הערוץ יתורגמו למופעים שיתקיימו במהלך החג. בין המופעים שיתקיימו: הפיות, סופר שטותניק, בוב ספוג , זמן לזוז, ג’וניור חנוכה, רובוקאר פולי וללה לופסי. בנוסף, ייערכו סדנאות יצירה שונות בכל קניון.הכניסה חינם לכל המשפחה. 
מתאים לגילאי (2-10), לפעוטות, לילדים ולהורים. 
המופעים יתקיימו בקניונים: קריון, גרנד קניון בחיפה,  קניון לב חדרה, קניון השרון בנתניה, קניון הגבעה בגבעת שמואל, הקניון הגדול בפתח תקווה, קניון סירקין, הקניותר בנס ציונה, קניון רחובות, קניון לב אשדוד, קניון הדר בירושלים, קניון הראל במבשרת ציון, קניון אדומים במעלה אדומים וגרנד קניון באר שבע.


חנוכה לילדים ברשת איקאה
רשת איקאה ישראל מציעה למבקרי החנות במהלך ימי החנוכה מגוון פעילויות לילדים ללא תשלום, וביניהן הצגות חגיגיות, פינות יצירה ועיצוב סביבונים וחנוכיות, איפור חווייתי, הצגות ומשחקים ברחבי החנויות בנתניה ובראשון לציון. מגוון הפעילויות תתקיימנה לצד פעילויות קבועות שמציעה רשת איקאה כגון מתחם המשחקים ‘ממלכת הילדים’ ומתחם הקולנוע, בו מוקרנים סרטים לילדים. בנוסף, החנות מציעה להורים גם חדר הנקה, אפשרות להשכרת טיולונים, עגלות סופר לילדים ושירותי שמרטפות ללא תשלום (בכפוף למדיניות הממלכה). במסעדה מציעה איקאה מתחם משחקים לילדים וארוחות ילדים.
27.11-5.12באיקאה נתניה וראשון לציון

פעילות לילדים בחנוכה, אטרקציות לילדים, פעילויות לילדים בחנוכה
פעילויות לילדים באיקאה.


פסטיבל רחוב קומקום
פסטיבל לכל המשפחה המציע בחג החנוכה מופעי ליצנות, תיאטרון רחוב, בובנאות, מוסיקה, אקרובטיקה, אנימציה, סדנאות לילדים ועוד…
3-5בדצמבר בירושלים
לפרטים על פסטיבל רחוב קומקום…

הפנינג חנוכה לילדים בחינם בקניוניG 


קניוןGכפר-סבא 
מגוון מופעים מהנים לילדים ולכל המשפחה בחינם בחנוכה:
מופע מוסיקלי בכיכובה של מיכל צפיר – המופע משלב קלאסיקות מכל השנים, שירי הפעלה בשיתוף הקהל, ושילוב השירים מהתוכניות המצליחות בערוץ הופ!. ביום ראשון ה-1/12/13, בשעה 17:30
מופע של דון לני גבאי, כוכבת ערוץ הילדים והתוכנית השמינייה- דון לני גבאי כוכבת השמינייה במופע מקפיץ בשילוב להיטי ילדים, שירי פסטיגל ולהיטים נוספים. ביום שלישי ה-3/12/13, בשעה 17:30. 
מופע של ישראל והגיטרה -מופע סיפור מוסיקלי לילדים וההורים. ישראל והגיטרה מגישים ממיטב סיפורי העולם ומוציאים את הקהל למסע מרתק המתחיל באגדות הקלאסיות המפורסמות ועד לספרות המקור של ימינו. ביום רביעי ה-4/12/13, בשעה 17:30. 
 
קניוניGבראשון לציון 
קניוןGרוטשילד ראשון לציון מזמין את הילדים וההורים לפסטיבל מדע לוהט עם קרקס אקרובטי, מופעי אור ואש. הפסטיבל כולל מופעים של כוכב הילדים ד"ר מולקולה לרגל החג, סדנת תעתועי אופטיקה-סביבונים, סדנת אופטיקה ואור- אהילי נייר, וסדנת צפיפות חומרים- באנו חושך לגרש.
מופע אור, אש ותמרות עשן של ד"ר מולקולה – ביום שני ה-2/12/13, בשעה 17:30.
מופע מים ואש של ד"ר מולקולה – ביום רביעי ה-4/12/13, בשעה 17:30.
סדנאות המדע יתקיימו במתחם המזון המהיר, בימים, א’ (1/12), ג’ (3/12) ו-ד’ (4/12) בין השעות 16:00-19:00.
 
מתחםGסינמה סיטי ראשון לציון גאה לארח את קרקסY,המציע שלל מופעים אקרובטים, מופעי אור ואש ברוח חג החנוכה והכניסה חופשית.
מיום חמישי ה-28/11/13 ועד יום רביעי ה-4/12/13 בין השעות: 16:00-19:00
וביום שישי ה-29/11/13 בין השעות: 12:00-15:00 (לא כולל שבת).
בנוסף, במהלך חג החנוכה תיערך הדלקת נרות ומגוון הפתעות כל ערב במהלך החג (לא כולל שישי שבת) בקניוןGרוטשילד ובמתחםGסינמה סיטי ראשון לציון.
 
פעילות לילדים בחנוכה, אטרקציות לילדים, פעילויות בחינם לילדים
מתוך המופע של ד"ר מולקולה.

קניוןG  תל ברוך בתל-אביב 

הצגות ברוח החנוכה הפתוחים לכל הקהל הרחב בחינם. בכל יום בין התאריכים ה-28/1-5/12/13 תתקיים הצגה בשעה 17:00, בין ההצגות: 
נס כד השמן–  במרכז ההצגה טובי שיוצא למסע בעקבות הכד האבוד. תוך כדי מסעו פוגש יצורים וחיות הנותנות לו רמזים על מקום הימצאו של הכד, כמו כן מלמדים אותו על מנהגי החג השונים. ההצגה תתקיים ביום ראשון ה-1/12/13 בשעה 17:00. 
למה חנוכה–בריו למה ודוקי הדרקון מגיעים בחג חנוכה להדליק נרות ולשמח את הילדים. ההצגה הינה חגיגת חנוכה הכוללת שירים וריקודים ברוח החג. ההצגה תתקיים ביום שני ה-2/12/13 בשעה 17:00.
מי רוצה להיות יהודה המכבי–הצגת הפעלה בנושא חג החנוכה בה יועבר סיפור החנוכה באופן משעשע וחדשני. הפעילות כוללת משחקים שונים, כולל משחקי תאטרון ותחרויות מצחיקות. ההצגה תתקיים ביום שלישי ה-3/12/13 בשעה 17:00.
נס החנוכה שלי–הצגת שני שחקנים ברוח החג בעקבות חנוכיה שנעלמה. ההצגה תתקיים ביום רביעי ה-4/12/13 בשעה 17:00.
 
קניוןG-6יקנעם
הצגות, מופעים וסדנאות יצירה ברוח החנוכה הפתוחים לכל המשפחה בחינם. 
בכל יום בין התאריכים ה-1-5/12/13 תתקיים הצגה בשעה 17:30, בין ההצגות: 
נס החנוכה שלי–הצגת שחקן ברוח החג החוזרת לתקופת המכבים בחיפוש אחר החנוכייה. ההצגה תתקיים ביום א’, ה-1/12/13 בשעה 17:30.
המופע של שרון הקוסם–מופע קסמים הומוריסטי ומצחיק עד דמעות המשלב קסמים עם מטפחות, חבלים, מטריות, פרחים. המופע יתקיים ביום ב’ ה-2/12/13 בשעה 17:30. 
בנוסף, בכל יום בין התאריכים ה-1-5/12/13 יתקיימו סדנאות יצירה ייחודיות ברוח חג החנוכה בהם המשתתפים ייצרו סביבונים מבצק סוכר, מאפינס שוקולד עם נחר חנוכה, חנוכייה מעץ אורן, כד שמן זית מקרמיקה וחנוכייה מפסיפס. הסדנאות יתקיימו כל יום בשעה 11:00.


חנוכיית ענק בנמל תל אביב
במהלך ימי החנוכה, תוצב בנמל תל אביב חנוכיית ענק (באזור הצפוני של מזח נמל תל אביב). החנוכייה מורכבת מגופי תאורה בגובה של6.50 מטרים ורוחב 50 מטר והיא תורכב מ-122 קוביות אור המוארות באמצעות 5000 נורות לד זעירות. כולם מוזמנים מידי ערב לטקס הדלקת נר. הצבת החנוכייה היא מיזם משותף של חברת אוצר מפעלי ים וארגון ‘קרוב ללב’, הפועל לאורך השנה לקירוב לבבות בין דתיים וחילוניים סביב חגי ישראל.
27.11-4.12בנמל תל אביב
הדלקת נרות בתל אביב, פעילויות לילדים בחינם
חנוכיית ענק בנמל תל אביב.

כפר החשמונאים מתעורר לחיים במתחם שרונים
כפר החשמונאים המשוחזר: השוקה חשמונאי, יאפשר לילדים הצצה לתקופה המרתקת של ימי החשמונאים. הילדים יתלבשו בבגדים יווניים ויסתובבו בשוק בו יפגשו בעלי מלאכה עתיקה ודוכני רוכלים, ילמדו ממתתיהו הכהן מה באמת התרחש בממלכת החשמונאים, יכירו את אומנות האיפור בכחל, יתאמנו עם יהודה המכבי בהכנות לקראת המרד ביוונים ויפגשו את אנטיוכוס וחייליו. פעילויות לילדים: מתחם סדנאות יצירה ובישול, מתחם היופי סולוקיה יזמין ילדות להכין זרים מענפי זית, להכין טוגות מסורתיות מבדים לבנים, ויחשוף אותן לרזי היופי העתיק, כשיתנסו באיפור באבני כחל. מתחם כדרות, מתחם המורדים של יהודה המכבי בו הילדים יכינו חרבות אישיות מעץ ויכנסו למתחם האימונים. המתחם של הכהן הגדול: מתתיהו הכהן יזמין את הילדים לטקסי הדלקת נרות וחנוכיות, כשבמהלך הטקסים תתקיים גם שירה בציבור של שירי החג. הצגות מבית בלבלו – נס גדול היה פה, חנוכה התבלבלה, עלילות סובי הסביבון. הצגות משלבות שחקני תיאטרון בעלי מיומנויות רחוב, להטוטנות, אקרובטיקה אווירית, קרבות במה, פנטומימה, ליצנות, תנועה ומוסיקה. ההצגות יתקיימו בימים א-ה בשעה18:00. 
28.11 -5.12במתחם שרונים


פעילויות חינם לילדים, אטרקציות לילדים בחנוכה, פעילות לכל המשפחה בחינם
הפעלות חנוכה בחינם לילדים.

הצגות בתל אביב
בקניון ויצמן סיטי תתארח ביום ג’ ה-3.12.13 בשעה 17:30 תתקיים ההצגה המכבים באים, שתגולל את סיפור המכבים של חנוכה בצורה מיוחדת ומוסיקלית בשילוב בובות, אביזרים, ודמיון מודרך. סיפור המכבים מומחז בהשתתפות הילדים, ובכך מעניק חוויה עצומה מפתיעה ומרגשת. הילדים מרותקים וחווים את הקסם שבסיפור כהצגה מוחשית, ולאחריו מדברים ומשתפים במה שחוו ולמדו.

פסטיבל הזבלונים החגיגי מגיע לראשון לציון
מרכז הקניות ראשונים סנטר בראשון לציון, עורך את פסטיבל הזבלונים החגיגי שיתקיים ביום ראשון ה-1.12.13. מדובר בלהיט הבובות הפופולארי שלא ניתן לחמוק ממנו, ובמסגרת הפסטיבל יגיעו שלל הדמויות המגעילות-חמודות מחבורת הזבלונים (Trash Pack)לחגוג עם הילדים את חג החנוכה. במסגרת הפסטיבל ייפתח מתחם משחקי ענק עם5 עמדות משחקים, מתחם עבודות יצירה וכמובן מופע הפעלה של זבלון שעשועון. הפסטיבל יתקיים בין השעות 17:00-20:00, ומופע ההפעלה יתקיים ב-17:30. הכניסה והפעילויות ללא תשלום.

חגיגת חנוכה צבעונית ומדליקה בנתניה
מרכז הקניות אלון קריית השרון מציע לכבוד חג החנוכה פעילויות מעשירות ומגוונות של מופעים, סדנאות יצירה והצגות שאסור לפספס. את פסטיבל החנוכה יפתח מופע בועות ססגוני ביום א’ ה-1.12.13 בשעה 16:0. במסגרת מופע הליצנות הבועתי הילדים יחזו במגוון רחב של תרגילים המשלבים בועות וכלים מיוחדים. בין להטוטי בועות הסבון יהיו כוכב שבתאי מבועות, כדורגל, פינג פונג, כדורסל בועות, מקלחת בועות, בועות בידיים, בועות ענק ועוד. ביום ב’ ה-2.12.13 יתקיים בשעה 16:00 מופע הקוסמות של מונוטוני, מופע קסמים מלהיב וסוחף לכל המשפחה במהלכו עוזרים הילדים לקוסם למצוא את המפתח האבוד ולהציל את חברו. מונו וטוני, הקוסמים הצעירים מתכוננים להופעתם הראשונה מול הילדים. לכבוד החגיגה הזמינו הקוסמים את כל עושי הקסמים בממלכה, אך אוי ואבוי – מכשפת המערב לא הוזמנה ואת טוני הקוסם העלימה ממש לפני המופע. מונו יוצא למסע שכולו קסמים בו הוא מנסה להציל את טוני יחד עם כל החברים והילדים. את הפסטיבל תנעל ההצגה אלדין ומנורת השמן, ביום ג’ ה-3.12.13 בשעה 16:00. סיפור העם הידוע והאהוב שמציג לילדים מוסר השכל חשוב, מגולל את סיפורו של אלדין שמתאהב בנסיכה היפה, ובעזרת המשאלות של ג’יני השדה, מנסה בכל דרך לכבוש את לבה. בדרכו הוא עובר תלאות מעניינות שמלמדות אותו מוסר ההשכל. לאחר ההצגה תתקיים סדנת יצירה של עיצוב כדי שמן. 

פסטיבל הצגות ילדים ברמת גן
קניון ביאליק מציע לכבוד חג החנוכה פעילויות מעשירות ומגוונות של הצגות שאסור לפספס–והכל בחינם. את פסטיבל החנוכה תפתח ההצגה ‘חוגגים חנוכה עם הנסיכה והירח’ ביום א’ ה-1.12.13 בשעה 17:00. מדובר במופע מוזיקלי קסום וסוחף לכל המשפחה, עם המון שירי חג שכולם מכירים. ההצגה הינה עיבוד מקורי לסיפור הילדים ‘הנסיכה והירח’, המגוללת את סיפורה של נסיכה חביבה שתמיד רצתה ורצתה ואף פעם לא הסתפקה, וביום ההולדת את הירח היא ביקשה. ליצן החצר יוצא לחיפושים אחר בקשתה ובדרכו פוגש יצורים מצחיקים, אשר את הלקח  את הנסיכה מלמדים. אורך המופע:45 דקות.

ביום ב’ ה-2.12.13 תתקיים בשעה 17:00 ההצגה המשעשעת והאינטראקטיבית טופי וסופגי חוגגות חנוכה. ההצגה, המשלבת שירי חג מוכרים, ריקודים, משחקים ואפילו פרסים, מציגה את סיפורה של סופגי, בובת סופגניה מקסימה, שעורכת מסיבה לכבוד החנוכה. סופגי שואלת, מתבלבלת ובעיקר מצחיקה, ויחד עם טופי והילדים היא לומדת איפה טעתה ולא שוכחת לבקש סליחה. לבסוף כולם חוגגים במסיבה שכולה שירים, משחקים וריקודים לחנוכה. אורך המופע: 45 דקות.

את הפסטיבל תנעל ההצגה ריצ’רץ’ הכלבלב, ביום ג’ ה-3.12.13 בשעה 17:00. מדובר בהצגה שעושה שימוש בהפעלת בובות שונות ומפתיעות, עם שירים מקוריים וריקודים, שנמשכת 45 דקות. ריצ’רץ הוא כלב חמוד שובב ומקסים, שכשפוגשים מיד מתאהבים.  ריצ’רץ מוצא סביבון חדש ובדרך שוכח את מה שכולם כבר יודעים: עם חברים תמיד חולקים. האם יצליח ריצ’רץ להתגבר על יצריו וללמוד את הלקח? בואו לעבור את ההרפתקאות וללמוד את ערך החברות ביחד איתו.


יריד ‘קידישוק’ לילדים בדיזנגוף סנטר
יריד יד שניה בו הילדים יוכלו למכור את חפציהם השונים: ספרים, צעצועים, בגדים ועוד, במחיר סמלי. כל הפריטים ימכרו על ידי הילדים עצמם והם יוכלו לחוות את חווית המסחר, להשתתף בפעילות מכירה חינוכית ולהיות מוכרים כמו מבוגרים ליום אחד.
ההשתתפות כרוכה בהרשמה מראש.
יום א’  1.12בדיזנגוף סנטר, תל אביב, בשעות:14:00-19:00 יריד ילדים, שוק בתל אביב, פעילות לילדים
קידישוק בדיזינגוף סנטר.

פסטיבלים לילדים במרכזי צים סנטר

מרכז הקניות צים סנטר בית שאן
פסטיבל חנוכה בהשראת בוב ספוג.
ימים שני ושלישי,2-3 בדצמבר
בין השעות11:00-14:00, 16:00-19:00
 
בפסטיבל4 מתחמי פעילויות מעוצבים:
יוצרים את בוב ספוג – סדנת יצירה מיוחדת בה יצרו הילדים את דמותו של בוב ספוג האהובה.
פינת האיפור של סנדי – מאפרת קסומה תאפר את הילדים, באיפור היפואלרגני מיוחד וצבעוני. 
מר קראב – סדנת יצירה מקסימה להכנת שלט לדלת של הדמויות האהובות. 
מתחם היתולי – הילדים ייהנו ממשחק של דיג מדוזות וקליעת כדורים לפיו של בוב ספוג.

קניון צים סנטר מעלות
פסטיבל חנוכה בהשראת כפר הדרדסים. 
ימים שני ושלישי,2-3 בדצמבר 
בין השעות11:00-14:00, 16:00-19:00 בקומת הכניסה של הקניון. 
 
בפסטיבל4 מתחמי פעילות מעוצבים:
מתחם גרגמל – הילדים ייהנו ממשחקים היתוליים, משחקי שולחן ומשחקי רצפה.
מתחם יער הפטריות – מכינים משחק סולמות וחבלים של הדרדסים.
מתחם דרדסבא -מכינים מובייל מדליק של הדרדסים.
פינת איפור מדורדסת – כל הילדים מוזמנים להתאפר ולהיראות כמו הדרדסים.

מרכז הקניות צים סנטר ערד
פסטיבל חנוכה בהשראת הפינגווינים ממדגסקר- התכנית המגניבה מערוץ ‘ניקולודיאון’ מגיעה בשלל תכנים מדליקים במיוחד.
ימים שני ושלישי,2-3 בדצמבר
בין השעות11:00-14:00, 16:00-19:00

 
בפסטיבל יפעלו4 מתחמי פעילויות מעוצבים: 
כולנו בלשים – הכנת ערכת בלשים מגניבה מיוחד.
מתחם הדיג – הכנת משחק דיג אישי.
החדר שלי – יצירת שלט לדלת מדליק של הפינגווינים.
משחקים פינגווינים – מתחם חוויתי מגניב במיוחד. 
הילדים מוזמנים לנסות לדוג דגים, לקלוע פינגווינים לגומות ולזכות בפרסים. 
 
מרכז הקניות צים סנטר נתיבות
פסטיבל חנוכה מדליק וחוויתי
ימים שני ושלישי,2-3 בדצמבר
בין השעות11:00-14:00, 16:00-19:00
 
בפסטיבל יפעלו4 מתחמי פעילות מעוצבים:
מתחם יצירה – הילדים ייהנו מצביעה וקישוט תיקי חג מדליקים.
כד קטן – צובעים ומקשטים כדים מיוחדים
פינת איפור – הילדים מוזמנים ליהנות מאיפור מדליק ומנצנץ
נס גדול היה פה – הילדים ייהנו ממופע קסמים וילמדו בעצמם איך לבצע טריקים.  

 
פעילויות חינם לילדים במתחם התחנה בירושלים

שבוע המחול הבינלאומי -אירועי שבוע המחול הבינלאומי יתקיימו במהלך חג החנוכה במספר מוקדים, ביניהם במתחם התחנה הראשונה בירושלים. מדובר באירועים שמתקיימים אחת לשנה רק בירושלים וכוללים חגיגה של מחול, תנועה וצלילים, ויכללו תחרות כוריאוגרפיה בינלאומית ראשונה בישראל, פסטיבל מחול שלם השמיני עם יוצרי המחול הטובים ביותר מישראל ומרחבי העולם, סדנאות, הפעלות לילדים, מפגשי אמן ועוד המון אטרקציות.
28.11 -4.12,בין השעות10:00-22:00 
 
פרויקט אוסקולה(Oscula) -תערוכת אמנות עכשווית בקונספט של נשיקות.  במרחב אינטימי, אבל פתוח לצפייה של הקהל הרחב, אמני קרקס, מחול, פרפורמנס ותיאטרון יוזמנו להתנסות בחקירת הנשיקה כפעולה פרפורמטיבית בלי נרטיב. בלי עיסוק באהבה. נטו שני אנשים, שני זוגות שפתיים. זוגות נבחרים שישתתפו בפרויקט יוזמנו לקחת חלק במופע הבמה שלOsculaומחול שלם.
28.11 -4.12,בין השעות10:00-22:00
 
יריד אוצרות בתחנה -התחנה הראשונה, בשיתוף חברות שמאות, מזמינים את כל המשפחה להגיע לאירוע עם יצירות אומנות או חפצים בעלי ערך אמנותי שנמצאים ברשותם, כאשר שמאים מומחים ומקצועיים יעריכו את שווי החפצים ויעניקו עבורם ייעוץ מומחה בחינם. ניתן להביא פריטי אמנות, ציורים, תכשיטים, עתיקות, כלי כסף יודאיקה (למעט ארכיאולוגיה), פריטים שאינכם יודעים את מקורם ומומחה יענה על שאלות, כולל מתן הערכה כספית על שווים. לאחר שהשמאי יעריך את הפריט תינתן אפשרות להעבירו למכירה שתבצע עבורו חברת השמאות. השמאות תערך על ידי חברת השמאות המומחית: גמולב שמאות כללית, בשיתוף עם החברות: ארטסיגנט ומוצארט. 
 
האירוע פתוח לכולם, לא רק לחובבי האומנות, ויתקיים באזור הבזאר הקולינרי שבמתחם התחנה הראשונה, שם יוצבו דוכנים שונים שיחולקו על פי נושאי חפצי האומנות. ההרשמה של הקהל הרחב שיגיע לאירוע תתבצע במקום.  במהלך האירוע יתקיימו גם הרצאות שונות בנושא הגנה על יצירות אומנות. הרצאות אלו יתקיימו ביום חמישי החל מ-13:00 ועד 19:00 (בכל שעה תיערך הרצאה שונה שתימשך חצי שעה) וביום שישי ב-12:30 וב-13:30. 
יום ה’ ה-28.11 בין השעות 12:00-20:00 וביום ו’ ה- 29.11 בין השעות 12:00-14:00.
 
בנוסף לכך, תוצג במסגרת האירוע גלריה פתוחה: תערוכה ומכירה של יצירות אמנות של אמנים יידועי שם, בינם: מנשה קדישמן, טוביה, בן אברם ועוד. כמו כן, תתקיים במסגרת אירוע זה סדנת אמנים על ידי האמן נפתלי טוביה בן ששון- חווית הצבע חלק א’, ביום חמישי, בין השעות12:00-17:00, וכן על ידי האמן בן אברם- חווית הצבע חלק ב’, ביום שישי, בין השעות10:00-13:00. 

 
הדלקת נרות חגיגית-מתחם התחנה הראשונה בשיתוף עם מנהל קהילתי גינות העיר, ייערכו בכל ערב טקס הדלקת נרות קהילתי וחגיגי במיוחד, שיכלול מופעים מוסיקליים וברכות. הדלקת הנרות תיערך מידי ערב בשעה18:00 ברחבה הראשית של המתחם, בין התאריכים 27.11.13-4.12.13. 

 

חנוכה לילדים בשכונות ירושלים
אירועי חנוכה לכל המשפחה בחינם או בתשלום סמלי ברחבי השכונות בעיר. מופעי קרקס ולהטוטנות, הצגות, סדנאות יצירה,
תהלוכת לפידים, הפנינג מוסיקלי…
27.11-4.12בירושלים
לפרטים על אירועי חנוכה בירושלים…

פעילויות חינם לילדים, אטרקציות לילדים בחינם, חנוכה לילדים בירושלים
מופע פירומניה בירושלים.

פעילויות חנוכה באלרוב שדרות ממילא בירושלים

תערוכת יצירות אמנות-למנצח בנגינות, בעיצובה של האמנית והמעצבת הבינלאומית זהבה בנימין. התערוכה תכלול כ-40 חנוכיות מעוצבות ומרשימות ותתפרס על שלושת קומות של הקניון הסגור. החנוכיות, הפמוטים ומתקני התאורה שיוצגו בתערוכה מאופיינים בסגנון המייחד את האמנית: תנועה, תעוזה, מעוף, רב- גוניות וחדשנות טכנית ועיצובית. התערוכה תיפתח לקהל ב-19 בנובמבר, ותינעל ב-10 בדצמבר. החנוכיות יוצעו למכירה. 
 
טקסי הדלקת נרות חגיגיים -יתקיימו מידי ערב בשעה17:00 ובמוצאי שבת בשעה 19:00, בקניון הסגור באלרוב שדרות ממילא. בנוסף, תתקיים מידי ערב הדלקת נרות חגיגית של חנוכיית חב"ד שהגיעה במיוחד מארה"ב. החנוכייה עוצבה על ידי האמן ר’ הירש פיקר במיוחד עבור חב"ד טלביה גובהה3.6 מ’ ורוחבה 1.7 מ’. הדלקת הנרות תתבצע בשיתוף אישים ואמנים שונים. בכל ערב יחולקו סופגניות. טקסי הדלקת נרות אלה ייערכו בכניסה לשדרה, בצמוד לחנות פדני. 
 
משחקיית לגו לילדים-תהיה פתוחה במהלך חג החנוכה בקומה השנייה של מתחם הקניון הסגור, בימים א’- ה’1-5.12.1, בין השעות 11:00-17:00. המשחקייה תכלול מגוון רחב של לבני לגו בכל הגדלים והצבעים, ומזמינה את הילדים ואת ההורים לחוויה ייחודית של משחק חווייתי ובנייה בלבני הלגו המגוונים. היצירה תיעשה בצורה חופשית. הפעילות במשחקייה הינה בחינם. 
 
לפרטים על פעילויות ממילא:02-6360028 | 02-6360000
 
נסיעה חינם ברכבת לירושלים ואטרקציות נוספות
מיחזורית אקספרס לחנוכה מציעה נסיעה חינם ברכבת לירושלים בתמורה לבקבוקים. בנוסף יוכלו הילדים ליהנות מהנחות בכניסה לגן התנ"כי, מוזיאון ישראל, מוזיאון המדע ועוד…
לפרטים על מיחזורית אקספרס…

 

תמונה ראשית ודרדסבא: איוונט פרו

 

 

אין תגובות

השאר תגובה