פעילויות לילדים בחינם לחופש הגדול-מתחם הילדים של במבה

בעקבות הצלחת משחק הקיץ לילדים של במבה ‘סיפורי במבה שלי’ – חברת אסם מזמינה את כל המשפחה לשחק במשחק החדש באחד משני המתחמים שהקימה בסינמה סיטי גלילות.

 
לאחר הצלחתו של משחק הקיץ הדיגיטלי החדש ‘סיפורי במבה שלי’, המביא חיבור פרסונאלי ייחודי של הילדים לאריזות במבה, חברת אסם מציעה משחק חדש לילדים של ‘במבה’, באחד משני המתחמים המיוחדים שהקימה בסינמה סיטי גלילות. כל מי שישחק באחת מהעמדות הרבות שיוקמו במתחמים, יוכל לקבל במקום את הציור האישי שלו מודפס ואפילו תמונה אישית עם דמות התינוק האהוב של במבה. המתחמים יופעלו עד ה-9 באוגוסט.
 
במהלך המשחק מתבקשים הילדים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יוכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים. מבין הציורים שיועברו לחברת אסם יבחרו הציורים המתאימים ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה, וכך הופכים הילדים למעצבי האריזות החדשים של במבה.
 
השלב הראשון במשחק פתוח כבר עכשיו לקהל ואפשר לשחק בו באתר במבה ובאפליקציה, כאשר מעת לעת יתווספו פרקים נוספים. אז תיהנו, כי אין, אין, אין כמו במבה!
 
המשחק הוא חלק מקמפיין תדמית נרחב של אסם לבמבה הכולל טלוויזיה, קולנוע ופעילות קד"מ בהשקעה של כ-10 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום Publicis,מספר על חוויה של אב ובנו בגן שעשועים, כאשר במבה,  כמותג חוצה גילאים המסמל ילדות מאפשר לנו ליהנות מרגעים, בו כולנו נהנים לחזור לילדות ולגלות כמה כיף להיות ילד.
 
 

אין תגובות

השאר תגובה