פעילויות לילדים בחינם: מתחם אדידס לכדורגל יורו 2016 בנמל תל אביב

פוטבול בייס בברלין צילום סטודיו אדידס

פעילויות לילדים בחינם: מתחם אדידס לכדורגל יורו 2016 בנמל תל אביב המשתרע על שטח של 1,900 מ”ר, יוקם לתקופת משחקי היורו ויכלול: מתחם מגרשי כדורגל, הלהיט העולמי CAGE PANNA, הקרנת משחקי היורו על מסכי ענק ומערכת סאונד 360, תערוכת פריטי עבר אייקונים,  בר מושקע, מתחם סוני פלייסטיישן ועוד. כניסה חינם.

ב-19 לחודש יפתח לקהל מתחם ה-THE BASE TEL-AVIV , ביריד המזרח נמל תל אביב – ויעניק למבקרים חווית כדורגל חד פעמית הפונה לכל המשפחה. המתחם יפעל עד ערב הגמר של היורו, ב-10 ליולי, ויעוצב בהשראת THE BASE BERLINהראשון שהוקם בעולם ע”י adidas.

פעילויות לילדים בחינם: מתחם אדידס לכדורגל יורו 2016 בנמל תל אביב : הכניסה למתחם הינה ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב. במתחם תוכלו למצוא מבחר מגרשי כדורגל ייעודים למגוון משחקים שונים: מגרשי פרקט למשחק 3 על 3, כדורגל שולחן, טניס כדורגל (המשלב מגרש טניס ומשחק כדורגל), ו – Panna cage, הלהיט העולמי בו ישחקו את המשחק הטרנדי Panna – אחד על אחד. את פעילות THE BASE TEL-AVIV מלווה אפליקציה ייעודית ודף פייסבוק ייעודי שפתחה adidas במיוחד לכבוד האירוע (The BASE Tel-Aviv ) בהם ניתן למצוא את כלל המידע הרלוונטי אודות פעילויות המתחם, שעות הפתיחה, הרשמה לטורנירים ועוד.

הפוטבול בייס בברלין צילום סטודיו אדידס.
הפוטבול בייס בברלין צילום סטודיו אדידס.

במתחם יפעל גם אזור סוני פלייסטיישן ייעודי, עם 12 עמדות, בחסות סוני, בו יוכלו המשתתפים ליהנות מהמשחק Pro Evolution 2016אשר הושק במיוחד עבור היורו. ואם זה לא מספיק, לרגל פתיחת המתחם, הטיסה ענקית הספורט לארץ שני כדורים חכמים (Smart Ball); חוד החנית הטכנולוגי בתחום מדידת הביצועים בעולם הכדורגל. המבקרים במתחם יוכלו לשחק עמם וללמוד על מהלכיהם במשחק.

במתחם תוצג קולקציית נעלי ה-Mercury Pack יורו 2016 של adidas לראווה. כל המשתתפים במשחקים יוזמנו להפקיד את הנעליים איתן באו מהבית, ולהתנסות בדגמים החדשים אשר ננעלים בימים אלו על ידי כוכבי ענק כמו: פול פוגבה, גארת’ בייל, לאו מסי, לואיס סוארס ואוזיל מסוט.

ואיך אפשר בלי חווית הצפייה של היורו? ב- THE BASE TEL-AVIV מוצבים מסכים בכל פינה, בהם יוקרנו משחקי היורו, בשיתוף חברת המסכים Hisense. בחצר יוצבו שני מסכי ענק נוספים בגודל של 12 מטר כל אחד, בהם יוכלו לצפות יחד קהל של עד 500 איש, עם מערכת סאונד 360, ליצירת חוויית צפייה מושלמת.
בר השתייה במקום יכיל 70 מקומות ישיבה ויגיש שתייה ואוכל במחיר סמלי והיושבים בו יוכלו ליהנות מתערוכת פריטי כדורגל אייקונים של adidas מכל הזמנים.

למידע נוסף:
• להורדת האפליקציה חפשו ב-App store או ב-Google app : adidas.3 , קוד : 524711
• דף הפייסבוק הייעודי : THE BASE TEL-AVIV
• דף הפייסבוק: adidas football
• עמדו אינסטגרם: adidasisreal

כתובת: מתחם יריד מזרח, נמל תל אביב .201619.6-10.7
ראשון- חמישי : 24:00 – 17:00 | שישי – המתחם סגור | שבת –24:00 – 20:00

אין תגובות

השאר תגובה